Hahaha, heb net ff en zitdouche gedaan en dat helpt ook al een hoop. Nu lekker in bed tv kijken met me zak.
Debby, ik heb dit meerdere malen gehad bij een iui. Dit is mij door de gyn ook uitgelegd hoe dat komt. Het zaad van de man is zonder bewerking ontzetten agressief! Als ze dat zo bij je naar binnen zouden brengen zou je zo'n gigantische pijn krijgen! Als je op de normale manier seks hebt wordt het zaad van de man "gewassen" door het vocht van de vrouw zodat het niet mee zo agressief is! Het zaad wordt dus tijdens het bewerken gewassen. Maar dat betekent niet dat ze al het agressieve spul eruit kunnen krijgen, de ene keer doet t meer pijn dan de andere keer! Daar kun je makkelijk een paar dagen last van hebben! Heb t ook al meerdere malen gehad. Veel liefs
Druuf....kijk daar hebben we iets aan. Had het nog nooit gehoord. Maar super breekt! Zijn we weer wat wijzer geworden.
Gelukkig wordt het al wat minder Hier blijft het ook nog steeds zeuren.. In mn rechterlies is het wel minder maar voor de rest nog steeds een gespannen gevoel in mn buik en met lopen enzo echt wel krampen.. Laten we maar hopen dat het een goed teken is
Jeeeeeeeeej, vanochtend EINDELIJK een positieve test, mocht echo vanmiddag mooi afzeggen, prettig i.v.m. werk altijd natuurlijk! Morgen dus IUI5. Maar goed, er is maar 1 eitje, wel heel groot, maar toch, het is er maar 1. Nou goed, we gaan uit van het beste natuurlijk weer. Even een hele domme vraag waarsch. hoor, maar aan de andere eierstok begonnen ook al eitjes te groeien, een stuk of 4. Is het nu zo dat je altijd om en om eitjes hebt? Dus dan weer rechts, dan weer links? Of is dat gewoon iedere keer willekeur? Heb meeste hoop op volg. poging, maar goed, gewoon zo'n gek gevoel, maar goed, nu eerst maar eens even deze doen dan! Es, haha een hutkoffer vol ja? Wat moet je allemaal slikken/spuiten/etc.? Het gaat nu echt beginnen het Meissie, zo superfijn voor je! De laatste weekjes gaan echt omvliegen en dan hopsa, alweer tijd voor de punctie! Dikke knuf, Elvi
Spannend Elvi!!! heel veel succes morgen! Volgens mij groeien de eitjes geheel willekeurig maar weet het niet zeker
het wachtten duurt zo lang he! Maar veel leuke dingen doen de komende 2 weken des te sneller is het testdag Pff...ik heb nog 12 dagen te gaan
Eitjes gaan keurig om en om, links en weer rechts. Heb ik tenminste altijd begrepen. Misschien niet bij pcos, maar daar heb ik geen verstand van.. Liefs
@ elvi ik heb zo wel links als rechts eitjes met hormonen! Dus tegelijk! Zonder hormonen zou het om en om zijn als het goed is! Ik begin met de pil, na 16 dagen komt daar decapetyl bij. Na 23 dagen pil stop je daarmee en ga je wel verder met decapetyl. Ik word dan als het goed is ongesteld en krijg weer een uitgangsecho en mag op dag 3 gonalf 150 erbij gaan spuiten. Dan zet ik dus iedere dag 2 spuiten. Als eitjes groot genoeg zijn de pregnyl en 36 uur later de punctie. Vanaf punctie 3x daags 2 bolletjes utrogestan inbrengen! Dat is het zo'n beetje jij heeeeel veel succes morgen met je eerste echte kans liefs
Ik heb begrepen dat t niet om en om hoeft te zijn, maar gemiddeld meer zoiets: links rechts links rechts rechts links rechts links links rechts : D Was bij mij iig wel zo!
Hihi, da's duidelijk Heitje . Oke, dus vaak om en om en soms beetje willekeurig dus dan? Thanx Es, we gaan ervoor!! Vind 't altijd moeilijk dat je zelf niet 'aaan de slag' kunt de dag ervoor, haha. Dan wil je dat juist extra graag, haha!! Goed, even afkoelen en iets saais doen dan maar! Dikke kus, Elvi
dat vond ik ook balen Elvi haha je weet dat je ei op springen staat maar je mag niet, nou ja...beter van niet tegen ons hebben ze niet gezegd dat het niet mag... Maar toen we thuis waren van de IUI hebben we toch nog een poging gewaagt hoor en wanneer het deze maand is gelukt dan is dat vast van thuis en niet van de IUI )
Jeetje daar kan ik niet over mee praten ik heb enkelt nog maar mijn linker eierstok. De rechter is 3 1/2 jr geleden verwijderd omdat ik daar een slijmcyste had zitten met een doorsnee van 12cm en woog 430gr. Sorry meiden dat ik er niet veel op het forum ben, mijn zoontje begint een beetje ziekjes te worden. Vanmiddag naar de huisarts geweest hij heeft een virus.. Heel fijn hij hoest al 2 weken. Heb ook op het schoolplein nog eens gehoord dat er kinkhoest in groep 6 is geconstateerd!!! Hij zit in groep 2, maar toch het is geen fijn idee ook omdat het ook nog eens heel erg besmettelijk is. Mijn zoontje heeft wat zwakkere longen.Dus voor de zekerheid naar de huisarts geweest. Vanmiddag een zwangerschapstest gedaan en die was negatief, dus de pregnyl is uit mijn lichaam.
@Natasja Veel beterschap voor je zoontje gewenst! Al 2 weken zeg..pff..dat moet doodvermoeiend voor hem zijn Ik hoop dat hij snel opknapt
@Es: Thanx Meis. Ben ook heel benieuwd!! @ Natas: He bah, wat naar voor zo'n kleintje he! Beterschap voor hem! Hoop dat 't snel weer beter gaat! @ All: Oke, vandaag dus IUI 5. Nu had ik dus gisterochtend een posi ovutest. Ovu begon ook pas 's ochtends, want heb gisterochtend net zo lang getest totdat er een smiley op stond, dus ik weet 't nu vrij precies. Normaal gesproken heb ik ALTIJD 2 dagen een posi ovutest. Vanochtend weer een testje gewaagd en die was negatief!! Dussssssssss, jullie voelen 'em al. Nu heb ik zelf het idee dat ik voor Piet Snot ga insemineren...... Misschien is het eitje te snel gesprongen door de hormonen of zo. Anyways, heb nu dus vet het gevoel dat we te laat zijn. Dan ook nog niet ge'klust' gister.....jekkes. Wat een naar gevoel! Zijn jullie hier bekend mee? Liefs, Elvi