Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Esther1983, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    Donkerrood of bruinig is oud bloed. Zou idd van een ouder wondje kunnen komen..

X

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hoi meiden knufff

3. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Thanx Tash, Dat helpt me weer wat! Ik denk 't idd ook. Zal wel van de IUI komen, dat 't zo moeilijk ging. Ik voelde het wel even toen ze er doorheen schoot met 't buisje, zeg maar. Liefs, Elvi

4. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    lees net bij bb dat ze een tweeling krijgt. Gaaf

5. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    Ga daar maar van uit ja! Niet wakker van gaan liggen hoor meis.. Knuffel!

6. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    Wie herkent trouwens het zeurderige en kramperige gevoel in de onderbuik tijdens de deca en gonalf? Is dit normaal? Komt het door mijn mega actieve eierstokken? Lekker beginnersvraagje, haha!

En dubbele pret bij BB?! Wel vervelend dat ze zich zo beroerd voelt..

Liefs

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Ohh wat jammer Druuf!!! Maar eindelijk weer verder met IUI!! Hopelijk heeft je lichaam goed geluisterd in je rustperiode en is het nu klaar om heeel snel zwanger te raken!!

Hey wat goed Esther! Miss toch nog eerder beginnen dus! Hoop het voor je!

elvi, durf nog niet echt te shoppen... Tot nu toe alleen een buikband gekocht met 'made in florida' erop, hihi!
    Heb wel al wat schattige dingetjes gekregen, zo onwerkelijk om dat dan in je handen te hebben...
    Heb een angelsound van mn vriendin te leen gekregen, ben benieuwd vanaf wanneer ik het hartje kan ontdekken! Heeft nu in ieder geval nog geen zin denk ik om ernaar te zoeken!

Uhm wou nog wat zeggen maar vergeten....ben aan het dementeren geloof ik ;)

Slaap lekker!

8. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @esther
    yep, menopur is irritant! en dan te bedenken dat ik die s ochtends moet doen... mengen, prutsen, maar ja.
    Ben ook benieuwd hoe het er vrijdag uitziet. T zal wel nodig zijn zoveel hormonen per dag. Merk dat ik er vermoeid door raak, slaap veel en zie er nog vermoeid uit... Verder gaat t wel ok.

Hoop dat jij ook snel aan de slag kunt, want t wachten zal je ongetwijfeld ook de neus uit komen ;)

9. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Imke
    succes morgen!!

@Tash
    ook al aan t aftellen voor vrijdag? ben zooooooo benieuwd of er een goed resultaat behaald is.
    ik heb geen deca, maar menopur en ook gonal f, heb ook af en toe zeurderig gevoel bij de eierstokken zeg maar, ik denk doordat die dingen op 'spanning' staan en opzetten. Er moet ook hard gewerkt worden daar. Door hormoonstimulatie had ik altijd meer last en is alles veel gevoeliger, de eisprong bij de iui was dan ook altijd veel pijnlijker dan in een normale cyclus, dussss, ik denk dat het door de stimulatie komt.

10. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @grotebabywens: Ik zou ook denken aan oud bloed van een wondje in je vagina. Als het allemaal niet zo makkelijk ging. Het is zo beschadigd daarbinnen.

@Tash: Foutje!!!

@Imke: Veel succes donderdag

@Tash: Ik gebruik de Gonal-f nog niet, morgen starten. Maar denk dat je toch een zeurderig gevoel krijgt van de activiteit van je eierstokken. Er groeien als het goed is nu natuurlijk meer eiblaasjes als normaal. Ik zou het met je fm even vragen, maar denk dat je dit antwoord wel krijgt. En anders staat het misschien in de bijsluiter van de Gonal-f.
    Spannend vrijdag je eerste fm.....

@citroenvlinder: Ja de Menopur is idd irri, maar je wordt er steeds handiger in vind ik zelf. Heb het ook gebruikt bij de laatste drie IUI's. Spannend vrijdag je eerste fm....

@All: Hier gisteren aangenomen bij een nieuwe baas. Ben helemaal blij, het heeft even mogen duren namelijk. Heb niks verteld verder van de MMM. Heb zoiets van dat is me prive en die is van mij. Ze vroegen er verder ook niet naar. En me moeder zei nog je hebt ook de leeftijd ervoor, dus dat moeten ze wel een beetje incalculeren. Dus helemaal happy.
    Morgen starten met de Gonal-f en dan de 20ste de eerste fm.....

11. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ing: Gefeliciteerd met je nieuwe baan, Meis wat heerlijk! Ennuh, helemaal terecht hoor, dat je er niks van hebt gezegd. Dat zijn je eigen prive zaken. Leuk hoor, wanneer begin je? Heel veel succes en geluk in ieder geval in je nieuwe baan ! Liefs, Elvi

12. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Heitje: Kan het me helemaal voorstellen hoor. Ik had daar toen ook een soort angst voor. Heel vreemd, dat het bijna voelt alsof het slecht geluk brengt als je dan zelf iets koopt. Tenminste dat had ik dan in die korte tijd wel. Maar zo'n angelsound is wel erg leuk denk ik hoor. Maar idd, misschien nu nog maar niet aan beginnen, want dan ga je je ook zorgen maken als je niets hoort, terwijl dat misschien wel hartstikke normaal is (daty je niets hoort) met zo'n ding rond deze periode van je zwangerschap. Het is ook allemaal zo spannend. Maar Lieverd, het gaan helemaal goedkomen met jou en lieve kleintje hoor! Liefs, Elvi

13. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Ingeping
    inderdaad, je wordt er vanzelf handig in, je moet wel ;)
    gefeliciteerd met je nieuwe job! goed zeg.
    Ik zou t ook niet vertellen als ik net iets nieuws zou beginnen.
    Ik heb zelfs nog getwijfeld t aan mijn baas te vertellen, terwijl ik er zo'n 7 jaar werk en genoeg credits heb opgebouwd. T is en blijft een persoonlijk kwestie en vind t dan lastig te vertellen. Anyway, heb dan toch vd week de stoute schoenen aangetrokken en t verteld, reactie was erg goed, krijg de ruimte en tijd die nodig is. Dat is dan wel weer heel prettig, kan me een weekje ziek melden indien nodig.
    succes! ook met t starten van de gonal F en dat t maar mooie eitjes mogen worden!

14. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ All: Vraagje aan iedereen. Ik hoor nu steeds vaker dat het een beetje raar is dat ik wel Puregon en Utrogestan krijg, maar geen Pregnyl. Wat vinden jullie daarvan? Is dat idd raar? Liefs, Elvi

15. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Dat is niet gek hoor. Na de IVF krijg ik ook utrogestan terwijl ik eigenlijk pregnyl zou moeten blijven spuiten. Utrogestan is beter aks je overstimulatie hebt. En verder is dat een keus van het zieke huis. Neem aan dat je wel 1x pregnyl spuit om je eitje te
    Laten springen?

16. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Ik heb na de IVF ook utrogestan en geen pregnyl hoor. Dus nee het is niet gek. Zo verloopt het bij iedereen anders hè!!

17. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hihi.. Donderdag om 14:40 uur! ;)

18. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Misschien is het inderdaad een beetje bloed van de innesteling? :(
    Sorry, ik weet het ook echt niet wat het kan zijn meis!

Succes! Kus!

19. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hahaha.. ;)

20. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Dank je wel meid! ;)

En jij en Tash heel veel succes vrijdag met de fm. Spannned! Laten we hopen dat er veel follikels te zien zijn!

Share This Page