Ing: Jeeeeeeeeej het is def. goed dus? Ben net weer terug, heb vast e.e.a. gemist, maar zie dat je een mooie test hebt staan bij je avatar!!! Gefeliciteerd Meis!! Nu genieten! Es en Im: wat spannend ook voor jullie nu weer allemaal. Wij gaan ook met z'n drietjes hoor lieverds!!! Ik start a.s. za. met spuiten Puregon. Wanneer moet je ook alweer starten met Utrogestan? Is dat niet na je ovulatie? Ik moet 't weer even allemaal opnieuw terugzoeken. Hier trouwens geen ovu gehad, wel ongi nu! Dikke knuffels aan allen, Elvi
Oja en je moet idd ná je ovulatie starten met Utrogestan! Anders kun je namelijk je eisprong ermee uitstellen!
Thanx Heitje, ga maar weer eens goed inlezen denk ik, haha!! Even weer inkomen hoor! Ook prikles ben ik weer helemaal kwijt. Moet za. voor 't eerst Puregon prikken, ben erg benieuwd. Deden jullie (alle meiden die dit gebruikten) dit 's avonds of 's ochtends? Ik heb er op een vreemde manier wel zin in, omdat ik gewoon denk dat 't zomaar eens kan helpen nu beide eileiders weer meer open zijn en zo. Ik hoop dat ik ook snel een mooie avatar kan aanmaken! Liefs, Elvi
@ Elvi, heb je het lekker gehad meis?? Ik prikte standaard iedere avond om 21.00. Je moet wel iedere dag om hetzelfde tijdstip spuiten. Oh ja Utrogestan zoals heitje zegt na de IUI! En tuurlijk heb je er zin in Had ik ook toen ik met de hormonen begon ! Nieuwe manier, nieuwe kansen en al helemaal voor jou aangezien je eileider dicht zat!! Liefs
@Gbw: Goed te horen dat je er weer zin in hebt. Zo hoort het en positief zijn helt alleen maar. Ik spoot mijn hormonen ook altijd in de avond na het eten. Dan vergat ik het niet. hihihihi......en tuurlijk blijf ik hier.
@Heitje: Nog lekker geshopt van de week??? @Esther: Ik hoop ook dat je snel mag volgen en alle andere meiden natuurlijk ook. Op naar een goed 2012!!!
Mooie avatar he!! Extra dichtbij op de foto genomen eergister.....Ja die banner is super. Maar is nog moeilijk te geloven hoor. Hoe had jij dat? En hoe gaat het verder? Helpt je fysio goed??
Hoi meis, Ja de Fysio werkt goed.. Gelukkig.. Ik vind het nu nog onwerkelijk.. Het duurdt ook zo lang voordat die kleine er is ha ha ha ha... Afgelopen di naar de VK geweest en ze maakte weer een echo de kleine was toen7,5cm
dames ik kan het allemaal niet even meer goed onthouden.... even een ego berichtje... gister avond was ik aan het werk bij mijn clienten(werk in de zorg) en dit doe ik allemaal op mijn mooie fietsje... gister avond was ik dan ook een client aan het omkleden toen ik een stel jongens hoorde schreeuwen hier verder geen aandacht aan gegeven omdat het dicht bij de stad is... loop ik later naar buiten is mijn fiets weg :x:x:x:x:x:x:x:x dus ik helemaal over mijn toeren want was een net nieuwe fiets nog geen tien maand oud :O dus ik heb vandaag nog een baal dag ! maar wat gaat het bij de zwangere dames allemaal snel zeg !! en elvi hoe was je vakantie en natuurlijk blijf ik ook... jullie hebben onze positieve fibe nog steeds nodig en wij hebben jullie nodig nou veel liefs oh ja es en im: succes zet hem op ! komt allemaal goed schatjes nu echt veel liefs
queen: aangifte gedaan en als het goed is kan ik volgende week een nieuwe fiets halen.. had hem voor drie jaar verzekerd gelukkig... maar is wel echt klote... liefs
@ forever: jeetje meis balen........ Gelukkig kun je een nieuwe halen!!! @ alle prille zwangeren: en.......al lekker wat kwaaltjes?!?! @ elvi: lekkere vakantie gehad meis.......... @ alle verdere zwangeren: alleuke spulletjes gekocht?!?! EGO: man man man ik heb en baal dag. Hakt er toch wel een beetje in WEER geen iui door die stomme cyste!!! Mag morgen wel terug om te kijken of cyste dus weg is en als alles goed is krijg ik de pregnyll mee!! Alsof dat gaat helpen.........geloof er niet in! Maar ja, we pakken ons maar weer op en gaan maar weer naar het ziekenhuis!!!! Sorry voor mijn gezeur!!!!!