Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Queen: thnx alvast voor de tips :) zal het onthouden :)

Debby: ik denk dat je het beste het van het zh aan kan houden want er kan miss ch ien als je eerder test nog pregnyl in je lichaam zitten maar dat durf ik nier zeker te zeggen want heb het nooit gebruikt maar wel veel over gelezen... Maar misschien dat druuf of queen of iemand anders daar een beter antw kan geven..

Liefs

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ debby, ik zou 14 dagen na de iui aanhouden! @ ingeping hier ook alvast een voorzichtige felicitatie! Al die meiden die door de eerste ivf al zwanger zijn geworden geven mij zo ontzettend veel hoop!! Liefs

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Waaaahhh spannunnnd! :D
    Maar zal me verder nog even inhouden hihi....

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Debby je moet toch echt nog ff geduld hebben hoor! Je zit nu 7 dagen voor je nod....veeeel te vroeg om al te testen! Je wordt dan alleen maar teleurgesteld, miss wel onterecht uiteindelijk!
    Dus hou vol he!

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    #845 debby25, 7 nov 2011
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
    Heitje, ik bedoelde ook niet om nu al te testen ;) maar als de pregnyl na de 10 dag uit me lichaam is dan zit ik op cd 25, dat zou donderdag zijn. Dus zat ik te denken of ik dan niet het weekend al zou kunnen testen. Maar ik denk dat ik het maar gewoon nog een weekje moet gaan volhouden...hahaha

Knuff

6. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ ingeping: meid ik zeg ook voorzichtig gefeliciteerd!!!!

@ all: nou mijn testje was vanmorgen omowit helaas...........
    Nu maar weer wachten op ongi!!!

7. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Druuf : dikke digi knuff voor jou en we zullen je weer steunen naar de volgende ronde big hug meid !!

Debby: het blijft spannend nog even geduld meissie:)

Ing: wanneer ga je weer testen??

Veel liefs

8. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    wooooooaaaaaaaaaaw, meid, gefeliciteerd! Helemaal super. Heb je vanmorgen alweer een testje gedaan? al een dikkere streep? Joepie, nog een roze schaapje :D

9. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @druufke
    gatver, een witte test, bah, dat was niet de bedoeling, we wilden ROZE. Hopelijk de volgende ronde. knuf

10. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby
    geduld meid.... 14 dagen na de iui aanhouden is het beste, anders is het alleen maar verwarrend en twijfelachtig, wat de uitslag ook is. Er zijn zelfs zh die 16 dagen aanhouden. Als je 5.000E pregnyl hebt gespoten duurt het 10 dagen voordat dit uit de lichaam is. Ik zou echt nog even wachten. succes

11. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @Druuf.. Dikke knuff lieverd. xx

12. kwieks

kwieks Lid

19 sep 2011
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jezus.. wat gaat dat snel hier.. weer te veel om bij te lezen!
    Ik wou even melden.. twee spannende dingen vandaag!
    Net sollicitatiegesprek gehad.. zo goed als aangenomen! En zometeen onze 1e IUI... JEeej!! Ben super nerveus! Zou t lukken? Doet t pijn? Voelt t net zoals de hsg? Valt t niet eruit? hoe lang duurt t? pffff.. te veel vragen in mijn hoofd nu!
    Zou t ons dan toch een keertje meezitten!

Nou Dames, deze dame gaat vanmiddag de wachtkamer in.. ik zie jullie daar! x

13. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Senna, ik heb dit ook, maar ik mag echt pas dag 1 tellen als de eerste dag dat de zware menstruatie doorbreekt. Pas dan mag ik ook dus met de hormonen beginnen. Liefs, Elvi

14. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow Meis, toch alvast een hele mooie test dus!!! GEFELICITEERD lieverd, wat goed!! Hou je ons op de hoogte morgen? Ik doe alvast een vreugdedansje voor jou hoor! Liefs, Elvi

15. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    @ kwieks

Meid het doet echt geen pijn! ik hebde eerste vorige week maandag gehad. De eendebek is niet prettig maar die kennen we al, van het inspuiten voel je niets en doordat al het overtollige 'slijm' weg is loopt het er ook niet uit, ik was daar ook bang voor hahaha. Ik moest na der handeen kwartiertje blijven liggendus duurde het ong. 17 min :)

succes vanmiddag en welkom alvast op het wachtbankje ;)

knuff

16. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oh neeeeee, lief Druufje, ik denk aan je Meis!! Maarrrrr, met Kerst ga ook jij op roze hoor Lieverd!! Dikke kus, Elvi

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ All: Hier dus helemaal GEEN eisprong gehad na HSG. Kent iemand dit? Vandaag dag 19 en nog steeds geen posi ovutestje. Wanneer word ik dan nu ongi.... Ga eind deze week paar daagjes op vak., maar hormonen e.d. koel houden en mee nemen in vliegtuig lijkt me nogal een ding (hallo mevrouw, wat doe die spuit in uw handbagage....uuuuhhhhmmmm). Dus ik hoop niet dat ik te vroeg ongi word. Iemand hier ervaringen mee? Voor iedereen een fijne maandag!

Liefs, Elvi

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Debby: oh haha sorry, verkeerd begrepen dan! Maar idd....probeer echt zo lang mogelijk te wachten...je wordt daar toch niet meer of minder zwanger van!

Druuf: he shit wat balen weer....ze zouden ze moeten afschaffen, die omo-testen :( Dikke knuf voor jou!

Kwieks: gefeliciteerd met je nieuwe baan! En succes met je 1e IUI! Neeee is absoluut niet te vergelijken met een HSG hoor! Dat laatste was voor mij iig een vreselijike ervaring! IUI is zo goed als pijnloos!

Elvi: volgens mij had ik gewoon een eitje na de HSG...maar weet je zeker dat je echt geen eitje hebt gehad nog?? Kan het niet zijn dat je hem een keertje hebt gemist? Mocht je wel klussen deze maand??

Ingeping: hoe is het nu met jou?? Nog weer getest??????

Esther: En hoe gaat ie bij jou? Nog last van die kijkoperatie of helemaal geen buikpijn meer?? Hoop het laatste!

Hier: begin wat lichamelijke ongemakken te krijgen...nu al een paar dagen last van mn stuitje...hoop niet dat het erger wordt...
    En...whoehoeee zit op de 12 weken!!
    Morgen weer een echo....ben zo benieuwd!

19. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @heitje
    joehooeee, 12 weken, fijn meid!

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    #860 Grotebabywens, 7 nov 2011
    Laatst bewerkt: 7 nov 2011
    Hi Heitje, GEFELICITEERD met je 12 weken grens!!

Nou ja, ik heb altijd een late ovu. en iig 2 dagen een positieve test. Gem. zo tussen dag 15 en op z'n aller allerlaatst 1 keer op dag 19 gehad. Ik had op dag 12 HSG. Toen op dag 13 en dag 14 niet getest, want dan heb ik 't nooit. Vanaf dag 15 weer gaan testen tot vandaag, dag 19 geen positieve test. Dus er zijn 3 mogelijkheden:
    A. Het komt, maar gewoon later door HSG
    B. Het is geweest op dag 13 (dag 14 kan niet, want dan zou ik op dag 15 ook nog een posi ovutest moeten hebben.
    C. Het is geweest tijdens HSG..... .
    Ben benieuwd, maar las ervaringen van mensen die het later kregen. In principe niet klussen, maar wil wel weten wanneer ovu is i.v.m. datum ongi die ik dan ook ong. weet. Toch ook opgezocht waarom niet klussen, blijkt beetje onzin te zijn. Is vooral belangrijk als je voor de HSG je eisprong hebt gehad. Veel artsen adviseren om toch gewoon gerust te klussen. Dus 't verschilt heel erg per arts. Maar echt kwaad kan 't niet volgens mij. Zonde om een maand weg te gooien als 't geen kwaad kan, zou je dan denken. Maar misschien dom/naief. Ik heb het in ieder geval uitgebreid opgezocht, onderzocht en nagevraagd en kwam tot de conclusie dat 't eigenlijk niet echt kwaad kan!

Liefs, Elvi

Deel Deze Pagina