Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Esther1983, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tash
    heb eigenlijk geen idee, nog niet naar gekeken, denk ergens in juli, maar wanneer? zal t eens gaan uitzoeken. Ben nog niet helemaal aan t idee gewend dat t gelukt is. Loop wel al de hele dag met een grijns op mijn gezicht.
    Hoe gaat het met jou? kun je t handelen? T is een emotionele achtbaan waar je in terecht komt.

@esther
    fijn, je hebt het gehad! en nog beter, niets gevonden. Joepie. Nu lekker bijkomen en je lekker laten verwennen, heb je verdiend.

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    O Es' wat fijn. Wat kan het dan wel zijn waarom je maar niet zwanger wordt? Zijn je eileiders wel open? Knuf meis rust maar lekker uit.

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ queen, ja die waren gewoon open! Kon ik mooi zien nu! Maar het is inderdaad nog geen antwoord op mijn bloedverlies! Nu op naar de ivf!

4. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    Wat vreemd Es! Aan de ene kant natuurlijk wel lekker dat er niets gevonden is, maar aan de andere kant lijkt het me vreselijk frustrerend! Ga je nu lekker het hele weekend goed uitrusten? En je laten verwennen uiteraard!

Citroen, hier gaat het wel hoor. Had het vooral woe heel moeilijk. Nu al veel meer een plekkie gegeven... Het is jammer, maar gelukkig hebben we evengoed mooie vooruitzichten. Net de pilstrip gehaald. Ben erg benieuwd wanneer mijn ongi komt. Iemand een idee hoe lang dat duurt na het stoppen van de utro?
    De achtbaan gaat voor mijn gevoel nu even niet meer steeds over de kop, alles weer wat stabieler! Ook blij dat ik niet eerst weer aan de lucrin moet. Dan had ik ws wel continue achtbaan gevoel gehad.. Heb nu een vreemd soort rust.... Alleen afwachten hoe ik op de pil reageer. Trouwens belachelijk duur die pil! Slaat toch nergens op?! Wordt dat eigenlijk nog vergoed? Tjoh.. Wat ben ik weer lekker aan het typmiepen zeg, hihi!

Liefs

5. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tash
    fijn dat je wat rust gevonden hebt. Op naar een nieuwe kans!
    of de pil vergoed wordt??? volgens mij niet meer, t is zooooo lang geleden dat ik die nam ;) Geloof wel dat ze het veranderd hebben, dat je het zelf moet betalen, maar ja, ik stuur ALLES altijd naar de verzekering, ha ha, hebben ze tenminste wat te doen en als ze het niet vergoeden krijg je het vanzelf terug met de reden en heb je er zelf geen werk mee. En, ha ha, wie weet, zit er een miep die het niet weet en t toch vergoedt, is het weer mooi meegenomen. Dus, gewoon opsturen en declareren!

6. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Fijn dat er geen gekke dingen gezien zijn. Nu bijkomen en verwend worden door je mannetje!!!!

7. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Es, je hebt 't gehad Meis, het is voorbij!! Wat heerlijk!! En wat ontzettend super dat er geen poliep te vinden is!!! Kan je gewoon heerlijk verder met IVF!! Krijg je dan op 21-11 een 'go' voor IVF? Gaaf hoor Meis, en dan gaat het vast hard, dat zul je zien! Ik blijf 't zeggen: Een roze Kerst voor iedereen hier!!! Liefs, Elvi

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ elvi, ik hoop dat ik mag beginnen dan, maar zal dan december de pil slikken en januari ivf krijgen! Kerst is niet meer haalbaar! Mijn pijnstillers zijn uitgewerkt! Pff nu we last van me buik! Mannetje heeft net lekkere warme chocomelk gemaakt voor me en zo lekker languit the voice kijken! Fijn weekend meiden! Liefs

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Esther yeah t is voorbij! Nu richten op IVF! Het gaat dan nog wel ff duren maar gelukkig zijn er de feestdagen waarin je hopelijk veel afleiding zult hebben.... Dikke knuffel en sterkte met je buikpijn!!

10. citroenvlinder

Sep 7, 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ingeping
    hoe gaat het? kun je het nog volhouden, de spanning? erg he... ben aan t duimen voor je.

11. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Es: Hey meid hoe voel je je vandaag??

@ citroen: En besef je t al een beetje meer?! hihi

@ ingeping: hou je t nog een beetje vol??

@ all: nou maandag mag ik testen.....komt steeds dichterbij nu!! Maar heb een nega gevoel erover.......weet niet waarom dit is!!

Heel fijn weekend allemaal!!!!!!

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    *geeft Druuf een positief gevoel* Omdat het móet goedkomen dit keer!!!!! Meis ik duim voor je!!!!!

Citroen, waar blijft die mooie banner? :D
    En hoe was het met je mannetjes thuiskomst???

13. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

Jul 28, 2011
    1,462
    0
    0
    Oude Pekela
    Hallo meiden!

Queen; wat ONTZETTEND gaaf!! Gefeliciteerd... Wat fijn dat het meteen met de eerste IVF raak is! TOF!

Hoe gaat het met de rest? Ben alles een beetje kwijt, sorry. Heb jullie verhalen vluchtig doorgelezen!

Wij hebben gisteren EINDELIJK de vragenlijsten ontvangen! Straks maar op de bus en krijgen dan vanzelf een oproep! Spannend..

Liefs & een fijn weekend.

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Hihi Imke denk dat je Citroen bedoelt? Queen is al een tijdje zwanger ;)

Succes met de vragenlijsten!

15. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ja Thanks Im;) morgen de magische 3 maanden.. Spannend hoor die vragenlijst. Voor jou ook snel rosé. Xx

16. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

Aug 27, 2009
    1,441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Druufke en citroen: Spannend ook Druufke. Ik herken je gevoel wel dat je denkt dat het niet raak is. Heb dat af en toe heel sterk. Hier verder weet ik niet wat ik voel, denk of doe!!!! Vind het steeds spannender worden. Gisteren testjes besteld, die zijn al binnen. Vriendlief zei al kunnen we niet al eerder testen??? Dat gevoel komt steeds sterker dat je nu wel van die spanning af wilt. Maar nu nog twee dagen volhouden en dan weten we het. We dachten maandag avond misschien te gaan testen, maar toch maar niet. Gewoon dinsdagochtend!!!

17. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Druuf: spannend op naar een knallend roze maandag ik blijf voor je duimen meissie...:)

Queen: eindelijk bijna uit de gevaren zone dan kun je echt helemaal genieten :)

Ing: voor jou ook spannend meid voir jou draaien mijn duimen ook !!

De rest ben ik inmiddels alweer vergeten..

Oh ja citroen hoe gaat het??

Nou veel liefs :)

18. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Druuf en Ing, ik duim keihard voor jullie! Liefs, Elvi

19. Grotebabywens

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Queen, Morgen alweer de 3 maandjes grens, hoe kan dit toch allemaal zo snel gaan, he! heb je al een heel klein buikje? Liefs, Elvi

20. Goedemorgen dames.

Ik heb even snel een vraagje.

3 dagen geleden begon ik met iets wat rood te vloeien maar niet echt veel.
    Gister was het wat meer.
    Moet ik de dag dat ik iets wat begon te vloeien als dag 1 tellen?
    Het is niet veel maar dat hem ik nooit na een kuur provera.

Dikke knuff.

Lees gauw bij heb gister toernooi gehad van 9 uur 's morgens en was pas om half 10 thuis 's avonds.

Share This Page