Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Esther1983, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Heitje, wat goed 15 weken alweer! Ben je al erg nieuwsgierig wat het wordt??

@ augustus, ook al geloof je er niet meer in, mijn duimen draaien toch overuren voor je ;)

@ Ingeping, plas maar lekker veel haha

@ all, vorige keren dat ik Utrogestan gebruikte zat er nog geen stickertje op de doosjes, maar nu toch echt wel. Pas op met autorijden. Dus niet meer met de auto als ik aan de Utro zit!

Liefs

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Es, ja ben zeker nieuwsgierig! Nog 2 weekjes geduld hebben en dan weten we het... :)

Ingeping: goed da je meedoet met MvM!!

Augustus: ik duim! En knap dat je niet test! Hopelijk gaat dat testje wel nodig zijn binnenkort!

Esther: bij mij stond die waarschuwing er altijd al op, maar heb gewoon auto gereden hoor, er staat toch niet dat het niet meer mag? Alleen 'pas op met' ? Dus gewoon goed uitkijken ;)

3. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey meiden,

Even een vraagje van mij....
    Gister ochtend heb ik dus de tweede IUI gehad, nu heb ik sinds vanmiddag 2 uur echt buikpijn. Eierstokken plek, net onder me navel en net boven mijn schaambot daar voel ik het meest. Iemand miss een idee of dit door de IUI kan komen? Vorige keer heb ik dit niet gehad.

Knuff

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ debby, ik heb iedere ronde andere dinfen gevoeld, geen iui was hetzelfde. Jij maakt jezelf al gek vanaf de iui! Ik zou gewoon even je gedachten op 0 zetten! Dit is pas je tweede iui, als je ze zo alle 6 doorgaat dan word je gek!

5. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    Hai dames

vanmorgen fm gehad had 2 eitjes 1 van 11mm en 1 van 9mm dus mag donderdag weer voor fm en ook heb ik donderdag de intake voor ivf dus gaan we een stapje verder hebben jullie allemaal eerst iui gehad en daarna ivf of zijn er gelijk dames met ivf gestart. En als jullie met ivf na iui gestart waren hebben jullie dan ook de pil moeten slikken of konden jullie gelijk door ben wel benieuwd naar jullie verhalen en hoelang duurt zo`n schema ongeveer met en zonder pil kan iemand dat mij zeggen nou wat een vragen allemaal weer iedereen die in de beroerde w8weken zitten succes. en een ieder anders ook heel veel succes

@debby ik heb het ook een keertje gehad maar de volgende dag was het wel een heel stuk minder hou het goed in de gaten als het te erg word even bellen na zh die kunnen je dan evt helpen

6. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Benji ik hoop dat het mag lukken meid!

Je hoeft niet altijd aan de pil, ik heb nu kort schema.
    Vorige week dinsdag bij fert arts, donderdag ongi, vrijdag begonnen met puregon en woensdag heb ik de eerste fm.
    Het ligt aan het schema wat je krijgt:)
    Ik duim voor je!

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ benji, hier 6x iui gehad en nu ivf in het vu amsterdam. Moet eerst 3 weken de pil slikken en dan aan de hormonen, zeg 6 weken totaal tot de punctie en dan nog 2 wachtweken! Liefs

8. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    @ons wondertje ok dank je wel voor de info fijn dat je een kort schema hebt ik hoop dat je een goede fm hebt woensdag en hoeveel spuit je nu dan ik vind het wel spannend maar heb een goede en gezonde spanning zo van miss heb ik nu met ivf meer kans op een zwangerschap

9. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    @ deb.. Meis je eierstokken voel je niet midden op je buik hoor..
    Duim voor jullie allemaal dat het goed mag gaan.

10. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey es,

Nee ik maak me nu niet gek, het doet echt zeer ik kan bijna niet staan of zitten. Ik vroeg me af of het miss door de eendebek kon komen of miss is er iets geraakt..en of meiden dit herkennen.

@benji, jah ik kan alleen naar de ferti. Bellen tussen 11 en 12 anders had ik vandaag al gebeld. Maar idd ik wacht even af. Thnx

11. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Queen, ik bedoelde dat ik op al die plekken steken/pijn voel ;)

12. one of kind

one of kind VIP lid

Feb 14, 2006
    22,149
    278
    83
    Benji ik spuit nu 125 eenheden puregon.
    Ik heb Nov '09 kantje boord gelegen met ernstige overstimulatie bij onze icsi-tese.
    Toen had ik overigens wel lang schema en 175 eenheden fostimon ( bijna zoiets als menopur)
    Dus nu letten ze heel goed op.

Ik ben dus ook wel weer heel erg benieuwd woensdag.
    xxxx

13. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ debby, als je zoveel pijn hebt zou ik naar eerste hulp gaan. Lijkt me meest normale actie als je niet meer normaal kunt zitten of staan

14. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Deb dit had ik ook na de IUI is heel normaal dat zeggen ze ook. Komt ook door de vloeidtof etc. Niks on je druk om te maken.

15. augustus2009

augustus2009 Actief lid

Jan 3, 2011
    433
    0
    0
    @debby:, mag ik je een tip geven om je aan vast te houden? Onthoud: geen bloed is goed, voor de rest, hang niet teveel aan de andere signalen die je lijf aangeeft, je maakt je zelf gek en onzeker! Die pijn kan door vanalles komen, het trekt vanzelf weg, ik heb kostend boven een pot gehangen, zere tieten gehad, het hele arsenaal. Ik hoop van harte dat je niet door dezelfde hel hoeft als sommige van ons en ik weet als geen ander waar je doorheen gaat maar meid, laat jezelf niet gek en onzeker maken, het kost je energie waar je niets voor terugkrijgt....

Succes met je tweede poging... En met het wachten!

Augustus

16. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    @ons wondertje ok dat moet echt vreselijk zijn zo`n overstimulatie ik hoop het nooit mee te maken ik spuit nu al zo`n 4 iui`s 125 eenheden puregon en heb nooit meer als 3 eitjes gehad dus ben benieuwd wat ik ga krijgen kwa schema dus we zullen het wel zien donderdag ik laat het wel weten hoe het is afgelopen

@esther ok dus je komt zo ongeveer uit nu op januari nou hoop voor je dat het nieuwe jaar gelijk een mooi kadoo brengt
    liefs benji

17. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    @es...ik hou me nu vast aan de gedachte dat het erbij hoord...en blihf gewoon rustig op de bank liggen.

@queen...thnx meid puur dat je verteld dat jij het ook hebt gehad is al een geruststelling.

@aug...meis dat heb ik ook al eens meegemaakt idd,had ook ieder kwaaltje in het boek, ik heb nu ook echt nog geen seconde gedacht dat dit een zwangerschapssymptoom kon zijn. Vroeg me alleen af of de pijn normaal kon zijn.

Knuff

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Deb lekker met een kruik op de bank.. Komt helemaal goed. Xx

19. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Queen kersenpittenzak ook goed ;) hihi

20. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Als het naar warm is. Maar in de rug niet op je buik anders frituur je, je handeltje:) ha ha ha ha

Share This Page