Denk dat ze nu aan het testen is? Nou meid je bent in ieder geval niet alleen want t is ineens druk hier!
Citroen: laat je zeker niet opjagen !! Wij zijn natuurlijk ook allemaal dodelijk nieuwsgierig Ik ga maar wachten en ik hoop stiekem dat je nu aan de telefoon aan het gillen bent en huilen en springen van blijdschap... Maar nu gaan mijn duimen niet meer typen maar draaien en ik wacht geduldig af wat je doet.. Denk aan je en duimen draaien plus me tenen gekruisd voor je Liefs
ik moet uiterlijk morgenvroeg testen, moet bellen naar de kliniek, uitslag doorgeven wat te doen, dus sta er sowieso alleen voor, nou ja, bijna dan, jullie zijn er krijg ook telkens dat rotte ongigevoel.... grrrr.. Lekker ego berichtjes, sorry hoor, maar weet even niet wat te doen, heb niet zo veel keus meer en mijn gevoel zegt nu doen, omdat ik dan tijd heb om het een beetje te verwerken en morgen niet.
mannetje gesproken, zegt ook, doe nu maar, morgenvroeg te hectisch en geen 'tijd' voor emoties, dussssss, daar gaan we! Ben zoooo bang, duimen duimen duimen..... Jullie horen straks van me xxx
Lekker ego doen nu Citroen! Nu moet het zelfs even! We zijn allemaal heerlijk druk hier, allemaal voor jou nu! Liefs
Idd duimen en in spanning wachten op wat ze straks zal schrijven. Vind het zo bijzonder en mooi dat je zo met elkaar meeleeft hier op het forum!!! Als dit er toch niet was, het is toch maar een uitvinding.....
Ik ben er ook nog steeds en zit alleen maar te F5-en! Hoop zo erg voor haar dat ze 2 streepjes heeft!
heitje ik wou het net gaan zeggen ik denk dat bijna niemand meer durft te typen om het bericht niet te missen.... en iedereen ramt denk ik momenteel f5 hihi we blijven wachten.... al 15 min voorbij