Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @All, nog geen ovulatie te bekennen hier hoor. Aaaaaaahhhhhh, sorry, moest er even uit, word er echt gek van!!! Hoe kan dat nou en wanneer word ik nu ongi dan. Moet ik toch hormonen mee gaan zeulen in vliegtuig, briefjes arts laten schrijven, koeltas meenemen, etc. Nou goed, alles voor een uiteindelijk beebje, hihi. Liefs, Elvi

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Elvi, hoe irritant! Waar ga je heen op vakantie en hoelang?? Heerlijk zeg ff eruit!

3. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Es, ja stom he? Hoe kan dat nou weer. Ik hoor maar heel weinig mensen over een 'verdwenen ovulatie' na HSG. Maar goed, ik heb nu alles geregeld voor meenemen hormoontjes, maar ben wel een beetje bang dat koel elementen ofwel te koud zijn, of te snel juist weer warm worden! Ik moest er doeken om doen van het ziekenhuis. Haha, Elvi gaat op reis hoor, pffff!!! Haha, voel me net zo'n oude doos, met m'n box vol medicatie! Maar goed, misschien toch ineens een wonder en morgen (of vr.) ovulatie of zo, maar even afwachten nog! Ik ga een paar daagjes naar Faro. Even lekker eruit. Weer wordt niet zo heel mooi, maar geeft niet, als we maar kunnen relaxen!!! Ik had het gepland voor hele hormoongedoe, want dan zou 't nog makkelijk gaan, haha en dan nu dit! Liefs, Elvi

4. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    @citroen....echt verschrikkelijk jah.
    Mijn nod is idd maandag, maar wij willen graag samen testen en op maandag is me vriend al om kwart over 6 de deur uit. Daarom doe ik het idd zondag. Nu las ik alleen dat je eerste plasje je nacht urine is en dus beter met je tweede plasje kunt testen....heb er 2 jaar niks over gelezen, komt nu ineen keer om de hoek hahaha jij een idee of iemand anders? Pffff Als ik nou eens of niks of ongi klachten kreeg...maar nee alleen gekke dingen tot nu toe.

Knuff

5. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @Debby: meid, die klachtjes, frustrerend zijn ze he......Maar ook door de hormonen die je spuit kun je klachtjes krijgen die je nooit hebt gehad!! Hoop natuurlijk op een posi test voor je zondag!!!!! Succes met wachten!!!!

@ all: mag morgen om 9.20u voor uitgangsecho! Op naar ronde 5 pfffffff

6. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    @ druuf...kan dat nu nog van een spuit pregnyl? Ik heb die zaterdag 29 okt gezet. Verder gebruik ik niets. Weet jij toevallig raad met wat ik net zei over wat nu precies je "ochtend" urine is?

7. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    debby: je ochtend urine is de urine die je sochtends het eerste uitplast. dat is eigenlijk de nacht urine maar omdat die zo geconcentreerd is kun je die het beste gebruiken om te testen...

liefs

8. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    @Forever, jah ik snapte het ookal niet helemaal meer hahaha. Ik had ook nog gelezen dat het beter is eerste een beetje uit te plassen dan opvangen en weer uitplassen. Ach jah, het zal allemaal wel niet zoveel invloed hebben, gewoon meteen doen.

@druuf succes weer bij je uitgangsecho straks.

@gbw geniet van je tripje!

Knuff

9. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby
    voor de zwangerschapstest is je ochtendurine het beste, dus NIET eerst een beetje uitplassen! Juist dat wat de hele nacht erin gezeten heeft is het meest geconcentreerd en heeft dus t meeste hcg EN dat wil je zien in je test ;)

Misschien dat je in de war bent met ovulatietesten...?? Hiervan zeggen ze dat als je die s ochtends wilt gebruiken je dan juist niet de eerste, ochtendurine moet gebruiken maar de volgende.

Nog 3 dagen geduld... Hou je het nog vol?
    Hoeveel eenheden pregnyl heb je gespoten? 5.000 E zou met 10 dagen uit je lichaam moeten zijn. Bij mij was dat in ieder geval wel het geval, heb wel een gecheckt in het verleden.

10. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ingeping
    hoe gaat het met jou?
    hoe laat morgen bloed prikken en hoe laat bellen voor de uitslag?

11. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @grotebabywens
    meid, veel plezier en geniet ervan!
    tsja, die box vol met hormonen is dan wel niet ideaal, maar ja, alles voor een lief klein baby'tje he.

12. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    @ citroen
    Jah ik dacht al dat het niet kon kloppen, maar twijfel echt over vanalles heel snel nu. Nee ik hou het niet echt vol, op alle vlakken maak ik mezelf weer lekker gek (google )ookal weet ik na zoveel teleur stellingen en schijn zwangerschap dat dat het slechtste is om te doen.

Ik heb idd 5000 E gespoten, dus dat moet er nu al wel uit zijn na13 dagen.
    De week na de spuit voelde ik me ook vaak "zwanger" sinds dinsdag zijn er een aantal dingen gekomen, gegaan en gebleven waardoor ik zoooo twijfel. En mezelf dus gek maak. Wat ook niet heeft geholpen is dat vriendlief gister aankwam met de kv 2voor5 testen. Kei lief bedoeld maar ik vond het toch makkelijker vol te houden toen ik ze niet in huis had...maar ja....dat heb ik hem maar niet gezegd ;)

Hoe gaat het met jou? al kwaaltjes aan het ontwikkelen?

knuff

13. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ debby en Citroen: Thanx Meiden!! Ga er van genieten! Alle pillen, medische verklaringen, spuiten, koeltassen en koelelementen liggen al klaar! Liefs, Elvi

14. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Gbw: have fun de komende dagen!

Debby: hou je rustig hoor. Ik probeer zelf zo min mogelijk te voelen, denken en op te zoeken op internet. Anders maak je jezelf gek.

Citroen: morgen moet ik tussen acht en negen weer bloed prikken en na twaalfen kan ik weer ellen voor de uitslag. dus moet nog even geduld hebben. Ik laat het jullie morgen weten. Hoe is het met jouw verder? Wen je al aan het idee dat je zwanger bent?? En ja zin in de echo natuurlijk, dan zie je met eigen ogen dat er ook echt een wondertje zit.

15. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby
    yep, na 13 dagen moet het uit je lichaam zijn. Ik weet als geen ander dat je lichaam je aardig kan foppen, dus probeer alles te negeren, ik weet t is moeilijk, maar een test zal je zekerheid geven en daarmee nog heel even wachten.
    oh, ja, ha ha, nu heb je die dingen in de kast liggen, wordt t nog verleidelijker. Wel heel lief bedoeld en ook fijn dat het de KV 2v5 is, die werken prima en zijn gevoelig.
    Meid, mijn duimen draaien en ik hoop dat je mooie dubbele ROZE strepen krijgt zondag.

@hier
    t gaat goed, vind het nog steeds ongelooflijk dat ik zwanger ben... Kwaaltjes, euhm... moe, ietwat opgezette buik en gespannen borsten, verder prima, er overheerst een gelukzalig gevoel als ik denk aan t wonder in mijn buik en dat maakt alles goed.

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Elvi: fijne vakantie meis!

Debby: wat de meiden zeggen, juist wel testen met de eerste ochtendurine! Succes met het nog even geduld hebben!

Druuf: hoe was de uitgangsecho, alles in orde?

Ingeping: wat spannend meid. Ik ga heel hard voor je duimen dat je hcg mooi is gestegen hoor! Hoe voel je je verder?

Citroen: whoehoee de 5 weken voorbij! :p (tijd gaat voor je gevoel heel langzaam he nu?)

17. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @heitje: het is zeker spannend. Ik voel me buiten snel moe prima. Heb nu lekker anderhalve week vrij voordat ik bij een nieuwe baan ga beginnen. Vind morgen wel extra spannend weer. Hoop zo op een mooi HCG waarde. Hoe is het met jouw? Wanneer drong het bij jouw door dat je ECHT zwanger bent??? Voel je je goed???

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh dat is lekker Ingeping dat je nog ff vakantie hebt!

Hier voel ik me goed! Merk wel dat ik sinds een paar dagen weer wat heftigere misselijkheidsvlagen heb....en daar is weinig aan te doen..
    Hm het besef....vind ik heel moeilijk om te antwoorden want soms heb ik het idee dat ik het nog steeds niet helemaal besef! Helemaal in het begin, toen werd ik echt geleefd! Ik zweefde overal maar een beetje tussendoor!
    Het hielp wel dat ik zo vaak een echo kreeg..en vooral de eerste toen we het hartje zagen kloppen...

19. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @heitje
    jaaaaa klopt, de tijd lijkt voorbij te kruipen.... dus dat klopt, had jij zeker ook ;)

@ingeping
    succes morgen, hoop op een mooie hoge hcg waarde!

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Yup...leefde echt elke keer naar de volgende echo toe...
    En elke morgen als ik opstond dacht ik: yes! weer een dagje langer zwanger! :D
    (nu denk ik dat nog steeds hoor hihi)

Deel Deze Pagina