@ Tash: awww nee balen meis!!!! En tja, zelf doen of niet.......Doe inderdaad waar je je goed bij voelt!! Lieverd een dikke digi knuf voor je!! @ citroen: hou je t nog een beetje vol?! Heeel veel succes morgen!! @ Es: Meid ik wens je heeeeeel veeeeeel succes morgen!!! En geniet het weekend lekker met je mannetje @ all: hier niks te melden, geen kwaaltjes helemaal niks......
@Queen: meis wat een mooie echo, ik gok ook op een jongen @tash:meis wat ongelooflijk sh*t zeg, idd doe wat goed voeld. Knuff @citroen en es: meiden heel veel succes morgen! @druuf en inge: voor jullie begint het ook te korten dames... Hier...vreemd gevoel, soms ben ik zo moe in mijn hoofd, denk door de spanningen. Kwaaltjes zijn nog niet verdwenen, maar wat raar is is dat ik heel de dag zere borsten heb totdat ik onder de douche uit kom. Dan is het een half uurtje weg....rara politiepet. Fijne avond knuff
@Citroen: Hoe laat ga je testen? Gaan je nou 's ochtends testen voor je mannetje te werk gaat? Weet het niet meer precies.. @Es: Heeeeeel veel succes morgen! We denken hier allemaal aan je! We hebben hier onder het genot van lekkere durum min of meer besloten dat we (ik) aan de pil gaan. Dan blijft het controleerbaar. Vriendjelief vond het zelf proberen prachtig wat 'om de dag' betreft, maar hij wilde juist ook dat alles 'rustiger' blijft.. Dus morgen maar even de pil ophalen! Liefs!
@ingeping voor jou is het aftellen ook begonnen.... spannend. @debby ha ha, jij moet inderdaad nog even geduld hebben. Je hebt pregnyl gezet he? Kan zwangerschapsklachten geven, dus ook borsten. Misschien worden ze lekker zacht door t warme water Succes met de wachtdagen @tash tsja, ik weet t even niet zo goed. Morgenvroeg zou ik moeten testen, maar t past me van geen kant. Mannetje is er sowieso niet, dus sta er alleen voor.... t is niet anders. Zat net al even te twijfelen om het nu vast te doen, kan ik in alle rust uithuilen als het negatief is, morgen moet ik van alles en dan kan ik geen kant op met mijn emoties, maar om nu maar ff een test te pakken, ik durf t gewoon niet aan, te vaak, te lang teleurgesteld op dit gebied. Ben nu net een struisvogel, zolang je het niet weet, heb je er geen last van... HELP Stel ik zou nu testen, dan moet het resultaat toch hetzelfde zijn als morgenvroeg? Of het nu 15,5 dagen na punctie is, of 16, lijkt me niet meer zo'n verschil, toch? twijfel twijfel twijfel bah, bagger, bugger
@tash en, oh, ja, wat goed dat je besloten hebt aan de pil te gaan, t voelt vast tegenstrijdig, een kindje willen en aan de pil gaan, maar in jouw geval lijkt me dat een goede en verstandige keuze. @esther succes morgen!
Citroentje.. Ach meid! Das echt waardeloos.. Maar misschien is het dan wel fijn om vanaaf te testen ja.. Tijd is lang zat volgens mij en dan kan je idd je emoties even lekker laten gaan, want juist ook als het gelukt is sta je helemaal ondersteboven natuurlijk! Bovendien kunnen we hier ook proberen door de tijd heen te slepen. En als het onverhoopt niet gelukt is, ga je lekker onder de douche of in bad en gooi je alles eruit! Werkte bij mij ook wel,hihi, lucht op. Maar vind dat jij alleen maar idioot gek wordt omdat je een positieve test in handen hebt! Succes met beslissen lieverd. En ook al kennen we elkaar misschien alleen als Citroen en Tash, ik zal je in de gaten houden en steunen zoveel ik kan! Dikke knuffel
Tash: wat ontzettend klote !! Maar wel goed dat jullie samen een besluit hebben genomen een hele dikke knuf Citroen : ik denk ook dat het weinig uitmaakt en idd als het nega is dan kun je nu goed uithuilen enzv en is je mannetje er nu ook?? Misschien dan toch fijn om het samen te doen want stel je voor hij is posi dan kun je direct samen feesten Maar het is idd een lastige keuze Veel liefs
@tash dank voor je lieve woorden, de tranen komen nu al los, t zal de spanning wel zijn. mannetje is de hele week weg, komt morgenavond pas terug, dus t is aan mij wat ik doe, zal hem zo eens bellen hoe hij er over denkt. @forever jij ook bedankt voor je reactie, denk ook dat t weinig uitmaakt nu of morgenvroeg, ben de nod voorbij, toch. mannetje is hele week weg, morgenavond terug, dus moet het alleen doen, t is niet anders.
Citroen je gaat dus nu testen? Ik hoop heeeeel hard met je mee! Tash mega knuffel voor jou meis, en hopelijk gebeurt er snel een wonder!
Citroen: lieverd als ik jou was zou ik testen met je mannetje aan de lijn want nou wordt je alleen maar gek van onzekerheid ik wacht vol spanning met je mee en denk aan je Veel liefs
@heitje ben sinds vanmiddag 15u niet meer naar de wc geweest. Heb die bolletjes erin gedrukt en na die tijd niet meer geweest. Moet kunnen toch?
@citroen: lieve, lieve meid. Waarom zou je het nu alleen doen met alle risico's van dien. Ik hoop natuurlijk met heel mijn hart dat hij positief zal zijn. Maar als je het ECHT NIET alleen wil doen, sleep jezelf dan nog even door de dag van morgen en doe dan samen een test!!! Maar volg je eigen gevoel.......Xxxxxx
Moet kunnen citroen als er hcg is is er hcg en dan zullen we zeker een streepje zien wat kan helpen mocht je het straks niet zeker weten kun je hem in negatief zetten via paint We wachten met je mee meid en mijn duimen tenen alles draaien voor je !! Liefs
Als je zwanger bent, moet je echt wel n streepje te zien krijgen hoor, zeker as je zolang niet hebt geplast! Ingeping, ze moet testen van t zkh dacht ik....
@heitje: Ok, dan heb ik dat even over het hoofd gelezen denk ik!! Vind het wat hoor, moeilijk. Je wilt het niet alleen, maar je wilt ook van die onzekerheid af.........we zijn er voor citroen!!!
@Citroen: Ach lieverd! Zijn ook de hormonen he?! Denk het testen ook wel kan hoor! En dat idee van Forever is ook erg goed! Mannetje aan de lijn... Als je al zeker weet dat je niet tot morgenavond wacht, zou ik het nu zo snel mogelijk doen. Maar laat je door ons niet opjagen, volg je eigen gevoel. Veel liefs