Es, heeeeeeeel veel succes vandaag Meid, ik denk aan je hoor! Liefs, Elvi @ All: Hier beetje vreemd, Normaliter he ik zo rond dag 15 pas een eerste positieve ovulatietest. Nu heb ik afgelopen maandag op dag 12 HSG gehad. Nu al dag 16 en nog steeds geen positieve ovutest. Zou dit nu anders kunnen zijn omdat een van mijn eileiders verstopt was en nu open gespoten is? Dat 't dan eerder is of zo? Beetje rare vraag misschien. Ben ook echt pas gister begonnen met testen, want wilde niet te veel testen 'weg gooien' want weet dat ik deze maand niets mag doen vanwege rontgen straling bij HSG. En nog een vraag: Wat vinden jullie van een 5 miljoen goede zaadjes iedere keer? De eerste keer was t 22 milj., daarna alleen maar 5 miljoen steeds. Dat is toch erg weinig? Iemand ook zo weinig? Liefs, Elvi
Citroen, WAUW wat een super test zeg!!!!! Thanks voor alle lieve berichtjes van iedereen!!! Ik ga het meemaken vanmiddag! Liefs
Hier een berichtje van mij Citroen van harte gefeliciteerd met t babygeluk. @ll: iedereen nog veel succes met de dingen die komen gaan. Ikzelf heb de behandeling stop gezet.Ben er geestelijk aan onderdoor gegaan. Niet meer eten, enkel stress om de injecties te zetten,zweetaanvallen en noem maar op. Besef me heel goed dat ik heel gelukkig ben met mijn mannetje, met of zonder kindje. Knap voor iedereen die het wel kan en volhoudt, maar ik heb geen zin meer om in die stress te zitten telkens weer. Voel me er goed bij en misschien komt het toch nog spontaan vanzelf en dan is het ook meer dan welkom natuurlijk.
Moeilijke keuze Marleneke.. Heel knap dat je zo naar jezelf luistert! En als je ziet dat dit het niet waard is zo, moet je idd stoppen.. Heel veel sterkte met dit alles een plekje geven en probeer te genieten van met je mannetje samen zijn. x
@ Marleneke, moeilijke keuze zeg! Een ideetje....misschien kun je overstappen naar een ander ziekenhuis. Er zijn heel veel ziekenhuizen die IUI's zonder hormonen doen. Je bent de eerste die IUI krijgt met decapetyl en FSH hormonen. De meeste krijgen dit alleen voor IVF namelijk. Daarmee wil ik zeggen dat je ziekenhuis echt een uitzondering is. En je wellicht in een ander ziekenhuis zonder hormonen beter op zn plek bent! Sterkte
@Marleneke: Jeetje wat een moeilijke keuze moet het geweest zijn. Maar doe waar je je goed bij voelt. Ik ken je verhaal verder niet zo goed, dus heb geen idee of de tip van esther nut heeft. De MMM is gewoon zwaar. De ene kan dit beter handelen als de ander. Doe waar je je gelukkig bij voelt. En hoop dat een mooi sontaan wonder nog om de hoek komt!!!!
Meiden, ik had ook last van een ongigevoel hoor!!! Dus zegt helemaal niet dat er bloed gaat komen, maar gewoon dat je baarmoeder aan het werk is! Dus kop op Ingeping, niet de hoop verliezen meid! Elvi, 5 miljoen is niet zo veel nee....mijn vriend had de laatste paar keren 16 miljoen waarvan ook heeeel weinig goed bewegelijk... maar goed...het is cliché maar waar: er is er maar 1tje nodig! Wat betreft je ovu-testje weet ik niet? Kan zijn dat je lichaam wat van de rel is door die HSG? Marleneke: veel sterkte! En idd wat Esther zegt, misschien eens een ander ziekenhuis proberen? Citroen: En? Is het besef al een beetje ingedaald? Heb je een beetje kunnen slapen? Esther: ik denk aan je vanmiddag! Nogmaals heeeeel veel succes en sterkte!
Idd Elvi, je lichaam kan een beetje van slag zijn door de HSG. Zou je er niet te druk om maken. Zo uit me hoofd liep het bij mij na de HSG ook anders. Alleen moet weer even in het gareel nu het mooi ruim is daarbinnen!!! @Heitje: Thanks voor je berichtje. Ja je gaat er zo van twijfelen. Maar probeer positief te blijven en de komende dagen nog even doorbijten!!! Wordt trouwens wel zwaar gestalkt door één van de poezen die normaal helemaal niet zo is. Zo gauw ik zit komt ze naast me liggen......??? Dit is sinds een week/anderhalve week
@ingeping t zegt allemaal niets! ik voelde ook de ongiklachten, zeurderig gevoel in de buik, alsof de menstruatie er niet door kon komen, ik dacht vanwege de utro. Kop op, nog even volhouden, ik weet als geen ander dat de laatste dagen killing zijn, ik was ook ooh, zo bang. Dikke knuf
dank je behandeling in dusseldorf kan het nog steeds niet geloven, kijk gemiddeld ieder half uur naar de foto van de test en denk dan, oh, ja, t is echt zo, dan voel ik me zo blij.
