Meiden.. Dan ben ik nu toch al te laat...? Ik heb woensdag de ovitrel gekregen dus gisteren /vandaag me eisprong gehad. Ik waardeer het echt jullie adviezen en steun, maar ik zit nu wel ff in een dip...het voeld nu als mijn eigen schuld als het weer niet lukt. Ik hoop dat ik niet naar een tweede ivf hoef, maar dan ga ik echt wel op me strepen staan en drama maken als ik me zin niet krijg. Miss ben ik te nuchter geweest en te veel op het advies en protocol van het ziekenhuis heb gerekend. Maar goed...ff mezelf bij elkaar rapen het weekend en dan maandag weer vol goede moed de laatste tp voorlopig.
@ deb, inderdaad te laat nu. Maar wij hebben hier allemaal ervaring met ivf en willen je alleen helpen! Helaas moet je in de mmm echt op je strepen gaan staan! Het is gewoon zonde, want voor het ziekenhuis een kleine moeite om voor te schrijven! Vind het gewoon schandelig dat ze je afschepen met een leugen dat je bms doorgroeit tot tp cryo! Hopelijk hoor je bij de vrouwen bij wie het wel lukt met 7,5, maar mijn ziekenhuis wilde echt wel 10 hebben. Het is niet onmogelijk zeggen ze maar toch is de kans kleiner. Liefs
Nee doe er morgen weer een! Echt om de 2 dagen anders maak ik mezelf gek denk ik als t streepje niet donkerder word!
Wat knap dat je dat kunt. Ik snap het, maar ik zou te nieuwsgierig zijn... hoe is t dan met het bruinverlies? Is dat minder, of weg?
Toen ik vanmorgen opstond was het echt minimaal! Maar ik moet werken vandaag! Ik merk dat als ik veel loop het wat erger word! Dus heb de hele morgen nog niet veel gedaan en dan is t weer bijna niks! Dus ik hou me maar heel rustig!!
Druufie, wat een prachtige banner en wat spontaan dat je dit hebt gedaan zeg! Denk goed om jezelf en lekker rustig houden. Nog 36 weken te gaan, ben zo blij voor je! Es', schiet nou eens op met die baby, Druuf en ik hebben trek in koffie! Toch Druuf? Xx Aug
En we zitten inmiddels op 39+5! Gister nog maar lekker uiteten en naar de bios gegaan met mijn lief. Grappig hoe alle mensen nu naar mijn buik staren! En als ik dan zeg over 3 dagen ben ik uitgerekend kijken ze in shock, zou je dan wel naar de film gaan natuurlijk!! Vandaag nog 2 dagen! Maar over 3 dagen word ik gelukkig gestript! Ben het zat en nieuwsgierig naar ons meisje!! Liefs
@esther En? Rommelt t al? Doet volle maan zijn werk @druufke Hoe is het nu? Test gedaan? Mogen we "meekijken"?
@esther Ohw ha ha, berichten elkaar gekruist... Ggggrrrr, balen, nog niets, meisje wil nog bij mama blijven. maarrrr, t kan nog maar zo begin nen, je weer het niet.
Essie. ze wil er niet uit!! Ze heeft het heerlijk warm!! Ik heb vanmorgen weer getest en de test is niet donkerder dan die van vrijdag.....maar ook niet echt lichter.....! Het bruinverlies is er nog steeds. Word gek van die onzekerheid....... Hoop zo dat er eentje is blijven plakken! Ik ga morgen dusseldorf maar eens even bellen!!
Es... Ik kan het ook verkeerd begrepen hebben, ik weet het allemaal niet meer zeker nu. Maar ik heb hun echt nooit horen zeggen dat het bms 10 moet zijn, dat weet ik wel zeker. En ik weet dat hoe dikker hoe beter....maar te dik is ook njiet goed toch? Ik dacht na 3 tp er ook genoeg van te weten maar blijkbaar niet. Ik ben zo onzeker nu, ik weet niet waar ik rust kan vinden. Morgen is de tp, en ik hoop ook dat ze allebei goed zullen ontdooien. Zoveel twijfels....maar goed ik miss dat als het nu weer niet lukt, ik wel naar Düsseldorf of Gent ga uitwijken. Maar dat is nog ff weg. Druuf, ik blijf duimen voor een fantastische plakbeeb meis!
Heey Druufie, of twee natuurlijk, hihi! Maar goed, ik vind de testen wel erg duidelijk hoor Meis! Maar snap wel erg goed je onzekerheid hoor! Maar ik vier hier alvast een feestje voor jou! Debster, kun je evt. aan Utro komen? Dan zou ik het zeker doen. Sowieso gewoon doen wat goed voelt, toch! Liefs, Elvi
@druufke Testen laten toch echt zien dat je zwanger bent vind t wel raar dat die van het kruidvat zo licht blijft. deze slaan uit bij 7 eenheden en die andere pas bij 15 ofzo.theoretisch zou die van t kruidvat eerst donkerder moeten worden en dan zie je resultaat op die anderen. maar ja, die slaan à al uit t lijkt wel of die van t kruidvat niet bij jou werken. Gewoon bloedprikken, is de onzekerheid weg, hier word je ook gek van.
Heb niet meer getest voor mijn eigen rust even! Heb dd gebeld en zij zeggen dat ik me niet druk moet maken voor nu, volgende week bloed laten prikken! Kijk wel of ik over een paar dagen weer een testje doe....