Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    @elvi....ik heb altijd 2 mooie eitjes en een hoop mini's. Zonder hormonen dus, miss zit ereen klein patroon in maar denk dat het meestal best willekeurig is. Heel veel succes vandaag meis!

@all....ik heb gister toch maar het zh gebeld, ze zeiden dat het ook kon komen door een stofje dat vrijkomt bij een eisprong. Heb nu af en toe nog wat flinke steken maar de erge buikpijn is gelukkig wel verdwenen. Voor de zekerheid bellen ze me vandaag terug over hoe het gaat en ik moet me temp in de gaten houden. Toch wel fijn dat ze zo begaan zijn :)

Knuff

2. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @elvi
    bah balen dat je nu twijfelt. Daarom dus de pregnyl opeisen!
    succes meid

3. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @augustus
    heb ik iets gemist? .... kan het niet terugvinden, je bent/was overtijd. Heb je al getest? Hoe is het?

4. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @benji
    om nog even terug te komen op jouw vraag. Ik mocht na de iui meteen door met ivf. Had 1 rustmaand omdat we de intake daarna hadden. Toen de intake plaatsvond, zou ik diezelfde week ongi moeten worden, wat ook is gebeurd, en ik mocht direct in eigen cylcus starten, diezelfde week nog. Dus, voor mij geen pil. Zo zie je, het kan heel snel gaan, bij iedereen is het anders. Succes

5. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Debby, altijd 2 mooie eitjes? Jeetje zeg, dat is boffen!! haha, daar hoop ik op, maar zelf met (kleine dosis) hormonen, blijf ik er maar 1 houden. Heel irritant!! Nou goed, vandaag beetje lichte ongi krampen, misschien de eisprong? Geen flauw idee. Ga maar gewoon naar het zh, maar voelt dus als een beetje een verloren poging i.v.m. geen posi test meer vanochtend. Weet ook niet of die test dan nog poi blijft als je je eisprong hebt. Geen flauw idee. Anyways, volg. maand hoop ik ook op 2 mooie eitjes (max. 3), dat is dus dubbel zoveel kans!

Liefs,

Elvi

6. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, nou, door dat gedoe met geen posi test meer, hebben mannetje en ik nu afgesproken bij de eerste de beste posi test, gewoon te 'klussen' hoor. Op deze manier is de IUI misschien net te laat en dan kan ik het zelf nog beter proberen lijkt mij zo. Is ook leuker ;) Hihi. Liefs, Elvi

7. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Lieve Citroen,

Ik had afgelopen maandag ongesteld moeten worden maar ben het nog steeds niet. De vorige keer was ik ook drie dagen overtijd, had al helemaal hoop en toen was het niet raak, dat deed best effe zeer. Dus ik had mezelf voorgenomen dat ik zou gaan wachten tot vijf dagen overtijd. Maar ik zal eerlijk bekennen, sinds vanmorgen trek ik het slecht. Mijn goede voornemens heb ik al bijna in de prullenbak gegooid. Ik heb nog niet getest maar nu begin ik het wel moeilijk te krijgen.

Ik wil niet effe snel voordat ik haar het werk ga een test doen, ik wil dat rustig met manlief doen. Ik ben vrijdag vrij dus dat was ook een beetje de reden om tot vrijdag te wachten. En, ben wel klaar met die "niet zwanger" testen...

Heb nog steeds geen trek in augurken dus het zal wel niet...

kus,
    augustus2009

8. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Jeetje ik ben sinds gister heel erg emotioneel en dat is echt niet leuk meer.

Voel ook allerlei dingen, die kunnen duiden op een eventuele zwangerschap. maar durf er niet aan toe te geven.
    Vorige maand had ik dat nl ook en toen was de innesteling niet goed gegaan.
    5 dec is het 2 weken geleden dat ik de inseminatie heb gehad.
    De pregnyl zit niet meer in mijn lichaam, had gister nl een negatieve zwangerschapstest.

Maar die emoties zijn echt heftig, sinds gisteravond ineens. Kan minder hebben.
    Moet ook geeuwen op de meest vreemde momenten van de dag. Heb vollere borsten, pijn in de onderrug en voel geregeld steekjes onderin.

Is er iemand die dit herkent?

Sterkte meiden met het lange wachten. Het duurt best lang voordat die 2 weken voorbij zijn....

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Don't worry Elvi! Je eitje is na het springen nog urenlang te bevruchten! En de zaadjes zijn met de IUI bijna meteen waar ze wezen moeten, dus komt goed! Succes met de IUI!