@heitje het besef is er nog niet helemaal, kijk graag en vaak naar de foto's van de positieve test @Elvi 5 miljoen, is genoeg Bij mijn 1e iui poging, hadden wij er ook 5 miljoen en was toen zwanger. Alles kan, je hebt er maar 1 nodig. @ingeping oh, ha ha, de poezen stalken je... ik wil je geen valse hoop geven, maar dat had ik toen ik zwanger was van de 1e iui, besefte het toen niet, dus wie weet een goed voorteken. Ik hoop het voor je, mijn duimen draaien alvast.
Ingeping: bij deze zwangerschap merk ik eerlijk gezegd niet zoveel aan mn katten...ze zijn wel wat liever en rustiger maar ze komen niet extra veel op schoot (ze komen altijd al heeeel veel op schoot haha). Maar met mijn vorige zwangerschap gingen ze helemaal met elkaar vechten wie er bij mij op schoot mocht, was gekkehuis! Nog even volhouden he jij! Hihi Citroen, dat besef gaat vast nog wel even duren hoor! Ik heb het nu zelfs nog af en toe! Blijf maar lekker naar je testjes turen, dat helpt vast! En nu, moet je stoppen met de utro? En heb je het zkh al gebeld? Hier neem ik nog steeds utro, nog maar een paar daagjes en dan ben ik er eindelijk vanaf!
@citroen: wat heerlijk hè. Ja je zal de foto nog wel een paar keer bekijken. Wat zal je blij zijn als je vanavond je mannetje in je armen kan sluiten en samen onwijs blij gaat zijn!!!! Ja die kat hier is helemaal niet schoterig, dus valt echt op. Hoop ook dat het een goed voorteken zal zijn.
8-11 wodt dus ook weer een spannende dag: Ing jij hebt dan je NOD en Heitje, jij hebt dan dus je 12-wkn. echo! Vast twee keer mooi nieuws! Ik duim voor jullie! Dank jullie ook voor je reacties. Ik ga gewoon iedere dag even ene ovu-testje er tegenaan gooien. Ik ben een beetje een controlfreak en vind het fijn om te weten wanneer alles precies aan de gang is. Suf he! Hebben jullie artsen ook gezegd: Niet zwanger worden in maand HSG trouwens? Ik lees er heeele verschillende verhalen over. Veel meiden die toch gewoon klusten en een mooi kindje hebben gekregen uiteindelijk. Mij werd gezegd het niet te doen. Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen? Citroen, Oef, dat is wel even fijn om te horen dat jij ook dat aantal had! Je bent weer een positief voorbeeld voor ons erbij! Wel bij ons blijven, he! Hoe gaat het met je \meis, ben je er lekker van aan het genieten? Marleneke, jeetje wat een heftig verhaal zeg! Ik vind idd ook dat je altijd je gevoel moet volgen in dit hele gebeuren. Maar idd misschien ook een second opinion? Of wil je dat liever niet? Heeeeeeel veel sterkte Meis!! Wat een moeileijke beslissing! Es, hoe laat moet je Meis? Liefs, Elvi
omdat dat voor ons niet zo'n grote afstand is, wij wonen dichtbij duitsland. T is een kliniek, zij doen alleen maar dit en zijn erg ervaren. Vind ze in duitsland ook kundiger en 'klantvriendelijker', de kinderwens staat voorop. In een ziekenhuis is het onderdeel van het geheel en voel ik me vaak een 'nummer'. Deze optie werd me ook door de gyn. geboden, zij werkten ook samen met de kliniek, dus voor ons was de keuze gauw gemaakt.
wow dames wat hebben jullie veel gekletst. een poging. Citroen ik zag roze voorbij komen dus bij deze van harte gefeliciteerd. Dames die zich niet zo lekker voelen en onzeker hele dikke knuff denk aan jullie. En de dames met leuke berichten echt super voor jullie Hier vandaag eindelijk ongesteld geworden op dag 71 lang leven de pco pffff. Mag nou eindelijk over 2 dagen beginnen met de clomid Verder erg druk heb dit weekend judo toernooi eigenlijk 2 op 1 dag waar ik heen ga met manlief. Mijn meiden blijven lekker weekendje bij oma
@grotebabywens zeker blijf ik hier moet toch weten wie het volgende ROZE schaapje wordt en daarna en daarna en daarna..... @marleneke doen waar je je goed bij voelt. Misschien is er inderdaad nog een andere optie om te wel te kunnen/willen. Willen ze vanuit het ziekenhuis niets voor je doen? bijvoorbeeld de spuiten zetten, zodat jij van die stress af bent? De eerste paar keer met iui durfde ik eerst ook alleen maar de puregon te doen en de pregnyl vond ik een ramp, die deden zij dan voor mij. T zou zonde zijn om je droom te laten varen, er is vast een andere oplossing of alternatief, maar ja, jij beslist, t is jouw lichaam. Wens je veel sterkte en succes.
En Citroen, nog even nieuwsgierig vraagje... Wanneer ben je uitgerekend? Aangezien je nog geen banner hebt... Zie dat je al wel je foto als avatar hebt gekregen! Liefs
Meiden de hysteroscopie was hels, maar we zijn er van af! Ze kreeg de camera niet naar binnen, na flink klooien uiteindelijk naar binnen geschoten en niets van een poliep te vinden! Alles goed dus! Was helemaal in operatiekamer en moest ook operatiekleding aan! Maar stond zwaar te shaken nog na afloop! Gelukkig zit het erop! Nu bijkomen in me bedje! Liefs