@ senna: ik begin mijn ongi meestal ook met een beetje, ik tel dit inderdaad als dag 1!! Pffff lange dus liefssss
oke dank je wel. dan doe ik dat ook dan mag ik vandaag beginnen aan de clomid 100 mg. Mochten jullie bij de clomid pregnyl zetten als jullie een eitje hadden gevonden via ovulatie test? ik weet niet meer volgens mij heb ikd at ook niet aan de dokter gevraagd hihhi
Met die vraag kan ik je niet helpen......ik spuit menopur, en spuit pregnyll als de gyn t zegt, niet op ovu testen....... Hoef jij niet naar t zh voor fm??
@druufke ja, het besef begint langzaam te komen Heb in ieder geval een grijns van oor tot oor. Hoe gaat met jou? Morgen testdag, jeetje wat spannend! Ga je morgenvroeg ook een test doen, of wacht je nog? Succes en ben al aan t duimen voor veel ROZE. @ingeping moeilijk he, die laatste dagen, ik vond ze ook verschrikkelijk. Ik hoop ook mooi ROZE voor jou. Hoe voel je je? Nog bijzonderheden of is alles verwarrend? @forever yep, met mij gaat het goed, ik voel dat er wat gaande is, mijn borsten mooi gevuld, moe, maar dat was ik al een tijdje van alle hormonen, ha ha, en heb een enorme 'geur ersterker' gekregen sinds gisteren, ha ha, verder voel ik me helemaal prima T is een gelukzalig gevoel wat over je heen wordt gespoeld. Hoe gaat het met jou? @queen de magische grens bereikt, fijn voor je! @tash hoe gaat het met jou meid? aan het bijkomen en even in rustig vaarwater?
@senna toen ik begon met clomid, kreeg ik ook gelijk follikelmeting, t zou namelijk kunnen dat er meerdere groeien. Krijg jij geen meting, of controle hiervoor? Ik heb ook eerst paar maanden clomid gehad, in natuurlijke cyclus en geen pregnyl gekregen, moesten zelf oefenen. Pas bij de iui werd het clomid met puregon en werd er pregnyl gezet om de eisprong in te zetten voor de iui. Hoop dat je hier wat aan hebt, anders vraag gerust door.
ik krijg nou geen fm omdat we volgende maand mogen spuiten als er niks gebeurt is. Dit komt doordat andere ziekenhuis nog niet had gereageerd over wat ik spoot en hoeveel. Vonden ze het zonde om de maand zo om te laten gaan.
@heitje yep, inmiddels contact gehad kliniek en zh, eerste echo is gepland. Ja, ik moet de utro ook door blijven gebruiken. Jij ook bijna de magische grens, top meid, blij voor je!
@all hoe moet ik zo'n banner toevoegen? heb al wel gezien waar je ze kunt maken, dat lukt ook, maar waar kan ik de link in kopiëren? dat vind ik even niet.
Citroen, bij gebruikersinstellingen kin je je handtekening wijzigen, en daar dan de bbcode in plakken! Oehh de 23e dus, leuuuuk!
Hey meiden, Nou kon het niet laten.......JOEHOE!!!! Licht positieve test ruim een uur terug. We blijven nog even nuchter tot dinsdag, dan weten we het zeker!!!! Ik wil van het ziekenhuis de woorden horen: Mw u bent zwanger!!!!
@ ingeping dat is super meid! op naar dinsdag voor een knaltest of moet je naar het ziekenhuis voor een bloedtest? wanneer je zelf er nog zekerder van bent ga k je heel erg feliciteren! maar dat zit wel goed denk ik fijne avond meid! @ all hier gaat alles goed! onderhand al weer meer als 28 weken! gaat allemaal wel snel! voor ons kan het niet snel genoeg januari zijn! onze kleine man is lekker druk, veel aan het schoppen en stompen haha! we zijn onderhand rustig om ons heen aan het kijken voor geboortekaartjes! weer een nieuwe fase, maar wel heel leuk, maar is er zo ontzettend veel keus. nou weten we gelukkig wel een beetje wat we willen dus dat maakt het weer wat makkelijker @ alle andere zwangere meiden, hoe is het met jullie? de zekere grens is voor jullie allemaal nu wel bereikt denk ik? nu op naar het shoppen en leuke dingen kijken helemaal leuk? hebben jullie allemaal al de 20 weken echo gepland? @ druuf voor jou ook spannend meid! ik duim voor je! @ citroen is het allemaal al een beetje tot je door gedrongen? haha... het is zo onwerkelijk he als je ineens zo'n test voor je hebt lekker genieten samen met je mannetje en op naar de 23e @ alle andere meiden heel veel succes met de behandelingen! Liefs....
Citroen: hier gaat alles zijn gangetje we zijn begonnen met de babykamer op te ruimen maar mijn energie blijft soms weg maar verder alles top al 1 dag niet echt mega misselijk thank god !! Hahaha hoe gaat het met jou?? Al extra kwaaltjes?? Oh ja je had het over reuk vermogen nou dat valt bij mij wel mee hahaha Ing:: ooooeeeeee spannend!! Alvast een kleine gefeli spannend tot dinsdag Druuf: hoe is het bij jou de spanning nog wat te houden?? Veel liefs
Ja ook de bekken he hahaha kan ik niet ook gezellig bij jou fysio komen whahaha kun nee n we samen bekken oefeningen doen ha ha ha.... Ing: wil je geen fototje showen?? Is altijd leuk de beginners zien Veel liefs
😃ja gezellig samen... Wel even een tipje. Lekker met je benen wijdt zitten dus vaarwel rokjes😉. Enne met een kussen tussen je benen slapen.
@ inge: bij een lichte posi test komt een lichte felicitatie...dus bij deze Ben benieuwd dinsdag....dan zal ie wel knallen! @all: ik ben echt stik zenuwachtig. Voel van alles en kan het door de pregnyl geen van alle een plek geven. Maar zou graag jullie mening horen over het volgende, want ik ben zoooo eigenwijs en ongeduldig. Het zh zei dus na 14 dagen testen maar dan zit ik op cd 29, normaal zit ik altijd op cyclus van tussen de 25 en 27. Ik vraag vast naar de bekende weg maar wat zouden jullie aanhouden?