Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Esther1983, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @imke
    bah wat vervelend voor je zeg. Kan me voorstellen dat je er naar uitkijkt. Yep, "gewoon" maandag weer bellen en daarna weer als ze niets doen en dan weer, net zolang totdat ze je ingepland hebben! Aan jezelf denken! een ander doet dat namelijk niet ;)

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Amen citroen.. Helemaal mee eens. Xx

3. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beterschap Meissie!! Over precies een week is het alweer achter de rug voor je!!! Ik ben a.s. maandag aan de beurt (voor de HSG)....... ook niet echt zin in. Over paar weken beginnen met hormonen. Word eerst maar eens lekker helemaal beter Es!! Laat je goed verzorgen, he! Liefs, Elvi

4. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heeeeee Lieverd, Meis, gewoon bellen!!! Je hebt het recht op een afspraak!!! Gewoon afdwingen, het is zo zonde dat je je zo naar voelt! Leef met je mee Meis!!! Dikke digiknuf, Elvi

5. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Imke: Jeetje wat balen zeg. Dan vergeten ze echt wie er achter die afspraak zit. Ik hoop dat je gauw je intake hebt. Gewoon van je laten horen hoor!!!

@All: Hier een mooie mini in me buik gekregen met de tp. Zie me profielfoto. Het ging allemaal goed, het was een mooie!!
    We hebben negen bevruchtte eicellen, JOEHOE. Nu krijgen we nog met een brief thuis te horen hoeveel daarvan er ingevroren worden. Dat hangt weer af van de kwaliteit, maar er waren meerdere mooie. Dus de kans was groot zei ze dat we mooie cryo's zouden over houden!!!! HELEMAAL BLIJ......
    Me eierstokken zagen er nog wel onrustig uit, us moet nog even rustig aan doen en veel drinken!!!

6. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Wauw inge.. Nu al een knappert:)... En nu wachten..
    Geweldig hoor. Geniet maar vast want voor nu ben je gewoon zwanger.

7. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ingeping
    gaaf meid! blij voor je. Nu lekker rustig aan doen en genieten.

8. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey meiden,

Even snel bij gelezen, maar is een beetje veel om te reageren nu (sorry)

Ik ben vanmorgen geweest voor de tweede fm...rechtse was van 10 naar 12,5 mm en links van 15 naar 18. Morgen avond de pregnyl en maandag is het dan eindelijk zover de eersteIUI :)
    Half 9 zwemmers afgeven en om 10:45 ben ik aan de beurt. Ik durf niet te veel en hardop te hopen maar doe het stiekem toch ;)

knuff

9. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    hier geen ongikrampen, wel een zeurderig gevoel af en toe, kan t niet plaatsen, kan ook zijn dat de eierstokken weer een 'normaal' formaat krijgen waardoor je dat voelt, ik weet t niet en heb geen pijn bij t stuitje.
    oh, ha ha, t is toch wat...
    wanneer ga jij eigenlijk testen?

10. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby
    goed nieuws, fijn voor je. Hoop is goed, wie weet is het meteen de eerste keer raak! we gaan voor ROZE :)

11. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    Hi meid! Zo te lezen heb je er van genoten! Wat een prachtig gezicht he, zo'n emmy! Geeft wel een vreemd gevoel dat je dat moois nu meedraagt...
    En nog 9 bevrucht! Dan hoor je dus na't weekend zo'n beetje hoeveel er in de vriezer zit?
    Nou broedse meid! En succes de komende twee weken.

Wij gaan 2-11 testen en moeten 3 voor bloedtest naar A'dam.... Wanneer kunnen er nog meer mensen testen?

Dikke knuffel

12. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @debby: Helemaal top, succes maandag!!

13. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Dank je wel!!! :)

Spannende weken in het vooruit zicht hier...komende week test tash, de week erna citroen en inge, en de week daarna miss ik.

Dames verder ook heel veel succes met alles! Met z'n alle op naar ROZE...

Knuff

14. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    Enne.... Na hoeveel dagen (na tp) zou je last kunnen krijgen van kwaaltjes? Is een kleine week genoeg of begint mijn fantastische fantasie het over te nemen?

Liefs

15. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    O meiden ik duim voor jullie:) spannend. Enne laat jullie niet voor de gek houden. Mijn kwalen gingen weg en ben toch echt zwanger. Nog even doorbijten.

16. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @tash: ik durf niet te zeggen wanneer je er last van kan gaan hebben. En ja je gevoel en je gedachtte daar weten we allemaal van dat ze je iets goeds kunnen brengen, maar ook voor de gek kunnen houden pffff......!!!
    Nog even geduld hebben........

17. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Debby : je bent druuf vergeten in je rijtje die mag ook snel testen :)

Tash: mijn kwaaltjes die ik altijd dacht te hebben kreeg ik nu niet maar ja ik heb geen tp gehad maar ik denk dat het afwachten is :)

Rest van de lieverds ik duim voor jullie !! Allemaal spannend hier maar jullie gaan allemaal op roze !!!

Heeel veel liefs en ik denk aan jullie !!

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Dat verschilt per persoon en per zwangerschap denk ik ook....
    Ik heb geen tp gehad, maar een beginnende zwangerschap is natuurlijk hetzelfde ;)
    Had onbewust al wat last van kwaaltjes na mn eisprong, alleen dacht ik niet aan een zwangerschap, dat kwartje viel later pas ;)
    Maar had erg veel honger, en iets heel typisch: mijn gordel in de auto voelde erg ongemakkelijk...ik moest hem steeds los van mn buik houden (maar dacht dat het door de huurauto kwam, we zaten nl in de USA)

Dus wie weet meid, wat voor kwaaltjes heb je?

19. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    Hi Heitje!

Heb al een paar dagen last van kramperig gevoel in mijn onderbuik, maar dat kan verklaard worden..
    Maar sinds gister ook ben ik met vlagen erg misselijk en vindt bepaalde luchtjes heeeeeeel vies! Normaal gek op kaas, nu niet meer want dat stinkt naar kots.. Dus..... Oja, had hele zere tepels. Dat wordt nu iets minder. In plaats daarvan zijn mijn borsten nu pijnlijk. Probeer mezelf niet gek te maken, maar is moeilijk moeilijk moeilijk!

X

20. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Tash.. Ik teste na 8 dagen al licht positief in de middag en dat kon niet van de pregnyl zijn want die was al uit mijn lijf.. Dus.. Je kan stiekem testen:p

Share This Page