Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tash
    hoe gaat het met jou? hoe voel je je?

2. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @citroen: in ieder geval heb ik als bijwerking gevoelige borsten, denk ook moe zijn en met vlagen wat misselijk.......en jij???

3. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ingeping
    ja, ik begin mijn borsten ook te voelen. Moe ben ik al heeeeeeeeeel lang van alles en door alles ;) en wat vlagen van niet helemaal lekker ken ik ook..... we zullen het er wel weer gratis erbij krijgen.

Hoe is het met je buik?
    niet zenuwachtig zijn voor straks hoor, hoeft echt niet. Je weet, ik had ook enorm veel last van mijn buik voorheen en t is prima te doen. Probeer maar een beetje te genieten van het idee dat er straks een wondertje in je buik komt :)

4. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Natasja, Meid wat een nare ervaring!! Ik hoop voor jou dat je binnenkort een mooie roze test hebt en dat er een prachtig kindje in je buik groeit die blijft plakken!! Het lijkt me vreselijk je kindje dan zo klein en levenloos te zien. Dat heb ik nooit meegemaakt, want ik had een legen vruchtzak. Er was dus helemaal niets te zien! Dat maakt het een stuk minder emotioneel! ik duim voor je! IUI is goed te doen. Is een beetje als een uitstrijkje, eendenbek erin en klein buisje gaat naar je bm en spuit het spul erin. Ik voel er altijd weinig van, tenzij het niet gelijk goed gaat, maar dat is bij mij maar 1 keer geweest. Komt helemaal goed. Ik hoop dat IUI ook de oplossing voor jou is! Liefs, Elvi

5. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    @Citroen: Hier ook pijnlijke borsten, vooral mijn tepels doen heel erg zeer!! Ook erg moe idd... En gister rook de kaas heel erg smerig, haha! Raar iets, die hormonen! En nu maar afwachten.. Sinds vannacht veel kramp alsof ik ongi moet worden en pijn bij mijn stuitje. Hebben jullie hier ook last van Citroen en Ing?

Liefs

6. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @ tash en citroen: dat zal er idd allemaal gratis bijhoren. Tash ik heb natuurlijk nog geen tp gehad, dus misschien herkend citroen jouw klachten. En ja veel moe, maar er is een hoop gebeurd en een hoop troep voor de tp in je lijf........ik ga idd genieten van ons moment vanmiddag. Hoop zo met echo, dat lijkt me wel heel bijzonder. Met me buik gaat het nu stuk beter als gister, gelukkig. Heb nog wel last van gevoeligheid, maar voelt al een stuk beter. Heb net lekker gedouched en mezelf in de kleren gehesen......ik ben klaar voor onze mini.......!!!!

@Natasja: ik lees nu je verhaal omdat grotebabywens erop reageerd, maar ken het even niet meer voor me halen of ik het wel gelezen hebt. Lijkt me heel zwaar wat je hebt meegemaakt. Nu hopen dat er gauw weer iets moois op jullie pad zal komen.....

7. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik kreeg ook pijnlijke borsten maar of dat van de utrogestan komt geen idee.
    @all. Zit nu in week 11 en kom van de Fysio af. Pff nu al instabiellenbekken. Au.

8. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Jeetje Queen, das snel! Denk je eindelijk te kunnen genieten... :S
    Die pijnlijke borsten heb ik vanaf de gonal f, dus komt zeker van de hormonen. Weet alleen niet in hoeverre de utro dit in stand houdt aangezien ik er nog steeds heel veel last van heb!

x

9. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Hé ladies, hier maar weer eens een bericht van mij, ben even een tijdje niet op het forum geweest, even tijd voor mezelf genomen. Aanstaande dinsdag is het twee weken geleden dat we poging 6 hebben gehad. Manlief kreeg complimenten over de kwaliteit van zijn zaad. We stonden daar ietwat ongemakkelijk en zeiden niets anders dan "dank u wel". Wat moest ie anders zeggen?

Aanstaande zondag moet ik eigenlijk ongesteld worden. Die kondigt zich altijd aan met een rottige hoofdpijn maar vooralsnog blijft ie uit. Fingers crossed.

Sterkte meiden voor diegene die wachten op terugplaatsing of de punctie, ik denk aan jullie. Het zal niet makkelijk zijn.

kus,
    augustus2009

10. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    We duimen mee Augustus!!

