Hallo, Ik ben er tijd niet geweest, druk of plat met een migraine. Dus sorry daarvoor. 8 november heb ik naar het zkh gebeld om te melden dat ik ongesteld ben geworden. Vandaag heb ik een echo gehad en het grootste eiblaasje is 15mm. Zaterdag de 19e moet ik om 20.30u in het zkh zijn, voor een spuit pregnyl. Maandagmorgen moet mijn vriend zijn sperma inleveren tussen 8.15 en 8.30 uur. Om 10.30 uur moeten we ons melden voor de insemenatie. Ik hoop dat ik dan niet toch al de dag ervoor een eisprong heb gehad. Dus het is afwachten. Het is trouwens mijn 1e iui. De dames die inmiddels zwanger zijn door iui wil ik feliciteren. En de dames die toch weer ongesteld zijn geworden wil ik graag een hart onder de riem steken en zeggen geef de moed niet op. Liefs Natasja
@ Queen, Ing, For, Druuf, Es en Heitje: Thanx Lieverds!!! Ben nu alweer emo van alle berichtjes en reacties en ik slik en spuit nog niet eens hormonen, haha!!! Jeetje For, wat een vervelende jongens!! Kost je weer tijd, geld en energie! Es, Im en Druuf wij gaan ervoor. Druuf, je mag hier zeker altijd je baalmomenten kwijt hoor Lieverd en dan zijn wij er om je erdoorheen te trekken!! Het komt goed lief Druufje. Die cyste is een onding en ik ga hard duimen dat 'ie snel opzout! Op naar roze en weg met cystes! Ondertussen goed voor jezelf zorgen en leuke dingen doen met vriendinnetjes. Lekker naar de film, theetjes drinken en vooral veeeeeeeel chocolade eten helpt!! Dikke knuf, Elvi
druuf : schat even een dikke knuff voor je !!! moest even een traantje weg pinken om je handtekening... lieverd toch doe je rustig aan meissie ! en ik hoop dat je cyste morgen weg is en dat je in eigen cyclus wel succes mag hebben !!! denk aan je schat natas: welkom weer... succes met je iui en hopen dat er iets moois uit mag komen... veel liefs
@ elvi: moest wel effe lachen om je chocoverhaal hihi thx moest weer even lachen! @ for: tja moest er de laatste tijd veel aan denken........dat heb je soms met vlagen! Komt wel weer goed, ben ook veel aan t werk dus ook moe en kan weinig hebben dus lekker emo....... Ach komt wel weer goed!!!!
druufie: dat snap ik meissie... maar er staat dan ook een sterretje aan de hemel van jou en een extra speciaal plekje in je hart... denk aan je meissie en je mag altijd bellen he ook als het even niet gaat.... dikke knuf meissie !!! veel liefs
Ik zat er net m'n mond mee vol te proppen, voelde heel goed en dacht: Dit moet ik delen, hihi!! Lekker je emo buien de vrije loop laten hoor. Beter eruit dan erin, zeg ik altijd maar! Ik heb ook een klein sterretje bij me. Misschien gaat 't ons geluk geven. Ik denk van wel! De volgende keer is raak. Maar eerst even lekker rusten en gewoon even meidendingen doen, even alles eruit gooien!!! Kon ik je maar even een hele dikke knuffel brengen. Hier een dik *digiknufje* voor jou!! Liefs, Elvi
Thx lieverds!!!! Jullie zijn superlief!!! Ik ga maar eens mijn bedje opzoeken! Was al vroeg op vanmorgen, morgen weer optijd op voor t zh en dan mogen we weer werken tot 21u!!!! Trusteeee xxx
TRuste Druuf! @ All: Hmm, ik vul steeds code van Puregon in op Puregon Pen®, maar accepteert codes niet.... Heeft iemand deze beschrijving nog? Of wil iemand 'em print screenen en pb'en? Snap d'r niks van, heb alle codes geprobeerd! Liefs, Elvi
Wat is jullie ervaring met pregnyl? Dank je Grotebabywens, ik ga mijn best doen om dagelijks online te zijn. Druufke, ik vind het heel erg vervelend voor jou dat er een cyste is ontdekt. Ze gaan nu zeker wachten totdat die uit zichzelf verdwijnt met je eerst volgende menstruatie? Dat is echt niet leuk, zeker niet wanneer je kinderwens ontzettend groot is. Zoals die van ons allemaal hier. Heel veel sterkte meid
dit weekend ben ik er niet tenminste morgen en zaterdag niet. zaterdagavond moeten we terug zijn voor de injectie dus het is maar 1 1/2 dag naar limburg ipv 2 1/2. Maar dat hebben we er zeker wel voor over. Dus zondag heb ik een hoop terug te lezen.
