Ingeping gefeliciteerd met je nieuwe baan!! FM: ben erg benieuwd naar de FM's van jullie de komende dagen!! Elvi: dank je wel meis!! Je bent een schat! Heb je nog meer bloedverlies gehad trouwens? Of is dat nu weer over? Hier: vanmorgen voor het eerst sinds mn vmk weer naar de sportschool geweest, het ging me best goed af! Deed alles op een lager tempo en lichter gewicht. Af en toe wel beetje dizzy maar broodje appelstroop hielp me uit de brand Scheelt natuurlijk ook wel dat ik in de tussentijd wel gewoon ben blijven zwemmen, fysio en op mn fietsje heb rondgecrosst!
Uhm...?? krijg je helemaal geen pregnyl dan? Als je geen pregnyl krijgt om de eisprong op te wekken/begeleiden,zou ik t heel raar vinden, zeker in t iui/ivf proces etc gezien de timing. Krijg je deze wel en daarna alleen utrogestan, is t prima, t hoeft zeker niet allebei. Tijdends de IUI pogingen kreeg ik 1x de pregnyl 5000E voor de eisprong en de timing en daarna helemaal niets meer en nu met de IVF/ICSI krijg ik weer die 1x pregnyl 5000E en als we zover mogen komen na de terugplaatsing Utrogestan en geen pregnyl.
hoi hoi dames ik heb ffe drie pagina'''s bij moeten lezen... druuf: *** dat je ongi bent geworden ! dikke knuf voor jou ing: gefeli met je nieuwe job wat voor baantje is het als ik vragen mag uuuuhhhh de rest ben ik alweer vergeten @hier: gaat alles goed wel ontzetten moe nog en sinds gisteren steeds meer misselijk en het gevoel dat het heel erg hoog zit om te ..... verder lekker druk aan het werk 17 okt mogen we alweer bij onze kleine spieken hoe het er mee is misschien een rare vraag voor de zwangere dames: maar ik lees toch overal dat je tepels donkerder zouden worden maar dit is bij mij nog niet gebeurt ??? iemand een idee of bij iemand al wel gebeurt? hier een beetje onzeker over @all die ik ben vergeten: SORRY !!!! ik doe mijn best ik spotte ook nog ergens dat iemand zich hier thuis voelt.... nou ik doe dat ook ik zou geen ander clubie willen want ik heb mee geschreven in meimama's maare daar kreeg ik nooit antwoord :O gelukkig dat ik hier altijd wel een antwoord krijg ik blijf hier ook lekker plakken !!! veel liefs van ons
Druuf ik lees t nu pas wat kl.te zeg.. Knuf meis ik denk aan je. Enne forever mijn tepels werden echt niet donkerder. Nu nog niet.. Dus PDF we zijn samen.
@forever: Ik ga werken als begeleidster op een woonboerderij voor lichamelijk/verstandelijk gehandicapten. @All: Idd de Pregnyl wel vlak voor de IUI of de Punctie ivm opwekken eisprong........dat wel. Maar je hoort ook wel dat ze na de IVF meerdere malen de Pregnyl moeten spuiten. Weet niet of dat ermee bedoeld wordt in de vraag......
