Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hè deb klote

2. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ Debby: jammer meid!! Vol goede moed op naar de volgende ronde :)

3. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @debby
    Balen meid! Hopelijk volgende ronde vet roze.

@ingeping
    succes vandaag, hopelijk een hoog hcg!

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Balen deb, op naar de volgende IUI vol goede moed!

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Jah is echt balen...maar de volgende afspraak voor de fm staat alweer. Maandag om 10 uur. Gaat gelukkig allemaal wel snel door op deze manier.

6. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Flink balen Debby, maar jeetje idd gaat lekker snel zo. Bij ons ging het eigenlijk met de Iui ook altijd wel vlot achter elkaar. Nou heel veel succes weer met de nieuwe ronde.

Citroen hahahaha vind dit wel grappig. Net als de vorige keer ben je een dag te vroeg. Morgen ga ik weer bloed prikken......maar thanks voor je succes wensen.

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    He Debby wat balen zeg! Moet ook eerlijk zeggen dat het vage lijntje niet echt goed klonk... :( Het moet echt een brede streep zijn... hopelijk volgende ronde meer geluk!!

Ingeping: nog 1 dagje geduld hebben dus.....hopelijk heb je genoeg afleiding en is het snel morgen!!

Waar hangt Augustus eigenlijk uit??

En Druuf, gaat ie een beetje met je nu je weer verplicht een maand over moet slaan? Wel goed 'geklust' evengoed? Dat mocht wel toch?

8. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    whooohahahah, heb ik weer :p
    beter een dag te vroeg dan te laat, heb er aan gedacht, hi hi. Nou, bij deze dan, voor morgen! succes meid.
    hoe voel je je verder? al kwaaltjes?

9. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @citroen: hihihihi geeft niet hoor. Ik heb last van zuurbranden. Verder eigenlijk niks.

Nou heb ik vandaag me contract laten afronden voor me nieuwe baan. Ik ga daar vanaf maandag aan het werk. Vind het allemaal een beetje lullig dat ik nu zwanger ben terwijl ik daar beginnen ga. Ik wist dat dit er in kon zitten. Maar nu is het ook echt zo. Hoe zouden jullie het aanpakken?? Ik denk zelf dat ik het wel ga vertellen als we een goeie echo hebben gehad. Dan zit het me niet meer in de weg. En anders zou ik het begin volgend jaar kunnen vertellen, maar dat voelt niet goed. Want dan blijf ik ermee lopen. Ik heb al voor deze baas gewerkt. Dus ze kennen me al. Me moeder zei nog dat de meeste werkegevers er ook wel rekening mee houden als ze vrouwen aannemen in een bepaalde leeftijdscategorie. Nou ben benieuwd naar jullie reakties. Ik ga nu even me huis door werken.

10. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ik zou denk even wachten tot je proeftijd erop zit ;) zelf durf ik nu echt niet van baan te verwisselen.

Liefs

11. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik wil eigenlijk ook een andere baan maar durf het niet goed wetende dat ik misschien, hopelijk snel zwanger zal zijn...

Hoelang is je proeftijd??
    Als deze 3 maanden is dan ben je dus al 4 maanden zwanger...kan je het zo lang verborgen houden??

Ik zou het na een goede echo gewoon vertellen...
    Misschien verlengen ze je proeftijd dan niet, maar dan heb je wel recht op WW, plus het feit dat je gewoon eerlijk bent geweest en je na je zwangerschap misschien als nog wel terug kan keren

12. WW krijg je pas na 27 weken aan 1 gesloten bij dezelfde baas heb gewerkt dus ja als je na je proeftijd van 3 maand ontslagen word heb je een probleem.

13. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Esther: Nee ik had het ook liever anders gezien. Maar werd aangenomen toen ik nog niet zwanger was. En nou je zult het net zien, zoals je ziet. Ik ben zwanger en een nieuwe baan. Nu heb ik de mazzel dat ze me kennen en ik hun. Dus heb wel een gevoel dat het goed gaat komen. Maar er blijft een ongemakkelijk gevoel bij zitten. Ik heb een proeftijd van een maand, dus dan zou ik het eind december kunnen vertellen!!!

14. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Ja idd Hendrika, denk dat ik dat ook doe. Maand proeftijd en dan goeie echo en dan gewoon vertellen......komt wel goed!! Hoop ik!!!

15. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

10 jun 2011
    2.670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Echt??
    Ik weet niet beter dan dat er naar je hele werk geschiedenis wordt gekeken en dat aan de hand daarvan de duur van je WW wordt bepaald...

16. nee tegenwoordig word er gekeken naar je werktijd dat is 26 tot 27 weken.
    Ik was ruim ander half jaar in dienst toen werd contract niet verlengd want ik zat in de ziektewet heb maar 3 maanden ww gehad

17. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heej Ing, even een berichtje vanaf vakantie. Morgen dus weer een spannende dag voor jou? Zijn je testen nog donkerder geworden? Het moet gewoon goed gaan hoor Meis!

Liefs, Elvi

18. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ All: Hier nog steeds geen posi ovu test EN geen ongi. Denk dat hele cyclus na HSG weer opnieuw begonnen is of zo..... kan dat? Liefs, Elvi

19. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Thanks Elvi, geniet nog lekker verder!!!! Vanmorgen een test gedaan. Streepjes waren gelijk aan elkaar....

20. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @heitje: breakie breakie, ik ben er nog hoor! Ging even door een mindere periode en had gewoon geen puf om te schrijven maar ik lees wel mee, vandaag poging 7 gehad dus de teller is weer gaan lopen, ik heb er weinig vertrouwen meer in en moet nog poging 8 doen voordat ik door mag naar de IVF. Wel hebben we aanstaande donderdag de informatieavond in het VU. Ik hoop dat een en ander soepeltjes in elkaar verloopt maar dat zal wel niet. Ik hoop zo dat IVF niet nodig zal zijn maar ben bang dat ik er niet onderuit zal komen.

Hoop dat alles goed met je gaat?

Liefs,
    Augustus2009

Deel Deze Pagina