Hey natas, Ik heb vorige maand de eerste pregnyl gezet. De spuit zelf viel gelukkig echt mee. Ik had alleen wel "last" van bijwerkingen. In de zin van zwangerschaps kwaaltjes de eerste week. Waarschijnlijk eind volgende week de tweede, zie er ook echt niet tegenop. Fijn weekend in limburg!
Nou dames ben in het zh geweest voor de echo om te kijken of de cyste weg was.......dit konden ze niet met zekerheid zeggen. Als het blaasje wat ze op de echo zagen de cyste was dan was ie zeker een heel stuk kleiner dan de laatste keer, maar het kon ook een eitje zijn. Nu maandag weer terug om te checken! Dan vraag ik me wel even af....waarom al die moeite als ik toch geen iui krijg?!
Amen Druuf., ik had drie grote cystes en ze lieten m gewoon s Doorgaan., De hormonen zitten al in je lijf. Snap t echt niet. Knuff
Meiden wat hebben jullie ontzettend veel gekletst!! Ga proberen wat te reageren, maar ben de helft vergeten waarschijnlijk @ Elvi, geheel mee eens volstoppen met chocolade is altijd goed haha @ forever, klote van je fiets! Gelukkig wel verzekerd. Had ik met mijn fiets ook en 3 dagen voor mijn verzekering afliep werd mijn fiets gestolen en nog wel op mijn verjaardag grrrrr. Maar gelukkig kreeg ik een nieuwe. @ Druuf, knufffffffel en ik begrijp nog steeds niet waarom ze de IUI niet doen ! Stom ziekenhuis! @ Natas, succes met je eerste IUI, niets engs hoor de pregnyll, gewoon half uurtje van te voren uit de koelkast halen en langzaam inspuiten! ben ik nog mensen vergeten...... sorry alvast. Ben zwaar verkouden al 4 dagen dus mijn hoofd zit zo vol dat ik niet zoveel meer kan onthouden haha.
Hey meiden! Druuf, echt balen hoor!! Ik heb ook eens een cyste gehad en als die bleef zouden ze bij mij ook geen IUI doen...hetzelfde als jouw zkh dus...en ik lees dat ze bij anderen wel gewoon de IUI doen met een of meerdere cystes! Anyway het is ontzettend balen dat je nu weer zo verplicht geduld op moet brengen Knuffel voor jou meid! Esther: vervelend die verkoudheid! Beterschap!! Natasja: je 1e IUI, spannend! Veel succes!! Mijn ervaring met Pregnyl: het spuiten vond ik nooit zo fijn, voelde branderig bij het inspuiten dus altijd heel langzaam gedaan...verder goed spul, eitje sprong netjes optijd en had er geen vervelende kwaaltjes van! Forever: tjeesss wat een lummels die gasten! Zulke mensen moeten met hun poten van andermans spullen afblijven! Wel heeel slim dat je je fiets verzekerd had!!
De spuit met pregnyl wordt in het ziekenhuis gedaan en dat vind ik helemaal niet erg. Ben niet zo'n fan van prikken.. Jeetje Druufke, ik hoop voor je dat het een eitje is en dat de ervan een cyste helemaal geen sprake meer is