Vond aldoor al dat het forum veel steun geeft, maar dit is echt ongekend! Citroen, lieverd, we zijn er allemaal voor je! Knuff
Dan zullen we snel wat horen. Wat het bericht ook is.... We zijn in ieder geval met een clubje om dr op te vangen want alleen lijkt me vreselijk...bij zowel goed als slecht nieuws
Omdat ik volgende maand weer verder mag. Miet aan de lucrin als er 3 maanden of langer tussen zit. Wel blij, anders ga ik in een paar maanden wel heel vaak over de kop wat hormonen betreft..
Ik ben er ook bang voor Hendrika.. En ja Queen, heerlijk om snel door te mogen. Maar zou ook twee maanden kunnen worden. Afwachten maar weer..
ooooooooooooooooooh, wat zijn jullie allemaal lief!!!!!!!!!! wat een werk om alle berichten ook nog door te lezen. Het heeft gewerkt! Heb 2 dikke strepen. ROZE BEN ZOOOOOOOOOOOOOOO BLIJ en kan het nog niet bevatten. Had zo lang werk, heb nog een test gedaan. Mannetje telkens gebeld etc. dank jullie voor jullie steun, stond echt te trillen op mijn benen, voor de test, tijdens de test en na de test. Ben nu aan het bijkomen. Heb ook al een fotootje gemaakt, zal de test zo plaatsen.