Hi Ing, nee mijn ziekenhuis wil alleen Pregnyl gebruiken als 't echt niet anders kan. Dat wil zeggen dat ik gewoon ovulatietesten doe en als ik een positieve ovulatietest heb, bel ik en mag ik de volgende dag voor inseminatie komen. Pregnyl is in die zin hetzelfde als een positieve ovulatietest. Bij beiden weet je dat de eisprong tussen de 24 en 48 uur komt. Ik vroeg nog hoe dat dan zat met Pregnyl, want vaak hoor je dat je dan vrij precies, op 36 uur je eisprong hebt, maar dat bleek niet helemaal zo te zijn. Pregnyl zetten en ovulatie zijn dus beetje gelijk aan elkaar en aan de tijd die je nog hebt voor de eisprong, dus daarom denk ik dat ik moet stoppen met Puregon zetten, als ik een posi. ovutest heb als jij moest stoppen als je de pregnyl injectie moet zetten. Haha, heel verhaal, maar kon 't even niet korter uitleggen, Heb ene hoofdje vol snot momenteel, dus hoop dat ik 't toch een beetje kon uitleggen. Moet je ook echt overgeven en zo? Liefs, Elvi
@elvi: ok, duodelijk en logisch verhaal. En nee ik hoef niet over te geven, maar eten staat me dan tegen en heb een rare maag!!!
Zo vandaag voor de derde fm geweest en zoals jullie in me handtekening kunnen zien was het erg positief. Net de pregnyl gezet en zondag de IUI, heb er echt weer zin in. Knuff @ all
He Jakkes, maar goed, levert natuurlijk wel een prachtig beebje op straks!! En heb je ook bepaalde dingen die je dan nu echt niet meer wilt eten? Of andere dingen waar je juist enorme zin in hebt? Liefs, Elvi
ha Deb We gaan samen Hier had ik gister een ei van 18,2 mm Straks de pregnyl zetten en zondag ochtend onze 1e IUI Zit alleen nu al te shaken voor de pregnylspuit zometeen
Wauw meiden er breekt voor jullie weer een spannende tijd aan. Ik duim weer volop mee. En de pregnyl spuit.. Niet langzaam prikken wat dat doet zeerder maar gewoon rechtop en hop. Dan heb je er het minst last van.. Komt helemaal goed.
Ik heb hem om half 9 weer gezet, valt echt reuze mee als je rustig spuit en een half uur van te voren uit de koelkast halen. Wij hebben ook zondag de IUI om kwart voor 11. Leuk dat we samen opgaan! Maar ook samen 2 weken wachten viel me echt tegen ......
Ja die 2 weken wachtten...het lijkt me verschrikkelijk.... en ook "pijnlijk" wanneer degene met wie je gelijk opgaat wel goed nieuws heb en jij niet... Al gun ik het natuurlijk iedereen onwijs!!!! Dus voor iedereen met wie ik samen ben...We gaan met zn alle voor Roze Ik vraag me wel af hoe het kan dat er zo veel tijdverschil zit tussen de pregnylspuit en de IUI jij om half 9...11 uur IUI ik 22.15 pregnyl 10.00 uur IUI en Flower (uit ander topic) 17.00 pregnyl en 9.00 IUI
Ik heb gelukkig ook zo'n capsulebreker (soort rubber hoesje voor erom heen) ben anders zo bang dat er glas ofzo in de vloeistof komt Zt je dan...waar haal ik om 22 uur nog pregnyl vandaan????
Ik heb nog pregnyl ongeopend in de koelkast dus als t echt niet anders is. Het zh neemt t niet terug omdat zw niet kunnen garanderen dat t in de koelkast heeft gelegen.
Debby en Hendrika, leuk, ik hoop jullie te vergzellen en hoop morgen op posi. ovutest en dan ook zo. IUI (maar dan nr. 5). Indien ik zo. nog geen posi. ovutest heb, dan dus ma. Pregnyl zetten, maar dat doen ze bij ons in 't zh dus liever niet. Hopelijk hebben we 't dan alledrie tegelijk en dan met 3 x mooi resultaat, gaan we voor!! Dikke knuf, Elvi
Queen, idd goed om te weten, ze schijnen het hier nauwelijks op voorraad te hebben bij de apotheken! Liefs, Elvi
@Queenmeisje niet nodig met trillende handen is het helemaal gelukt Phoe..ik was op van de zenuwen haha maar het is helemaal goed gekomen
Ja ik ben er klaar voor Voor mn mannetje moet het "werk" nog beginnen... Ik hoop dat het hem ook gaat lukken.... Hoe hebben jullie mannen het ervaren om in zo'n ZHkamertje te moeten produceren???