@ukk: je hebt me te pakken, de tranen lopen over mijn wangen. Wat fijn dat je me dit zegt, want ja, het is soms lastig voor me want wat jij hebt had ik ook kunnen hebben. Begrijp me niet verkeerd ik gun je alle liefde, gezondheid en geluk van de wereld maar ik wilde ook zo graag. Ga alsjeblieft niet van ons weg, je bent voor ons een voorbeeld en hoop dat het wel kan en de positieve vibes dat we het (weer) positief in kunnen gaan zien. Kak, geen zakdoeken in mijn tas, dan maar wc papier om mijn neus te snuiten en gezicht af te vegen (resultaat = schrale bakkus, oplossing = feelgoodcadeautjes bij de Douglas).... Morgen weer fm-meeting. Ga niet zeggen, jeeh spannend, been there done that. Wordt er laconiek onder. IVF-sters, veel succes, ik duim voor jullie!!!! Ik volg jullie wel hoor. Druuf, succes morgen, we zijn aan het synchroonechoën morgen!!! Thanks, augustus2009
@ Ingeping & Citroenvlinder, nope. Ik krijg dus echt helemaal geen pregnyl. Maar dus wel Puregon en Utrogestan. Dat is dan best raar, toch? Want misschien is het dan wel altijd op het foute moment (de IUI)? De functie van spuiten van Pregnyl is toch dat je weet dat 't eitje zoveel uur later springt, dus dat je er op tijd bij bent, toch? Liefs, Elvi
Nee, ik moet dus helemaal nooit Pregnyl spuiten, ook niet voor de IUI. Is dat gek? Klopt dat wel? Anders ga ikz e gelijk weer stalken daar hoor! Of zou ik dat dan misschien pas meekrijgen na de echo op dag 9?? Hmm, vind dit toch wel raar geloof ik..... Liefs, Elvi
ohw... had al zo'n vermoeden toen ik je bericht las... Ik zou het zeker willen hebben om de timing goed te hebben en aangezien de pregnyl nog even in je lichaam blijft, schijnt ook evt. innestelling te bevorderen. Heel eerlijk, ik zou geen iui willen zonder pregnyl. Kan me nog eerder voorstellen zonder hormonen, maar zonder pregnyl... hoe kun je dan de timing goed hebben, wordt t best een beetje gokken, ik zou t 'opeisen' als ik jou was, krijg je toch iets meer kans door. You go girl!
Hi Citroenvlinder, ik heb de vraag gelijk verstuurd. Ik vind dit ook raar, vandaar idd de vraag. Iedereen doet dit nl., of in ieder geval iedereen die hormonen gebruikt, toch? Liefs, Elvi
Ik weet niet of t altijd zo is, maar ik kan je alleen maar adviseren t wel te doen, mijn ervaring van essentieel belang.
Jeetje dames, wat een hoop pagina's! Ik ga vanaaf ff bijlezen hoor en op iedereen reageren. Alleen ff op de laatste over de pregnyll, heeeeeel raar dat je deze niet krijgt! Lijkt me dat je die wel zou moeten hebben om te timen! @ all, hier vrijdag om 11.00 een afspraak in het VU voor een uitgebreide echo! Als deze goed is mag ik de komende cyclus iig starten met de pil! Tash, hoelaat ben jij er??? Kunnen we zwaaien Liefs es
@grotebabywens: Gewoon de vaag stellen idd. Zo goed als iedereen die ik ken qua IUI heeft de Pregnyl moeten gebruiken. Als je het antwoord heb dan krijg je duidelijkheid. Heb je het er al wel eerder over gehad in het zkh? Of is het nooit ter sprake geweest?
@ Ing, Esther & Citroen: Hmm, ben erg benieuwd naar 't antwoord van de gyn. Ik hoop deze week meer erover te kunnen vertellen. Heb inderdaad gewoon letterlijk de vraag gesteld, of ik daarvoor niet in aanmerking kom. Gaan het afwachten. Zal het vast niet krijgen. Ze vinden het nooit zo leuk als ik zelf iets vraag. Het hele hormonen gesprek duurde ongeveer twee minuten. Achteraf bleek dat ze de helft vergeten was, haha!! Nou ja, even afwachten maar weer. Heb toch een tijdje te wachten nu. Volgende IUI (5) is pas weer ergens eind nov./begin dec.! Eerst maar eens de HSG door komen. Liefs, Elvi
Heej Esther, dat is dan toch alweer iets sneller dan verwacht, toch? Dat zou echt heerlijk zijn! Of haal ik nu iets door elkaar? Liefs, Elvi
@Esther: mooi dat als de echo goed is je van start mag!!!! Ik gooi even een andere vraag erin hoor !!! Ik wil de herhaling van SYTYCD gaan kijken, maar je moet er nu voor betalen. Weet iemand waar je hem wel kan kijken zonder te betalen????
Ik zou ook denken uitzending gemist! En inderdaad, als ik mag starten is dat eerder dan verwacht! 1 maand is toch mooi meegenomen @ elvi hopelijk geven ze je een duidelijk antwoord. Heb nog nooit meegemaakt dat je wel hormonen krijgt maar geen pregnyll om je eitjes te laten springen! Knufffel!
Ja dacht ook uitzending gemist, maar je moet dus betalen!!! Nou daar begin ik niet aan........nou ja dan maar geen herhaling!!