Tash en Augustus (en alle anderen die het nodig hebben): dikke knuffel voor jullie! Het is niet eerlijk Esther: meis, heeeel veel succes morgen!! Zet em op, geef je over en voor je het weet is het voorbij! Citroen: spannend meid morgen testen! Duimen draaien overuurtjes!
Jahoor dat kan... De eerste maand dat ik het gebruikte, raakte ik wel zwanger, maar met 5.5 week kwam het bloed er dwars doorheen. De keer erop gewoon ongi geworden tijdens utro. En de maanden erna kwam het later..en ben ik ook ong. bij 16dpo ermee gestopt en werd dan pas iets van 19dpo ongi.
Wat een mooitje! Ben ook wel benieuwd of jullie het willen weten, anders zou je hem in zo'n topic kunnen zetten waar ze kunnen kijken? Maar dan moet wel de NUB in beeld zijn geloof ik! EDIT: je wilt het wel weten lees ik nu
Heb inderdaad sinds gistermiddag t ongigevoel, alsof de menstruatie eraan komt :x Vannacht ook tot vanmorgen, nu weer even niets, t komt met vlagen en dan denk ik 'oh nee he', met angst en beven naar de wc... Zit nu op t werk, strak op de stoel en weinig bewegen, ha ha, kan t er ff ook niet uit. Zie dat je de vraag al gesteld hebt, ben ook erg nieuwsgierig of de ongi door de utro heen kan komen. tsja, ook daar zijn de ervaringen weer verdeeld, t zou ook eens duidelijk zijn, gggrrr, word er wel moedeloos van, merk ik. Tot gistermiddag had ik nog wel hoop, maar na het voelen van dat rot ongigevoel is me de moed een beetje in de schoenen gezakt. Hoe gaat het met jou? Kun je de spanning handelen tot vanmiddag, de uitslag succes meid!
Wat een rotgevoel he Citroen! Maar heb al vaker gelezen dat dat ongigevoel niet perse betekend dat het niet gelukt is.. Ga je morgen testen of zaterdag? Zo spannend he?! Ik denk dat de spanning er hier toch wel af is. Misschien als ik straks gebeld kan worden dat het nog begint te kriebelen. Liefs
@tash dat kriebelen bij jou zal vast nog komen, een bloedtest geeft toch meer zekerheid. als de ongi er morgen toch niet doorkomt, moet ik morgen wel testen, moet namelijk bellen voor overleg met de kliniek en zag dat zij zaterdags wel behandelingen doen etc, maar ze zijn in principe dan niet aanwezig, tenzij afspraak etc. Dussss, morgen moet, als het nog nodig is. Net naar de wc, met angst en beven, zachtjes plassen, alsof je het kunt tegenhouden als het zo is, pff, t is toch wat, als je zo lang bezig bent en zoveel ervoor hebt gedaan en gelaten...
Ohh meiden, ik leef zo met jullie mee! Tash, binnen nu en een uur weet je meer wat zul je zenuwachtig zijn zeg! Citroen morgen ook testen! Ohhhh mijn duimen draaien overuren voor iedereen hier! Morgen 13.30 is het mijn beurt voor de hysteroscopie. Vanaaf al 2 naproxen tabletten innemen en dan morgen nog 2. Spannend, maar ben blij als het voorbij is! Zaterdag ga ik lekker met me mannetje uiteten en naar de film. Verder gewoon lekker rustig aan! De ingreep duurt maar een kwartiertje ofzo staat in het boekje dus ben rond 14.00 wel alweer in de auto terug! Liefs
Negatief hier meiden... Klopte helaas. Nu druk aan het bellen geweest en zij onderling overleggen of we toch misschien 1 keertje zelf mogen proberen... Hoor het later vandaag! Liefs
he gatver Tash.. Bha wat naar.. Ik hoopte nog zo. Bleef maar naar mn computer kijken wachtend op goed nieuws. Sterkte lieverd.
@ Tash wat balen meis! Had het zo gehoopt voor je! Je mag toch zelf beslissen wanneer je de volgende poging gaat doen? @ queen, thanks meis! Liefs
@tash gatver meid, wat een domper! Je blijft hoop houden tot het definitief is. Ik vind het echt heel rot voor je en weet even niet wat ik moet zeggen.....
Ja, toch weer een dipje hier... Mogen volgende maand verder met cryo, maar moeten nu nog beslissen of ik aan de pil ga of dat we een maand zelfgaan klussen... Lastige keuze vind ik toch. Dacht dat ik het zelf wilde proberen, maar dan ook niet zeker van de datum van ongi voor nieuwe poging! Shit, had ik natuurlijk niet over nagedacht. Al jaren geen eigen cyclus, dus geen idee hoe die in elkaar zit! Knuff
@tash oh, ja, jeetje, wat lastig, stel je voor je moet een paar maand wachten op je ongi, dat zou toch verrrot zijn, daar word je ook niet vrolijk van! doen wat goed voelt en ik zou zo snel mogelijk verder willen met de cryo's, dan heb je tenminste een aanzienlijke kans. Zelf klussen is leuk, maar t kan verloren tijd zijn en nog meer onzekerheid geven en nog langer wachten. wat denk je zelf?
Pfff.. Ja Citroen, moelek moelek! Ga straks maar even goed voor zitten met mijn mannetje. Net even gesproken en die vindt het ook erg moeilijk. Die heeft mij met veel pijn gezien en wil dus het liefst helemaak geen ongi! Dat gaat niet, maar ja.. Maar ff wat anders.. Jij wel roze hoor! Is je zo gegund!!! Liefs!
@tash doen waar jij/jullie je het beste bij voelen. moet je eigenlijk acuut stoppen met die utrogestan?
@Citroen: ja, meteen stoppen! Vind ik echt geen probleem... Verder snel maar goed denken.. Later meer, nu gastkindje uit bed halen! X
@tash: nogmaals wat enorm balen zeg vooral nu je de bevestiging hebt gehad. Bah!!! En doe wat goed voelt. Zijn wel weer moeilijke keuzes. Weeg goed de voorspelling en de tegens voor jezelf....x @citroen: is de spanning al om te snijden bij je? Spannend hoor....hoop dat je mooi op roze mag ondanks je onzekere gevoel op dit moment. @Esther: nogmaals succes morgen.....!! @all: hier geen bijzonderheden. Aftellen.........nog vier dagen doorkomen en dan?????
Heey Queen, wat een mooie heldere echo Meis!! Ik denk ook dat 't een jongen wordt, maar ik heb t altijd mis, dus bereid je voor op een meis! Liefs, Elvi
@Es: Meid, heeeeeeeeeeel veel succes gewenst voor morgen, je kunt 't!! Hoop voor je dat alles positief uitpakt en je snel verder mag met IVF!!!! @Tas: He getver Meis, wat een ellende weer. En idd, wat moet je nu doen, toch wel zelf proberen of niet. Ik denk dat ik het niet zou doen. Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt! Liefs, Elvi