@ Forever meid maak je daar maar niet druk over hoor. dat duurde bij mij ook wel even voor ze donkerder waren en dat is bij mij pas veel later in de zwangerschap gebeurd en nou zijn ze dus wel donkerder, maar niet helemaal hoor dus maak je niet druk lekker genieten van jullie wonder @ Augustus aah meissie, dat begrijp ik en ik neem het je ook echt niet kwalijk! het is jullie ook zo gegund en ik ga zo hard duimen dat het gaat lukken!!! tuurlijk blijf ik hier op dit forum ik kijk zo ie zo altijd even elke dag bijna, maar reageer niet altijd maar hou jullie zeker weten in de gaten in positieve zin haha... dikke knuff meid! @ Heitje wij hebben ook zo'n angelsound en ik heb het vanaf 12 weken gebruikt en toen hoorden we het hartje wel! maar het hoeft niks te zeggen als je het dan nog niet hoord,maar het kan ook eerder! het is wel een fijn gevoel als je het af en toe even zelf kan horen. niet te vaak natuurlijk, maar wij doen het zo nu en dan nog wel eens vooral als ik de kleine 1 of 2 dagen niet zoveel heb gevoeld ga je soms toch weer twijfelen en dan is het zoooo fijn om het hartje van je kleine even te horen succes meid! @ Esther dat zou echt helemaal geweldig zijn als je gelijk van start mag gaan! hopelijk krijg je groen licht! @ All vanochtend moest ik naar het ziekenhuis voor een uitleg over zwangerschapsdiabetes( zwangerschapssuiker) hier moest ik heen omdat ik een kleine kans zou kunnen hebben dat ik dit zou kunnen krijgen, de kans is heel klein zeiden ze maar goed beter dat we het zeker weten! van het weekend ben ik even afwezig, want heb een cadeautje van mijn lieve man gekregen! we gaan een weekendje centerparcs doen samen met de honden dus dat word lekker genieten en ontspannen het word ook nog eens mooi weer! Liefs...
Hi meid! Ik moet 9.00... Dus hoop rond die tijd weer aan't werk te zijn. Jammer! De echo's doen ze altijd tussen 8 en 10! Echt een rottijd als je van verder moet komen, maar goed. Voor hun wel handig om voor alle dagen vaste tijden aan te houden natuurlijk. Maar we komen elkaar binnenkort miss wel tegen, haha. Lijkt me echt grappig! Ik hoop voor je dat de echo POSITIEVE duidelijkheid geeft! Zou fijn zijn als je mag starten! Alleen aan de pil gaan is al weer een stap verder toch? Liefs
@Imke: Heel veel succes morgen (vandaag, tegen de tijd dat je dit leest,hihi)!! @Ingeping: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! En dan ook nog starten met de hormonen, hihi. Komt allemaal tegelijk. De 20e dus fm?! Gaat toch wel snel voor een hoop hier! @Citroen en Ingeping: Bedankt voor jullie antwoord. Dacht er ook al wel aan, maar heb al zo lang geen werkende eierstokken meer gehad dat ik een heeeeeel klein beetje twijfelde, hahaha. Verder nog geen 'last' van de hormonen. En jij citroen? Hopelijk vrijdag allebei mooie resultaten binnenhalen! Succes met de gonalf Ingeping! Hoop voor jou dat je ook niet te veel last van de hormonen krijgt! Wel zo fijn... Liefs
Hoi dames Ik kom me bij jullie melden Vandaag hebben we groen licht gekregen om te starten met iui Super spannend allemaal maar het geeft ons weer hoop Nu wachtten op ongi en dan starten met clomid 50 op cd 10 zal ik de eerste fm al hebben Natuurlijk is er ook nog wel de hoop dat het misschien deze maand raak is...maar het is fijn te weten dat na deze maand we eindelijk echt geholpen gaan worden Ik zal het topic ff doorlezen om te weten hoe ver jullie zijn
Wat heerlijk zeg, dat het een maandje eerder is, al dat gewacht is ook maar vervelend! Kijk, zo lang we steeds meer van dit soort positieve berichten op 't forum kunnen knallen, hebben we straks in dec. ook allemaal roze hoor! Nog geen antwoord van gyn ... duurt altijd wat lang. Maar ben echt beetje bang dat ze het niet wil en dat ze me een zeur vindt. Nou ja, we gaan 't zien ! Liefs, Elvi
