@citroen: Ja ik ben niet heerl erg blij met dit gebeuren, maar ja het is niet anders. Weet ook niet of je er nou heel veel aan hebt, buiten dat onzekere gedoe. Ik gebruik nog 3x per dag twee utrogestan!!!
Ach Ing, wat een onzekerheid! Bah! Maar je testen geven wel positief nieuws, dus dat is hartstikke goed! En ben idd ook erg benieuwd wat ze bedoelen met je in de gaten houden.. En wanneer is het dan echt goed volgens zh? @Citroen: Begin wel weer aardig het normale ritme te krijgen. Had me er inmiddels wel bij neergelegd dat het niet gelukt was, daarvoor ook wat minder actief op zp geweest. Sinds maandag ongi en dus aan de pil, maar wordt nu pas wat minder. De pijn wordt alleen wel steeds erger.. Gister had vriendjelief me bijna naar de eh gebracht. Helaas dus volop aan de pijnstilling, moet het niveau hoog houden, anders stort ik blijkbaar in. En dat doet ook 'zeer'. Het is niet gelukt en voelt alsof ik gestraft word ofzo... Niet fijn dat ik op deze manier bang wordt dat ik het niet aan kan, terwijl het ivf gebeuren me zo ontzettend meeviel. Pff.. Sorry hoor voor dit vreselijke egobericht! Moest het eventjes kwijt denk ik.. Ik lees mee hoor meiden! Dus niet denken dat het me niet interesseerd! Sorry sorry sorry! Dikke knuffel
@ citroen: yep heb je berichtje ontvangen!!!! 2x hihi!! Dank je wel voor alle info ik ga er volgende week meteen mee aan de slag!!!!
Tash: dikke knuf meis !! @all: vandaag 15 weken alweer wat gaat die tijd toch snel !! En ik weet nu bijna zeker dat ik de kleine gister heb gevoeld voelt als een veertje aan de binnenkant geweldig !! Maar even niet te veel ego doen hier hoe gaat het met iedereen lees wat verdrirt hier en daar en bij ing nog steeds onzekerheid meiden ik wil jullie heel veel succes wensen en hele dikke knuffels !! Zwangere mutsen: hoe gaat het met jullie?? Kwaaltjes al wat minder?? Hartje al gehoord?? Nou veel liefs
Hoi meiden, hier gaat het nu echt beginnen Vandaag eindelijk ongi geworden, voor het eerst in maaanden dat ik blij ben dat ik ongi ben haha Dit betekend een nieuwe start Maandag beginnen met de clomid en het ZH bellen voor mn eerste fm meting op 21 Nov
@tash kop op, houd moed, jij kunt dit! knuf @forever wat mooi om nieuw leven te kunnen voelen. Geniet er maar lekker van! @hendrika fijn meid, kun je eindelijk verder! @ingeping hoe gaat het met je, hoe voel je je nu? Lukt het nog, die onzekerheid? Rustig aan doen he!!
Ing....hij is idd mooi lekker doen als je gevoel dat zegt. Ik hoop morgen ook met nieuws te komen, eindelijk na 2 lange weken. Ik weet niet goed wat ik nu voel. Heb wat krampjes maar we zijn ook gaan eten bij de griek, ik kan niet goed tegen kruiden en heb ook teveel gegeten dus jah.....Ik ben wel echt stik zenuwachtig. Me mannetje ook, iedere keer als ik van de w.c kom vraagt ie...en? nog niks?.... Ik duik er vandaag optijd in, deste eerder is het morgen en ben ik uit me spanning verlost, goed of slecht. Knuff @ all
Super knap dat je het zo netjes volhoud tot morgen Hopelijk wordt je geduld morgen beloont met 2 mooie dikke strepen!!
@citroen: hoe heb jij j uitgerekende datum berekend. Vanaf eerste dag laatste menstruatie? Vanaf punctiedag berekend of vanaf tp dag. Want bij mij scheelt dat drie dagen.......je zou denken vanaf tp. De punctie is zogezegd je eisprong....??? Let me know!!