Essie babe, als 't allemaal al begonnen is; Zet 'em op Meis! Heeeeeeeeele dikke geluksknuf, Elvi P.S. Heb buikfototje in m'n album geplaatst, DikkieDik in town!!
Essie, ook hier van harte gefeliciteerd, en wat een prachtige Meis en een supermooie naam! Geniet er lekker van Lieverd! Liefs, Elvi
Ook hier nogmaals gefeliciteerd met je prachtige moppie Es!! En nu goed bijkomen jij! Het is niet niks geweest! Dikke knuff
Esje van harte gefeliciteerd met jullie kleine meid geniet lekker van elkaar en van je kraamtijd als je wat opgeknapt ben dan ben ik wel benieuwd naar je bevallings verhaal genietse xxx benji
Hoop dat je nu lekker aan 't genieten bent van je Kleine Meis Essie! Is alles verders goed gegaan? Liefs, Elvi
Esther, blijkbaar is het gebeurd van harte gefeliciteerd meid! Hoe,gaat het met de kleine meid? Hoe heet ze ? En hoe gaat het met mama zelf?
Esther.....meis super gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Ook ik ben heel erg brnieuwd naar je verhaal en de naam van de kleine meid. Maar eerst genieten en bij komen he meis.... Ik ben inmiddels op van de zenuwen en mag pas de 16de bloedprikken, ik heb besloten deze voorlopig laatste ronde zelf te testen, maar wanneer begonnen jullie meiden testen?
@debby 14 dagen na eisprong, punctie kun je testen. Als je de tp 2 dagen erna hebt gehad, dan zou je 12 dagen na de tp kunnen testen, dwz de 13e in jouw geval. Spannend. Zatetdag testen zou ik zeggen. Ook fijn in het weekend. Ik hoop voor je dat het gelukt is! Mijn duimen draaien.....
Hey citroen Mijn tp was 6 dagen na ovitrel, en als ik dan uit zou gaan van mijn normale cyclus zou ik de 11 ongeveer me nod zijn. Daarom twijfel ik zo wanneer ik zal testen. Ik weet dat esther op dag 9 na tp geloof ik positief had getest maar jij hebt dus netjes gewacht?
Hoi, jeps dag 9 na tp Onze dochter is afgelopen vrijdag geboren na een lange dag. Ik werd om 7.00 verwacht in het ziekenhuis om in te leiden. Om 9.00 werden mijn vliezen kunstmatig gebroken en kreeg ik infuus om weeen op te wekken. 9.30 had ik goede weeen om de minuut. Bij 5 cm ontsluiting heb ik pijnstilling gevraagd want om de minuut was echt teveel! Dit was om 15.00 daarna zat ik om 19.00 op 10 cm ontsluiting en mocht ik gaan persen, echter zonder persweeen alles op eigen kracht. Om 20.00 was ze er nog niet en kwam er een gynaecoloog bij die voelde en zei meteen dat ze niet ging passen ook niet na eventueel inknippen. Ik werd 20.10 de ok opgereden en kreeg 20.20 keizersnede, om 20.32 is Joëlle Pascalle geboren. Weegt 4480 gram en is 55 cm lang! Gezond en wel. Ze is wel met vacuum uit me buik gehaald want daar kregen ze haar er na een hoop duwen ook niet uit! Na 2 misselijke nachten doet ze het vandaag heel goed en houdt ze haar eten binnen en slaapt ze veel. De eerste 2 nachten gaf ze alleen maar over en huilde alleen maar. We mogen morgen naar huis en daar kan ik verder herstellen en genieten van ons wonder! Foto staat op facebook maar zodra ik tijd heb en hersteld ben zal ik hem hier plaatsen! Liefs es
Essie, jeetje, je hebt dus echt alles gehad! Vraagje, hoe voel jij je nu na je keizersnee? Heb je er veel last van? Liefs, Elvi P.S.; Tot wanneer lagen bij jullie (alle bevallen moeders) de Kleintjes in stuit ongeveer? Of anders; Vanaf wanneer lagen ze goed?
Joh Es....wat een film heb je mee gemaakt. Maar je kleine meid is er....lekker genieten! Elvi....uhm een week geleden hihik zit nu zooo in de zenuwen echt meer als de voorgaande keren, omdat het voorlopig de laatste keer is even en omdat het er 2 zijn. Ik denk dat ik ook woensdag ofzo ga testen, heb er net 4 gekocht zodat als ie negatief is ik nog om de dag wat door kan testen.
Spannend deb! @ elvi, tja het is een beste ingreep maar mijn buik is aardig beurs van het duwen erop ook, heb echt flubberbuik nog had natuurlijk zo'n toeter dus die huid hangt er ook nog eens overheen. Tis wat eng gevoel, zijn toen 3 lagen huid open gesneden en gehecht! Je moet flink herstellen ervan. Maar moet zeggen dat het wel al een wereld van verschil is vergeleken met de ochtend na de ks. Toen kon ik nog niet echt goed rechtop lopen. Ik mag niet zoveel nu das wel vervelend! En spierpij van het weeen opvangen en persen er ook nog overheen haha. Bevallen is topsport! Hopelijk hoef je niet hetzelfde mee te maken als ik liefs
Es' meid wat een verhaal maar ze is er ! En ja zoals eerder al gezegd bevallen is een marathon 3x zo lang rennen je bent kapot er naar hihihi wel vervelend van de ks maar ja wat moet dat moet geniet lekker van Joëlle Elvi hier is ze met 30 weken in stuit gedraaid hahahah daarvoor altijd goed en met 37 weken vond ze het op de kop weer gezelliger dus toen lag ze weer goed ! En hoe is het bij jou ? Deb vet spannend meid ik hoop dat het gelukt is Hier : Ai Ai Ai ik ben nog niet weer ongesteld naar de 4 weken terwijl ik al wel had moeten worden dus ik lijf afwachten wanneer ik is ongi ga worde. Liefs
es wat een verhaal zeg maar je hebt er wel een hele mooie meid aan over gehouden toch zo zie ik het maar dan is de ergste pijn wel snel vergeten. En wat een mooie naam zeg heb je ook een fototje van der of wil je die hier niet plaatsen ik heb namelijk jou niet op facebook dus miss als je hem hier niet wilt plaatsen zou je hem kunnen pben ben wel benieuwd hoe ze eruit ziet nou heel veel genieten meis en laat je lekker verwennen door je familie heel veel liefde en geluk gewenst liefs benji