@queen wat heerlijk zeg, je bent de 12 weken voorbij Nog meer genieten! @Ingeping hoe gaat het nu met je? nog verschijnselen? @tash vergeten te vragen... heb je nog steeds die bijwerkingen of is het minder geworden? @hier na vorige week, tot aan t weekend vlagen van misselijkheid, gespannen en enigszins pijnlijke borsten, lijkt nu alles weg te trekken. Snap er niets meer van! Na een week gebruik van de Utro begonnen de verschijnselen, duurde een paar dagen en nu, natuurlijk nog steeds aan de bolletjes, lijkt het weg te gaan. Zou mijn lichaam 'gewend' raken aan de hormonen? Echt, die bijwerkingen waren niet echt prettig, maar dat had ik nog liever dan dit.... nu t weg trekt, word ik er erg onzeker van. wie heeft dit nog meer gehad???
@all.. Ik krijg morgen middag weer een echo. Heb het hele weekend buikpijn gehad en af en toe een beetje bloedverlies. mini beetjes maar laat ze toch maar kijken. Ze zouden me wel een zeikerd vinden daar. M'n vriend zei al je hebt je kansen nu wel verkeken op extra echo's. Maar dat is dus echt niet de opzet. Ik ga morgen toch voorleggen dat het volgens mij de cystes en endo zijn. Bha baal hiervan ben als de dood dat ze me een zeikerd vinden.
@es: ik zie aan je banner dat je 1 dag overtijd bent?? @queen: komt allemaal goed meissie en beetje flauw vab je liefje om dat zo te zeggen snap goed dat je je zorgen maakt !! Dikke knuf meissie De rest ben ik alweer vergeten :s Toch heel veel liefs aan jullie allemaal en zet hem op !!
@all: jezus, het kostte me een uur om al het gekletst bij te lezen maar ik ben weer bij hoor! Spannend voor sommige onder ons! Ikzelf had gisteren ongesteld moeten worden maar tot nu toe nog niets. Morgen is het twee weken geleden dat poging zes heeft plaatsgevonden. Morgen begint manlief met nieuwe baan en ik wil het zo graag samen doen, dat testen en niet even snel snel. Ik had graag tot vrijdag gewacht, dan is manlief jarig en gaan we een lang weekend naar Parijs maar ik denk niet dat ik kan wachten. Ik moet zeggen dat ik nog redelijk kalm ben, de meiden op kantoor vinden me te kalm en denken dat ik onbewust het antwoord al weet. Als ik een test in mijn tas had gehad had dat ding er natuurlijk uitgebrand maar gelukkig, ik heb niets! Het is ook een gekkenhuis hier dus kan ik in de pauze ook niet naar buiten! Mijn meter van hoop begint nu toch wel te lopen, ben namelijk nooit overtijd... kus, augustus2009
@thanks for.. Enne even tussen jou en mee.. Wat gaaf dat je droom nu uit komt(zingen).. Kun je me niet een stukje op mail sturen? Verder met jou alles goed?
@ aug.. Spannend meis.. Ben benieuwd.. Het toestanden duim wat ik nog over heb ga ik nu draaien🙏
Uhh foutje, was donderdag al ongi geworden. Zal ff me banner aanpassen @ Elvi, bang zijn is soms goed! Dat uiten ook! @ Citroen, ik had ook altijd steeds minder last van de Utro, mijn lichaam wende er ook aan op de één of andere manier! Liefs
Debby: heel veel succes vandaag met je 1e IUI!! Elvi: succes met de HSG!!! Ik hoop heel erg voor je dat de pijn meevalt!! En gewoon nemen die diclofenac, valt best mee hoe zwaar die pijnstiller is. Zet em op! Tash: hier alles goed hoor! Afgelopen dagen wel ineens weer meer misselijk, dacht dat het minder werd maar niet dus Verder voelt mn onderbuik steeds harder, voel dat mn baarmoeder omhoog komt! Zoo gek! Ja iedereen in onze omgeving weet het nu! (of miss niet iedereen, maar iedereen van wie ik vind die het moeten weten, weten het ) Alleen maar hele leuke reacties! Had op FB op de echo al iets van 45 likes en 32 comments Niet verwacht! Citroen: het klopt ja dat je lichaam went aan de hormonen, en dat is eigenlijk maar goed ook want dat houdt je als het ware in balans! Het zegt helemaal niets over wel of niet zwanger zijn hoor! Dus hou hoop! Queen: natuurlijk ben je geen zeikerd! Is compleet normaal dat je om een echo vraagt als je ineens bloedverlies en buikpijn hebt!! Heel veel succes!! Forever: zingen? Doe je mee aan the Voice Augustus wat spannend!! Weet je nog hoe je je toen voelde dat je zwanger was? Misschien wat gelijkende kwaaltjes??? Esther: 1 dag overtijd? Klopt dat? Of heb je je banner gewoon nog niet aangepast?
Oh jammer Es, begon al hoop te krijgen.... Nou, op naar die hysteroscopie dan maar! Tash: hou je het niet testen een beetje uit?? Woensdag is the day toch??
