Hooi meiden, hier sinds zaterdag al aardig wat bloedverlies van de hysteroscopie. De buikpijn is weg gelukkig. Maar het bloedverlies moet wel stoppen nog. @ Elvi, je ei kan ook gewoon later zijn hoor. Zou het nog even afwachten. En als je spuiten mee moet nemen moet je briefje van de arts mee waarop staat wat het is en waarvoor. Weet niet hoelang je weggaat want je moet natuurlijk wel naar het ziekenhuis voor de echo's. Als je op de naam klikt kun je volgens mij kiezen voor pb... Liefs
Hey Es, Jeetje, nog steeds aan 't bloeden nu? Is 't veel of een beetje iedere keer? En hadden ze gezegd dat het erbij hoorde? Als dat niet zo is (dat het niet normaal is dat het zo lang door blijft bloeden) zou ik zeker je arts even terugbellen. Gelukkig geen pijn meer dus! Pfoe ja, ik hoop dat 't nog komt. Hoop niet dat alles nu anders is, ken je je lijf eindelijk.... Haha!!! Ik heb je een pb'tje gestuurd. Over dat onderwerp liefst alleen pb'tjes. Liefs, Elvi
Het kan inderdaad ff blijven bloeden maar Zolang het niet heftiger dan mijn menstruatie is kan het geen kwaad zei ze. Ff afwachten dus! Liefs
@druufke: hele dikke knuffel voor jouw. @all: heb even niet veel tijd om te schrijven dus nu even snel een berichtje voordat ik ga slapen. Vanmorgen Cleurblue test gedaan die zei ZWANGER 1 à 2 weken!!!!!! Morgen bloed prikken voor definitief Zekerheid!!!!
Ing: dat is genoeg meid die woorden zwanger !!! VAN HARTE GEFELICITEERD!! En nu lekker gaan genieten meid !!! Ik ga nu lekker werken tot later weer Veel liefs
@ingeping nog een keer, jooooooooooooehhhhhhoooooooeeeeeeee, gefeliciteerd meid! Ben super blij voor je wanneer krijg je de uitslag van het bloedprikken?
Ing nogmaals Gefeli, maar nu al weer een iets dikkere gefeli en straks na bloedprikken een heeeeeeeeeeele dikke gefeli!! @ All: Vandaag op dag 20 nog altijd geen positieve ovu test..... begrijp er niet veel van deze keer na HSG. Liefs, Elvi
Hey meiden, ik kom net weer uit het ziekenhuis vandaan. Vanmorgen eerst naar de anesthesist geweest en gesprek gehad over epiduraal/spinaal mogelijkheden...(vanwege mijn rugoperaties). Ik ben nog niet veel wijzer omdat ze eerst nog contact moeten hebben met mijn orthopeed, dus dat hoor ik binnenkort! Verder is er bloedonderzoek gedaan en weer een echo gehad!! Alles prima in orde! Kindje is nu 5,4cm en mijn eigen termijn klopt, dus moet mn banner 1 dagje terugzetten!
@heitje ja, een banner, vind het wel handig, grappig en als ik er naar kijk krijg ik zo'n warm gevoel, denk dan, oh ja, die is voor mij. ben snel moe, wat opgezwollen borsten, maar verder voel ik me goed. heb gisterochtend nog een testje gedaan, kon het nog niet bevatten, kijken naar de foto's was nog niet genoeg, ha ha. En, gelukkig.... de controlestreep was nu zelfs dikker dan de teststreep, zal goed zijn, lijkt me dat het hormoon verder gestegen is, toch?
kijk, zoals in de bijlage @all hadden jullie dit ook, 5 dagen na nod? of ben ik de enige die vaker test