Oh zie het al staan in je blog! Wat idioot en superslordig zeg dat ze het op het verkeerde hormoon hebben geprikt!!! Sterkte met afwachten meis!
@heitje: ja idd. Ze hebben me bloed verkeerd getest, dus hoop alsnog vanmiddag de goeie uitslag te krijgen. Ze gingen er meteen achteraan. Ja dit ken je er nog wel even bij hebben in de zenuwen pffff!!!!!
Ing: belachelijk zeg !! Nog mer zenuwen dus nou ik wacht met je mee meid !! Ukk: fijn weekend geniet er lekker van en ja idd spannend maar kleine ukk was goed gegroeid afgelopen maandag dus ik ga er vanuit dat alles gewoon goed is met ons wondertje !! Kijk nu wel uit naar de twintig weken @all: joepie me bestelde kleren zijn in huis helemaal happy leuke outfits hihihi hier gaat verder alles goed begin weer wat energie te krijgen en het slapen gaat bagger maar goed ik zal verder niet zeuren hahaha ... Nou veel liefs weer !!
jeetje wat een stelletje prutsers! en nu? word jij gebeld, of moet je zelf terugbellen? hoezo zenuwslopend.....
Net terug gebeld. Me HCG is wel gestegen maar nog niet overtuigend. Me HCG is nu 278. Ze willen me in de gaten houden, omdat het niet zo hard stijgt, kan op van alles wijzen. Maar het kan natuurlijk ook gewoon goed gaan en daar gaan we vanuit zei ze. Maar nu dus nog geen zekerheid en dinsdag weeeeeeer bloed laten prikken!!!!!
Balen Ing, dat is echt een klote gevoel om zo in onzekerheid door te moeten! Ik duim voor je!!! Liefs
Laten we hopen dat je gewoon lekker zwanger bent/blijft! Hoe vervelend het ook is die onzekerheid. Fijn weekend.
Meiden even een vraagje, wie zit bij welke zorgverzekeraar en moest eerst zelf de hormonen betalen, of eerst toestemming krijgen voor de hormonen?? Ben even aan het kijken of ik ga overstappen per januari namelijk Liefs
Hm Ingeping, nog niks wijzer dus...maar in ieder geval een goed teken dat het stijgende is toch! Dus ik hou goede hoop voor je! Hopelijk is het snel dinsdag voor je!
@All: Thanks voor de reakties tot nu toe!!! @Esther: Ik zit bij Unive. Moet heel af en toe een kleine bijdrage betalen, maar dat stelt niks voor. Verder nooit problemen met hormonen halen bij de apotheek!!!
@ ingeping: jeetje meis pfffff weer wachten!! Hoop dat je het wel allemaal een beetje trekt!!! Heb he trouwens wel nog getest om te kijken of je testjes donkerder worden? @ Es, ik zit bij het zilveren kruis achmea en hoef nooit iets te betalen zelf!!
@ingeping bah wat vervelend, hoe hoop! T is stijgende! Weet je, .... wat ik me afvroeg..... ik heb dus geen bloed hoeven prikken, vond ik eerst wel raar, maar nu ik de twijfel bij jou zie, vraag ik me af of het meerwaarde heeft. Wat willen ze doen? Wat kunnen ze doen? Nu wordt je gevolgd en dan?? Krijg je iets? Misschien kon je het beter niet weten, volgens mijn verandert het er niet door, alleen dat je het nu weet en er dus erg onzeker van wordt. Toch?
@druufke pb gehad? 1 of 2x? ha ha, zie hem niet terug en t was zo'n lang verhaal, voordat ik het 'weggooi' even checken of je het hebt.