Hoevaak hebben jullie al F5 ingedrukt????? hihihihi..... Ze laat ons wel in spanning zeg, ik hoop doordat ze aan het bellen is met haar mannetje en helemaal happy!!!!! Idd ze staat niet meer onderin het balkje....
mijn f5 begint al slijtage vlekken te krijgen ahaha ik hoop ook dat ze op de daken aan het schreeuwen is dat ze haar mamsie aan het bellen is enzv enzv.... en dat ze ons nog even in spanning laat... pfffffff zweet druppeltjes op mijn voorhoofd van de spanning (grapje)
Mn F5 is lam ondertussen... Ik hoop dat we zolang moeten wachtten omdat ze iedereen aan het bellen is.......
Goh ik zie net de spanning hier......ik hoop ook dat ze weg blijft door geluk ipv tranen. Ik duim enthousiast mee!
Jawel, ze weet dat we allemaal online zijn en afwachten tot het verlossende woord eruit komt.. Ohh.. Hoop zo dat het een goed teken is.. Maar wel eng dat ze al zo lang offline is. Ik zou het, als het gelukt, was meteen op de site knallen..
Geen idee Queen! Ja ik zou bij goed nieuws het ook snel vertellen hier. Ik ben bang dat ze dus geen goed nieuws heeft...... hoop het tegenovergestelde natuurlijk!
Queen, ik denk trouwens dat je een meisje krijgt! Ben nog n leek qua nub-theorie maar lijk te zien, meisje!