Liefs

11. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @augustus: Spannend, mijn duimen draaien. En zal wel extra spannend zijn aangezien het de 6de keer is. Doe je trouwens goed, even tijd voor jezelf!!!
    En ja complimenten over je zaad hihihi......wat moet je daar op zeggen. Mijn mannetje was gister wel trots op ze zwemmers dat ze toch de eicellen zijn ingekomen. Dat is toch zijn aandeel en hij was zichtbaar opgelucht!!!

@Queen: Jeetje meid. Een collega van mij heeft het ook al. Die is een paar dagen verder als jij in aar zwangerschap. Nou goed aan de fysio om het te ondersteunen......succes!! Zal evengoed wel flink balen geweest zijn toen je het hoorde....

12. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Meiden wat kletsen jullie veel! Lig al 2 dagen met griep op bed en niet zoveel gelezen hier. Aanstaande vrijdag heb ik de hyseroscopie om 13.30! Dan 21 november gesprek voor alle uitslagen! Eindelijk is de start ivf inzicht! Liefs

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Bijwerking hier is vooral vermoeidheid!
    Verder kan ik het nu niet meer zo goed onderscheiden omdat ik zwanger ben...maar van de maanden toen kon ik vooral de vermoeidheid ontdekken, en had hele zachte, niet gevoelige boobs!

14. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Ohh.. Esther! Beterschap meid!
    En zou dan idd niet proberen bij te lezen. Rust goed uit voor volgende week!

x

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Esther: heel veel beterschap!! Hopelijjk vrijdag weer sterk genoeg voor de kijkoperatie!!

Ingeping: spannunnnd straks de TP!! Heeeeel veel succes meid! Ik duim voor een plakkert!!

Augustus: fijn is dat he, af en toe even rust en weg van alles! Doet je vaak goed! Hopelijk blijven de hoofdpijn en alle andere bekende ongi-kwaaltjes weg en test je nu met de 6e IUI posi!!

Hier: voel me prima, misselijkheid is wat minder geworden, wel weinig trek in eten dus het is lastig kiezen elke keer wat ik nou weer moet gaan eten....en mn rugpijn begint aardig op te spelen nu....vind ik erg vervelend want moet zometeen en morgen werken en gaat heel zwaar worden..dus hoop dat mn ruggetje het goed volhoudt!
    Gister waren vriend en ik 7 jaar samen dus lekker uit eten geweest! En hebben het nieuws op FB en hyves gezet, overdonderd door reacties, echt bijzonder!

Nou meiden, ik denk heel vaak aan jullie maar weet ook vaak niet zo goed wat ik moet zeggen...als jullie maar weten dat ik voor jullie allemaal hoop dat jullie heel snel op roze mogen, ik gun het jullie zo!!!!!!

16. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Esther: Beterschap!! Goed rusten en opknappen voor komende vrijdag!! Doe rustig aan...

@Heitjekwarweitje: Doe je rustig aan met jezelf en je kleine. En wat zal dat idd bijzonder zijn als je het bekend maakt aan iedereen om je heen. Overspoeld met reakties natuurlijk!!!

17. Siertje

Siertje Lid

22 jul 2011
    33
    0
    0
    NULL
    NULL
    esther, beterschap

Ik kan hier ook niet goed volgen, overdag is het te druk op het werk. En aangzeien ik lange dagen klop ben ik s avonds meestal veel te moe om nog online te komen.

Hier is het 1dag na NOD en nog steeds niet ongesteld: geen buikpuin, geen afscheiding, niets..
    Maar de test kleurt niet:$ ik geef de hoop op voro deze cyclus..

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Beterschap Es en alle meiden dikke knuffel.

19. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @siertje: ja wat moet je ervan denken hè. En ik ben nu toevallig veel vrij, maar anders is het niet super goed bij te houden nee. We kunnen ook een Iui en IVF club opzetten. Daar is het overzichtelijker om bij te houden......laat weten wat jullie ervan vinden.....

20. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Ik ben gewoon van slag erdoor.. Hadden er zo naar toe geleefd! Alles geregeld met ons werk en dan krijg je dit te horen.. Tjonge, jonge! :$

Maandag gebeld, maar zijn nog niet opgeroepen voor een intake? Maandag weer bellen? Misschien ben ik ongeduldig, maar heb er op het moment geen vertrouwen meer in! (nu al, sorry) :x

Denk aan jullie allen! XXX

Deel Deze Pagina