Ing, ik zie je testen op je blog staan, ze zijn echt wel heel duidelijk hoor lieverd!! Heb je die na die 2de foto gedaan waar die ene test op staat met dat erg lichte streepje? Want dan zie je duidelijk stijging HSG, want streep is veel duidelijk bij tweede foto van die twee testjes erop! Leuk joh!!! Ik zou zeggen: Duidelijk zwanger!! Dikke knuf, Elvi
@ Ing, wat balen meis. Ik kan je onzekerheid zeker voorstellen! Hopelijk maakt je lichaam gewoon iets langzamer HCG aan. Ik ga voor je duimen!
hoi dames ik zal even bij kletsen gister naar de vk geweest kleine ukk was goed gegroeid ze kon me baarmoeder goed voelen... hoe ze het doet geen flauw idee maar schijnbaar kan ze dat voelen hihihi en we hebben EINDELIJK het hartje gehoord !! damn dan smelt je zeg ! maar was echt helemaal super.... zou het alleen kunnen dat ik mijn kleine ukk af en toe als ik erg rustig ben voel???? echt van die kleine plopjes.... humz maar is afwachten heel erg veel liefs van mij en ukk
@forever.. meis wat gaaf!!! helemal leuk. Gaaf dat hartje he 14 weken al gaat snel zeg. x voor jou en baby.
hey queenie ja is zeker echt gaaf was het wachten wel waard hoe gaat het met jou en je ukk? en wanneer mag jij weer voor een echotje ?? hier gaat het met de rug pijn een klein beetje beter thank god ! koesjes voor jou en je baby btw: jij ook al mooi over de 13 weken
hoi dames dit zag ik op het nieuws forum voorbij komen Ivf mogelijk toch drie keer vergoed | nu.nl/gezondheid | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl veel liefs
Opzich natuurlijk super nieuws als het bij 3 behandleingen blijft maar er staat ook dat er gerichter gekeken wordt of IVF "zin" heeft... Ik ben bang dat er dan dus waarschijnlijk sneller gezegd gaat worden Sorry..we denken niet dat IVF u gaat helpen..helaas stopt de behandeling
@All: Ja grotebabywens die met die vage streep was zondagavond en die andere vandaag.......nou we gaan het beleven vrijdag. Ik heb in de afgelopen dagen 5 tests gedaan hihihi.....allemaal positief!!! Vind het spannend en onzeker, maar dat blijft het nog wel even... @Citroen: Begint het al te wennen het idee???
@ ingeping, je maakt jezelf gek met al die testen! Mijn vriendin loopt ook bij het vu en had ook te lage waarde en deed precies hetzelfde blijven testen, maar je blijft vaak nog positief testen ook als het niet goed gaat! Weet dat het moeilijk is maar probeer te wachten tot je bloedtest! Bij haar is het helaas misgegaan na 6 weken! Hopelijk is jou waarde vrijdag gewoon super goed!
Pffff bij mij begint het wachten nu echt killing te worden. Pregnyl is inmiddels wel uit me lijf (12 dagen geleden) en nog steeds gekke kwaaltjes. Probeer mezelf niet gek te maken maar is echt moeilijk. Vandaag is dag 25 lang de eerste dag van me cyclus geweest maar ga echt wachten tot zondag met testen dan is het dag 28 langer is het nooit geweest. Voel iedere keer iets lopen dus met lood in me schoenen naar de wc, maar dan is het wit (cremig sorry ). De andere kwaaltjes zet ik maar niet neer. Ik weet immers nog steeds niets tot zondag. Knuff
@ingeping t zegt nog niets, de waarde kan zich in rap tempo verdubbelen. Heb even een tabel voor je opgezocht, waarin je kunt zien dat het heel verschillend kan zijn! Zal deze er zo in kopiëren. Probeer niet te veel te stressen, dat is ook niet goed. Ik weet dat is moeilijk, ben er zelf ook niet zo goed in, ha ha, maar toch proberen. T komt vast goed. DUIM DUIM
@debby als jouw iui de 31e is geweest, is jouw nod toch maandag de 14e... Of ga je gewoon eerder testen en dus op zondag? spannend he, die laatste wachtdagen.