Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Spannend, gewoon volgende week je eerste echo! Hoe mooi is dat? ;)

Ja, waarom denk jij dat? Kan er niet echt wat over vinden helaas..

2. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    imke: misschien kan de website van freya je helpen ?? daar staan wel de zaad hoeveel heden bij voor ivf en icsi :)

liefs

dit is btw de site waar het op staat :

Vruchtbaarheidsproblemen bij de man

3. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ing super gefeliciteerd meid. Lekker genieten op je wolkje!

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    YES!!!
    Superrrrnieuws!
    En ik had ook al n echo met 6 weken én al een kloppend hartje gezien ook! Dus daar duim ik nu voor jou voor!

5. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    Thanks meiden!!!! Imke iemand die ik ken heeft dezelfde uitslagen, maar misschien verschilt het wel per zkh. Dat weet ik niet.
    Ja heerlijk een echo met zes weken vind het leuk en zeker spannend.
    Citroen ik mocht stoppen omdat de uitslagen positief zijn. Ben jij nog steeds aan de utrogestan!!!

6. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    GEFELICITEERD Ing! Wat fijn om nu deze zekerheid te hebben!
    Nu alleen wel beeb ff aanspreken.... : Beeb, je weet toch al wel dat je natuurlijk 9 mnd mag blijven zitten!?! Net zolang tot mama je niet meer kan tillen! Goed, beeb? Tot over een tijdje. Dan gaan we van mama horen hoe druk je bent en mogen we je misschien wel zien op een foto...

Geniet ervan Ing! Hopelijk bij veel van ons binnenkort ook dit prachtige nieuws!

Liefs

7. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ inge: Meid super nieuws!!!! Geniet er maar lekker van!!!!

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Morgen dames, hoe is het hier met iedereen?? Hier de dagen aan het aftellen! Is het al maandag ;) Hoop dat we groen licht krijgen om aan de pil te beginnen, dan zou ik over 1,5 week ofzo kunnen beginnen met een maandje pil en eind december starten met hormonen!

Liefs

9. ukk

ukk Actief lid

19 jan 2011
    264
    0
    0
    verkoopmedewerker kledingzaak
    @ Ingeping GEFELICITEERD!!! echt super meid! lekker van genieten! en zo'n vroege echo is juist wel fijn! kan je de kleine alvast zien en met 6 weken konden we het hartje ook zien kloppen, dus misschien bij jullie dan ook al:D! lekker genieten meid! ben zo blij voor je!

@ Esther ik ga voor je duimen meid! hopelijk kan je verder met de pil en dan eind december beginnen met een nieuwe fase met succes;)

@ zwangere meiden, hoe is het met jullie? wat af van kwaaltjes? en al spulletjes aan het kopen?
    en voor de zwangere die nog niet heel lang zwanger zijn, hoe is het met jullie en de kwaaltjes? of nergens last van;) lekker genieten meiden!!!

Liefs.....

10. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ingeping
    yep, ik ben nog steeds bolletjes aan t proppen.... Heb ook geen idee hoe lang nog, denk dat t nog wel even doorgaat, volgens mij doen ze dat 'standaard' tot 12 weken, dusssssss, ga daar maar vanuit kan t alleen maar meevallen ;)

@tash
    meid, hoe gaat het met je? al wat minder pijn? Is er al een terugplaatsing van een cryo in t vooruitzicht?

@ukk
    hoe is het met jouw buik? al uitgepuild? en, hoeveel kilootjes ben je aangekomen?
    voel me nu al dikker, ha ha, en dat met 6 weken... verder gaat het goed. Wel moe en last van pijnlijke borsten, maar is te doen.

@hier
    Volgende week de eerste echo, is met 7 weken... vind het vreselijk spannend en ben er best een beetje bang voor. Afgelopen februari hadden we onze eerste echo (pas) met 9 weken en toen bleek het gestopt te zijn met groeien met 6,5 weken en hadden we geen hartje, een 'missed abortion' zoals ze dat noemden.
    Deze week is voor mijn gevoel alles bepalend, dus meiden, duimen dat t hartje gaat kloppen!

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goeiemorgen!

Esther, hoop dat het heeeeel snel maandag voor je is!! En dat je lekker mag starten met de pil!!

