@ingeping Krijg geen bloedtest, is tenminste niets over gezegd. Ik mag (moet) vrijdag testen, maar denk dat t zaterdag wordt, eigenlijk test ik liever helemaal niet vind het verschrikkelijk, te vaak een witte test gezien. Bij de iui wachtte ik altijd op de ongi, nu mag/kan dat niet ivm utrogestan, eerste keer dat ik dit gebruik. Ze hebben me bij de kliniek ook gezegd dat ik moest bellen ivm uitslag én tsja, dat kan niet op zondag, dus als ik t lef heb vrijdag testen, anders uiterlijk zaterdag, mits natuurlijk niet eerder ongi.
@citroen: Spannend hoor!! Je moet toch een dag kiezen, want de utro houd je ongi tegen toch??? Nu weet ik dat niet meer zeker, maar ik dacht het.......Nou testen wanneer jij vind dat jullie er klaar voor zijn...
@ingeping Ja, t zou de ongi kunnen uitstellen, maar daar zijn natuurlijk ook weer uitzonderingen op, zoals altijd Ik zie dat jij 2 weken na de punctie aanhoudt, ga je dan testen, of is dan de bloedtest?
@citroen: Ja je hebt uitzonderingen op de regel. Ik mag idd twee weken na de punctie voor een bloedtest. Jij zit woensdag op twee weken na de punctie?? Ja mijn zkh gaat van twee weken na de punctie uit. Het proces wat natuurlijk normaal vanf je eisprong (punctie) plaats vind heeft in het lab plaats gevonden. Dus de dagen na de punctie moet je gewoon meetellen........
@ingeping Yep, ik weet het, woensdag bij mij 2 werken na punctie. Een bloedtest is meestal ook 2 dagen eerder dan thuistest, dus dan past t weer dat ik vrijdag mag/moet :O
@citroen: dus eigenlijk kan je het woensdag al weten ;0!!!!!! Nou doe wat goed voelt. Maar als je wacht tot vrijdag dan zou ik zeker testen. Mag je niet om een bloedtest vragen? Of maakt jouw het niet uit. Ik vind het zelf wel prettig, want dan weet je het meteen zeker!!
@ingeping Ohw ha ha, woensdag.... Zou misschien kunnen, maar Dat ga ik zeker niet doen! eigenlijk wil ik het helemaal nog niet weten, ben zo oooooo bang voor de teleurstelling, stel het liever uit, tot die tijd heb ik nog een beetje hoop....
Ohhh dames wat spannend voor jullie om te testen na de tp!!! Ik duim duim duim!! Jeetje jullie schrijven veel!! @ senna: Welkom meis!!!!! @ aug: Meid ik duim ook zoooooooo hard voor je!!! Roze roze roze roze roze!!!! @ Forever: ik ben er wel maar heb t best druk deze wek, dus ik lees wel 's avonds mee hoor! @ Debby: mooie uitslagen!!! En nu wachten 2 weekjes........ @ Elvi: mooi dat het erop zit nu he!!! Dat heb je in ieder geval gehad!!! Prettg is t zeker niet, maar ze hebben wel mooi je eileider open gekregen!! En die stagiares tja......die heb ik ook al verschillende keren vervloekt!! @ all: zit nu op de helft van mijn wachtweken, nog een weekje!! Gelukkig heb ik een drukke week voor de boeg dus afleiding genoeg!! @ iedereen die ik ben vergeten: sorryyyyyyy Veel liefsssss Druuf
Goedemorgen, @citroen: thnx...dat doet me goed om te horen. @gbw: wat frustrend lijkt me dat, gelukkig is het voorbij. 3 mnd tojtojtoj @senna: thnx meid, laten we het hopen ROZE! @inge en druuf: jah was ook erg blij met de uitslag....maar gaat die 80% nou helemaal erin of weer een gedeelte daarvan? @all: het enige goede gevoel is je eigen gevoel. Bij mij een paar kwaatjes, misselijk met vlagen, boobs doen zeer en me buik is opgezwollen met krampjes en nog steeds erg aanwezige eierstokken. Dit heb ik toch wel iedere maand maar dit keer toch wel een graadje erger, denk door de pregnyl.....ach komt goed. Fijne dag knuff Deb
Wat fijn dat het erop zit! En wat goed dat ze nu de reden gevonden hebben! Nu komt het vast snel goed!!! Liefs
Ded, fijn dat de IUI goed gegaan is. De kwaaltjes herken ik van de pregnyll! Duurt 10 dagen voordat het uit je bloed is! Nu wachten wachten en wachten! Liefs
Tash en Citroen, jullie zijn aan de beurt om te testen!!! Spannnnnnnnnnend, ben echt zo benieuwd! Hopelijk is het ROZE deze week!! Wie volgt nog meer??? Knuffel
Gbbw.. Wat geweldig.. Je hebt t maar weer mooi doorstaan en nu maar veel klussen en snel zwanger worden. Knuf
@tash meid, hoe gaat het met jou? Ga je morgen zelf testen, zoals je zei? Of wacht je tot donderdag de bloedtest? pppppfffff, jeetje wat spannend! succes! Ik hoop ROZE