Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Esther1983, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Benji ik kan niet via mijn telefoon foto's hier neerzetten dus even wachten tot ik weer achter de gewone pc zit. Zal niet heel erg snel zijn;) druk met herstellen en genieten!

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Essie, ik snap het, een hele klus! maar idd, wat een prachtige dochter hebben jullie gekregen en die naam staat haar heel mooi! Waren jullie het gelijk al over haar naam eens? Nu maar lekker herstellen en genieten idd! gaat alles goed met de Kleine meis en met jou? Drinkt ze ook goed en zo?

Debster, hoe spannend idd! Heb je de kv testen gekocht Meis?

For, tja, ik heb haar ooit 1 keer voelen draaien, ruim een maandje of wat geleden, verder ligt Ze altijd al in (flinke) stuit, dus ik ben er een beetje bang voor dat dit zo gaat blijven, haha!! Ik weet 't niet hoor, anyways, volg. week vr. weer een echo (ook i.v.m. kleine groeiachterstand) dus we gaan 't zien!!

Liefs, Elvi

3. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Es, jeetje, dat je nu even niets of weinig mag is wel heftig dan he, hoe lang is je herstelperiode? En doet 't nu met lopen pijn? Of met naar de wc gaan of zo (kan me zo voorstellen dat als je kracht zet..)?

Liefs, Elvi

4. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Elvi....meid je bent al over de 30 weken! Wat gaat dat snel sow.
    Ja ik heb kv 2v5 gehaald 2 doosjes :D hihi
    Vandaag is cd 28 morgen nod "officieel " pfff ik wor gek hoor.

5. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    Ga je morgen testen Deb??

6. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Spannend hoor Deb, morgen meer info dus waarsch.! Zet 'em op he meis!

Druufie, waar ben je, mis je! Hoe gaat 't met je Meis?

Liefs, Elvi

7. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @esther
    heftige bevalling meid, pfew, ik herken het, hier ook 10 cm, toen paar keer persen en alsnog een keizersnee omdat ze er niet door kon :(
    Goed voor jezelf zorgen en neem de tijd om te herstellen! Maarrrrr, ha ha, je hebt het gehad en de kleine meid is gezond op de wereld, dat is wat telt. Goed gedaan meid.
    ja, zielig, misselijk 2 dagen, had mijn meisje ook, schijnt door keizersnee te komen, normaliter als ze door het geboortekanaal gedrukt worden, worden de longetjes leeg 'gedrukt', nu worden ze er eigenlijk onnatuurlijk uitgehaald en zijn die niet leeg/schoon, waardoor er nog wat vruchtwater in kan zitten en ze een misselijk gevoel geeft. Best zielig, zijn ze net op de wereld gezet, moeten ze ineens alles zelf doen, drinken, poepen, slapen etc en zijn ze ook nog misselijk. Komt wel goed :)
    Doet ze het goed nu? Drinkt ze goed? En hoe gaat het met jou? Geniet van deze bijzondere tijd!

8. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @benji
    hoe gaat het met jou? 30 weken gepasseerd? Kun je het vol houden met 2?

9. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby
    wanneer ga je testen?
    kv 2 voor 5 zijn in mijn ogen de beste ;) Hoop dat je 2 dubbele dikke roze strepen te zien krijgt!

10. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    Hoi dames hier een kleine update 30,4 vandaag weer voor controle geweest ze waren goed gegroeid eentje op de eenlingcurve en de andere er net onder dus gyn was erg tevreden.En de linkse ligt in stuit en de ander in hoofdligging dus Over 2 en een halve week weer terug dan zijn we 33 weken dus schiet op net ook weer heerlijk een spuit in me bovenbeen de anti d prik want 1 van de 2 is positief dus na de bevalling mag ik de andere ook weer. Over 2 en halve week ook afspraak met verpleegkundige om over de bevalling te praten we zullen zien wat ze te vertellen heeft. Nou voor iedereen een fijne dag gewenst.

liefs

11. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @benji
    fijn dat alles goed is met de kleintjes en uiteraard ook met jou. Weet je eigenlijk het geslacht?

12. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Neeeee ik ga nog niet testen, ik ga denk ik toch gewoon wachten tot het weekend. Nu kan ik nog hopen, vind het dood eng ook te testen. Ik ga bikkelen hihi me ongi is er in ieder geval nog niet :) vorige ronde al 4 dagen....ik hou moed

13. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Dames deel drie dan maar :)

Share This Page