Hoi meiden Hendrika : welkom en succes op naar jullie wonder Ukk: thnx maakte me al zorgen Queen: jij ook thnx Druffie : hoe was je echo @hier: voel me met de dag misselijker en ik heb nu ook nog is slijm op hoping klinkt lekker ranzig hahaha maar ja we zijn al weer een heel eind onderweg.. Alleen af en toe een plopje en me onderbuik baby of darmen?? Nou ik hou het maar op darmen hahaha over paar daagjes weer lekker spieken bij onze ukk en dan gaat mijn mama mee Nou ben weer genoeg aan de gang geweest over me zelf ha ha ha Veel liefs
@ Ukk, geniet in centerparcs! Lekker ff er tussenuit! @ Ingeping, gefeliciteerd met je nieuwe baan! Super! @ Hendrika welkom, spannende tijd! Als je vragen heb, stel ze gerust inmiddels expert op gebied van IUI @ Elvi, gewoon stalken doe ik ook altijd ! Dan vinden ze je maar een zeur! Het is jou lichaam! @ forever heerlijk he al die symptomen! Geniet lekker voor je het weet heb je je kleine in je handen! @ queen, hoe is het met jou meis??? Nog iemand vergeten..... sorry hiervoor Liefs
Hi Forever, idd echt nog maar een daagjes voordat je hem/haar weer mag bespieden! Is toch heerlijk! Wel je echo dan weer laten zien hoor, ik ben zo benieuwd iedere keer! Liefs, Elvi
Queen : dat is precies wat ik ook bedoel ranzig eigenlijk maar goed ha ha ha Es: zal is kijken of ik al kotsent kan genieten whahaha maar je krijgt er iets moois voor terug Grote: ik zal zeker weer de echo laten zien Veel liefs
@grotebabywens balen dat je nog niets gehoord hebt. Ik zou nog even geduld hebben en dan, als je niets hoort, gewoon bellen en vragen. Het gaat om jouw lichaam en t is jouw/jullie wens. Weet inmiddels uit ervaring dat je vaak zelf aan de bel moet trekken als je wat wilt. Succes!
Nou, vanmorgen uitgangsecho gehad, heb er vier, ze zijn nog niet groot genoeg. Moet zaterdag weer terug. Als ze alle vier zijn gegroeid gaat het hele feest niet door. Dan heb ik er teveel. Hoe krankzinnig is dit? Jens gewoon dat zaad erin, hoe groot de kans dat ze alle vier bevrucht zijn, nou, niet groot, geloof ik gewoon niet, maar ze doen het niet. Echt, diepe vette zucht. Het is ook nooit goed bij mij! Ik ga zelf wel als een malle aan de gang het weekend! Ook informatie meegekregen voor de IVF-informatieavond op 17 november, nou, dan gaan we daar maar weer op af... Zo klaar mee effe! kus, augustus2009
Es : ja zeker !! Heb vandaag de eerste keer een zw broek aan want me eigen broeken zitten niet meer lekker !! Aug: wat ontzettend balen !!! Gewoon flik klussen deze week !! Dikke knuf voor jou schat !! Veel liefs
Thanx Meis, Ga ze stalken als ze ma. in de middag nog niks hebben laten horen denk ik. Wat je zegt ervaar ik ook. Zelf overal achteraan rennen. Dat is echt de Nederlandse gezondheidszorg hoor. Van familie en vrienden in het buitenland hoor ik andere verhalen. Bij ons moet je altijd keihard doorzeuren. Kun je nagaan als je iets bescheiden bent ingesteld, dan krijg je dus mooi niets voor elkaar he. Maar goed, ik weet 't, het kan altijd erger (ik werk voor een organisatie in ontwikkelings samenwerking, daar kom ik natuurlijk veel ergere dingen tegen, dat besef ik ook wel). Liefs, Elvi
Nou meiden! Wij zijn er weer en hebben de uitslag van gekregen van het zaad; gewoon onderzoek: 100.000. Als het opgewerkt is, zijn er nog 10.000 ''goeie'' zaadjes over! Hebben de keus gekregen om naar het; *UMCG te gaan: kunnen 31-10 heen voor intake. Slagingskans is 25%. 30 min. rijden voor ons. *Diaconessenhuis te gaan: kunnen 4-11 heen voor intake. Slagingskans is 30%. 65 min. rijden voor ons. 2 collega's lopen in het UMCG & zijn erg positief. Wij weten niet wat we moeten doen?! Liefs.