Hey meiden, Ikzit nog steeds in twijfel, er staat eenstreepje maar hij is erg dun en licht. Ik zal kijken of ik het op de foto krijg, zoiezodus over 2 dagen nog maar een keer als me ongi weg blijft pffff Knuff
Verscheen het streepje meteen? Als je kruidvat te lang laat liggen krijg je indroog streepje.. Maar als je gewoon direct hebt afgelezen, moet ie goed zijn! Hoe dun ook!
na de 5 min....had de timer gezet en daarna op de bank gaan zitten. Maar het lukt niet via me tel of tablet. En ik moet zo weg. Ik probeer het straks wel even via de laptop Knuff
@debby een streep is een streep Ik blijf nog even duimen dat t een dikke gaat worden. zoals esther zei, wel af te lezen na 5 min. Spannend. probeer toch ff die foto erop te krijgen!
vanaf de punctiedag heb ik ook gerekend. volgens mij klopt t zo.... jouw nod was de 8e, die van mij de 2e, dus tussen ons scheelt het 6 dagen en aan jouw banner te zien, komt die nu overeen met die van mij
Hendrika: wat fijn dat je nu eindelijk kunt starten, veel succces! Debby: wat spannend meid! Jammer dat je het streepje niet op de foto krijgt....is het lijntje erg smal bedoel je? Want dat klinkt mij dan weer niet zo goed in de oren...het streepje moet wel even breed zijn als de C-lijn...en roze! Wel heeel goed dat je je geduld hebt bewaard en netjes hebt gewacht met testen! Ik duim voor een mooi 2e lijntje over 2 dagen! Ingeping: jaaa mooie banner!! Forever: wauw bijzonder hoor! Hier het hartje al vanaf 9 weken gehoord en luister het nu nog regelmatig...echt superfijn!
@esther wat spannend zeg hoop het zo voor je dat ie over 2 dagen een stuk donkerder mag zijn hebben jullie ervaring met tempkaarten ik heb nu voor het eerst mijn temp bijgehouden en word er ook niet echt wijs uit maar wanneer zal je temp zakken als je niet zwanger bent ik mag over 5 dagen testen en ik weet echt niet wat te voelen en wat ik precies voelt bij mijn vorige zwangerschap ook niets gevoelt voordat ik test positief was het enigste is dat ik sinds gisteren de hele dag steekjes hebt zo ongeveer op de hoogte van mijn schaambeen herkent iemand van jullie dit misschien nou wacht jullie berichtjes wel af nou in iedergeval een fijne zondag gewenst
Sorry benji daar kan ik je helaas niet mee helpen, heb nooit een tempkaartje bijgehouden! Maar misschien kan een van de andere lieverds hier op dit forum je daar antwoord op geven!
Hoi Benji, Ik heb ook maar eenmalig een tempkaartje bijgehouden omdat het moest........!!!! Ik weet dat je temp echt vlak voor je ongi gaat dalen, dan weet je cht dat je ongi eraan komt!! Verder kan ik je niet helpen...
Benji, deb had streepje ik niet haha. Dag 21 had je je eisprong. 14 dagen later zou je temp moeten dalen als je niet zwanger bent! Liefs
Benji: ik heb er een klein beetje ervaring mee : als je temp halverwege je cyclus omhoog gaat is jeei geweest vlak voor je ongi gaat je temp ineens dalen naar de begin temp van je begin tempen. Maar je moet echt een paar maanden bij houden om goed inzicht te krijgen in je cyclus. Btw ik las je onder schrift en wat verschrikkelijk dikke knuf Debby: wat spannend!! We wachten af Veel liefs
ooooohhhhhhhhhh dom van mij esther ik bedoelde ook idd debby sorry daarvoor ok in iedergeval bedankt voor jullie berichtjes terug daar kan ik wel wat mee thanx
Nou meiden, Helaas....rond 3uur is me ongi door gekomen zonder enig ongi kwaaltje of wat dan ook. Streepje was toen ik net thuis kwam ook bijna verdwenen. Idd een lijntje en geen streep meer. Vol goede moet gaan we de volgende ronde in, tuurlijk heb ik een traantje gelaten, maar verder toch een leuke dag gehad. Knuff
Hoi meiden , nou ik temp nooit meet want hij daalde ook voordat ik ongesteld zou moeten worden en ik ben echt zwanger. Werft er gek van dus ben gestopt. Dus weet ook niet hoe het echt werkt.
Oh debby...wat balen zeg Gelukkig heb je toch een fijne dag gehad, en een traan lijkt me niet meer dan logische Ik ga voor je duimen dat je volgende maand een traan van blijdschap mag laten *knuf*