@Queen oh, jeetje, niet leuk, ik snap dat je een echo wilt. Lekker belangrijk of je wel/niet je kansen verkeken hebt t gaat erom dat je NU wilt weten of het goed is, daarna zie je wel weer verder. EN, je bent zeker geen zeikerd! Gewoon doen! @debby succes met je eerste iui @heitje en esther dank voor jullie reactie, voel me er al iets gemakkelijker door.... @augustus jeetje, wat spannend voor je! mijn duimen draaien. Hopelijk wordt het mooi ROZE
@Heitje: nou, de vorige keer had ik echt 0 kwaaltjes en nu heb ik dus ook nergens last van... ik wou dat ik een signaal van mijn lijf kreeg. Het enige waar ik me nu op dit moment aan vasthou is dat ik één dag overtijd ben.... liefs, augustus2009
Queen: hihihi nee ben nog te onzeker hihihi maar ik beloof jullie plechtig dat als het allemaal mooi klinkt en goed klinkt dan zet ik wat op fb Nu weet ik niet meer wie het vroeg: maar nee geen voice voor mij veels te verlegen hihihi ik ga gewoon wat inzingen in een studio Aug: aaaaaaaaaaaaaaaaa mijn duimen starten weer met draaien Veel liefs !!
Meiden wat spannend hier! Ik hoop het zo voor iedereen... Bij ons is vanmorgen alles goed gegaan 18milj zwemmers waarvan 80% goed bewegelijk. Bij het in brengen riep ze : ZET HEM OP JONGENS! Hahaha. Na een kwartiertje liggen weer naar huis. Verder nergens iets van gevoeld, buiten dan dat me eierstokken sinds gister bijna er uit lijken te klappen, miss door de pregnyl? Toch 2 weken wachttijd gekregen ipv de eerste gezegde 3 weken. Ik weet niet meer wie het zei, maar was wel happy toen ik net las dat er toch veel meiden na de eerste IUI zwanger zij. Nou ik ga 2 weken kaarsjes branden voor iedereen!!!! Knuf
@debby goed zeg! op naar ROZE yep, de eerste iui is zeker mogelijk, kijk naar mij! Helaas een miskraam, maar wel zwanger bij de eerste iui. Dusssssss, ta kan zeker.
@ All : YES, het is voorbij!! Wat een hel zeg, tenminste dat vond ik! Pijn was niet lang, maar wel hevig. Mijn rechter eileider zat dicht. Ze hebben een paar keer gespoten en toen ging 'ie open, wiehoeeeee!! O ja, vroegen ze me of ik 't oke zou vinden als een leerling verpleegster mee zou kijken. Ik dacht, ach, kijken kan vast geen kwaad. Nee hoor, mevrouwtje zou het pompje (wat je vacuum zuigt aan je baarmoedermond) wel eens even vastmaken aan de baarmoedermond. Na vier keer keihard trekken en acherover vallen lukte het haar nog niet. Oh man wat een zeer deed dat. Iedere keer schoot dat ding er weer af omdat ze niet begreep hoe het werkte. Werd er echt een beetje boos van! Gelukkig pakte de arts het af en deed het zelf op een gegeven moment. Nou goed, beide eileiders nu dus weer open, 3 mnd. extra vruchtbaar en straks starten met hormoontjes. Als het nu nog niet lukt, weet ik het ook niet meer, hahaha!!! Op naar een roze kerst voor iedereen! Dikke knuf, Elvi
@Forever: Wat leuk dat je zo mooi kunt zingen! Gooi het eruit lieverd, die stem heb je niet voor niets!! Maar snap je spanning, zou ik ook hebben! Maar je maakt ons nu natuurlijk wel ontzettend nieuwsgierig... Liefs, Elvi
@augustus: Duim, duim, duim!!! @Elvi: Kijk je HSG is tenminste nuttig geweest. De boel heeft weer vrij baan, dus op naar roze!! @debby: Fijn dat alles goed gegaan is. Mooie uitslagen ook trouwens van het zaad!!! Succes met wachten. @citroen: Nog even geduld hebben je??? Wanner mag je voor bloedtest!! Voor de rest dikke knuf en voor wie ik vergeet met iets belangrijks, sorry!! @all: Hier vandaag weer aan het werk geweest. Was wel even pittig, ben toch nog niet 100%. Kreeg in de middag toch weer last van me eierstokken in me buik. Maar nu weer rustig aan. Morgen zien we wel weer hoe het gaat. Van de utro niet veel last buiten de gevoelige borsten en af en toe beetje weeig!!!
elvi : thnx !! moest wel lachen toen hij zei hoe hij het wou gaan doen let op letterlijk geciteerd: we gaan de voice over doen alleen heb je direct een coach... die jonger is dan marco borsato knapper dan angela, alleen is, en groter is dan roel van velzen... heb me nog nooit zo kapot gelachen whahahaha... debby en elvi: toppie dag dus op naar roze schatjes !!! druffie: waar ben je?? gaat alles goed met je? citroen: voor jou wordt het ook spannend mijn duimen draaien ook voor jou... voor wie ik vergeten ben i am sorry !!! veel liefs