Ukk, ja hier alles goed hoor! Toevallig gaan we vandaag naar Babypark om te shoppen! Er zijn namelijk actieweken dus lekker optijd inkopen voor ons! (Tenzij mn vriend nog zn hand op de knip wil houden...). Ik voel me gelukkig wat minder misselijk ook! Wel last van andere kwaaltjes zoals hoofdpijn en vermoeidheid, en bekken/rugpijn maar morgen naar de fysio, hoop dat die wat goede oefeningetjes voor me heeft!
    En hoe is het met jou? Kamertje al klaar??

Citroen, whoehoeee 6 weken!!! Begrijpelijk dat het heel spannend is ja! Zal voorlopig nog wel zo blijven hoor...zelfs na een goede eerste echo ;)

Tash, wanneer ga jij weer verder met de volgende poging?

Imke, wanneer heb jij weer een afspraak over hoe verder??

Ohh meiden hoop zo dat jullie allemaal zwanger zijn binnen een paar maandjes!!!

Fijne dag iedereen!

12. Ingeping

Ingeping Fanatiek lid

27 aug 2009
    1.441
    1
    38
    Noord-holland!!!
    @Esther:ik hoop voor je dat jullie van start mogen en het nieuwe jaar met iets moois zal starten....

@citroen: het zal dan wel per zkh verschillend zijn met die utrogestan. Ik ben blij dat ik er vanaf ben in ieder geval.....ik vind het ook spannend de echo, wat krijg je te zien pfff. En ja voor jouw na je eerdere ervaringen is het extra spannend idd. Nou jij mag half elf ik kwart over elf. Ben heel benieuwd.

@heitje: leuk!!!! Shoppen!!! Weet je al een beetje wat je wilt of ga je eerst kijken wat ze hebben. Ik heb geen idee of wij hier zo een babypark hebben. Weet wel babydump!!! Nou have fun.

@ukk: hier behoorlijk last van me borsten. Misschien dat dat afzakt nu ik met de utrogestan ben gestopt. Verder af en toe last van zuurbranden, nu al!!!! Probeer een beetje uit te vinden wat er tegen helpt. Verder gaat het goed hoor.......wordt nu snotverkouden, heerlijk!!!

13. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @imke
    dit kwam ik nog tegen:
    Er is geen gerandomiseerd onderzoek dat aantoont vanaf welke graad van mannelijke subfertiliteit ICSI een hogere bevruchtingskans heeft dan IVF, maar in de meeste centra wordt naar ICSI overgegaan wanneer er na capacitatie van het spermastaal minder dan 1 tot 2 miljoen beweeglijke zaadcellen aanwezig zijn.

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Ukk, wat gaat de tijd hard, je bent alweer aan je laatste loodjes toe zowat!

@ Citroen, en denk je..... een tweeling??? Zo super spannend!!!

@ Ing en Heitje, lekker aan het genieten van jullie zwangerschap he! Heerlijk!!! Ik volg hopelijk snel ;)

@ Tash, hoe zien je vervolgstappen eruit?? Misschien zien we elkaar nog wel in het VU!!

Liefs

15. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @esther
    ik hoop ook voor jou dat je snel van start mag en dat je snel volgt :)
    oh, ha ha, een tweeling, ik denk daar eigenlijk niet zo veel aan, hoop alleen maar dat er minimaal 1 hartje klopt en dat alles goed is volgende week op de echo. Theoretisch zou t kunnen ja, 2, afwachten.

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Oww citroen spannend meis maar het komt echt goed. Knuff

17. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ queen, hoe is het met je bekken??

Liefs

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Nou eigenlijk wel goed. En ik ga voortaan ook nog zwemmen in het ziekenhuis. Echt goed geregeld daar:)

19. Imke22

Imke22 Fanatiek lid

28 jul 2011
    1.462
    0
    0
    Oude Pekela
    Thanks Citroen & Forever! ;) Dan denk ik eigenlijk wel dat we ICSI krijgen..

Vanmorgen heen gebeld waar de brief met de intake blijft, eind deze week wordt het opgestuurd dus ze verwachten begin volgende week dat de brief is aangekomen.. I HOPE SO! Ik wil verder..

Fijne dag allemaal.

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Fijn dat het goed gaat en het ziekenhuis dat goed regelt!

@ Imke, hopelijk mag je snel van start!!

Liefs

Deel Deze Pagina