Natasja beterschap met je zoontje!

Augustus oeh begint dus wel spannend te worden! haha geen trek in augurken..brrrr nou ik ook nog steeds niet hoor!!

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Natasja, ik had elke maand weer andere kwaaltjes...kwam ook van de Utrogestan en de Pregnyl....dus het zegt helaas helemaal niks...

11. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Natas, heb je pregnyll gebruikt?? Ik herken de symptomen, had ik ook vaak!

@ Elvi, je ei is 24 uur te bevruchten! Ik dacht vaak dat ie eerder sprong (ondanks de pregnyll) maar toen ik een echo kreeg bleek toch dat ie er nog zat! Maar geen paniek! Blijf positief! Enne 1 eitje ondanks de hormonen zegt ook niets. De ene ronde had ik met de laagste dossis 2 eitjes en de andere met een dubbel dossis 1 eitje. Lichaam is dus iedere x anders! Komt vast goed! Enne je hebt nu tenminste een open eileider! Gewoon vanaaf nog extra klussen ;)

Liefs

12. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Aug meis.. Lekker testen er is hoe dan ook een teleurstelling als het mis is en ik had geen enkele kwaal. Dus hoe moed.

13. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ja ik had pregnyll 1x 5000 gehad.
    Je schrijft dat jij ook vaak die symptomen had, bedoel je daarmee dat je dan toch weer ongesteld werd of bedoel je iets anders?

14. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs

Dank je

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Aug, ik ben totaal niet zwanger en heb echt ALTIJD zin in augurkjes!! Ik duim voor je Lieverd!! Laat de moed niet zakken he Meis, doorvechten! Hoe langer je oefent, hoe knapper je kind, zeg ik altijd maar, haha!

@ Es en Heit, thanx voor jullie lieve woordjes. Ik hoop ook echt dat 't nog zin had. Het deed wel zeerder dan normaal. Zit ik nu echt het onbestaande woordn 'zeerder' in te tikken'?? Oke, het deed meer pijn dan normaal. Maar goed, misschien is dat juist wel een goed teken? We gaan 't zien! Over 2 weekjes weten we meer! Essie, kom je je tijd een beetje door Lieverd? O ja, ik ga zeker vanavond extra klussen, haha. Al die onthouding is ook maar saai, hihi!!

Dikke knuf en dat we maar gauw op prachtig roze gaan met z'n allen,

Elvi

16. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @augustus
    oh, spannend meid, ik duim voor je. Je zou ook op een ander moment van de dag een test kunnen doen.... Ik heb uiteindelijk bij 1 dag overtijd s avonds getest, waarbij een paar uur niet op toilet geweest en de test was positief. Die van kruidvat 2 v 5 zijn erg gevoelig en aangezien je al overtijd bent. Misschien is dat een optie ipv s morgens snel voor het werk?
    Je moet doen waar jij je goed bij voelt! Kan me ook voorstellen dat je geen teleurstelling wilt, maar ja, t kan ook positief zijn ;)
    succes!

17. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @aug
    en oh, ja, van die augurken... die hoef ik nog steeds niet! ha ha

18. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Net dikke tranen, ik wordt nu zenuwachtig en trek het niet meer. Ga om het uur naar de wc. Manlief gebeld en we gaan vanavond (als het nog zin heeft) testen. Shit, heb ik die dingen wel in huis?

Tot vanochtend 11 uur was ik stoer en was ik vast besloten om het vol te houden tot vrijdag, nou, ik zit nu dus effe mooi in een wak met mezelf.

Soms voel ik me echt zo'n kansloze emotionele hut. Ik wil mijn moeder, maar dit zit even in Australië.... ze mag nooit meer op vakantie!!

kus,
    aug

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    De emoties, volle borsten, pijn in onderrug, steekjes. Heb sommige rondes met IUI dat gehad en andere weer niet. Je kunt dus nergens van op aan je lichaam behalve dan afwachten tot je testdag! 5 december voor jou ...spannend! Moeilijk he die wachtdagen!

@ Elvi, hier kom ik aardig de tijd door hoor! Zit nog vol adrenaline dat we eindelijk echt beginnen! Gisteravond was ik blij met me wekkertje want was me pil even vergeten ;) haha. Kan er maar niet aan wennen om dat ding te slikken!

Liefs

20. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hihi, Es, kan het me voorstellen, ik heb ook wekker gezet voor Puregon iedere dag e.d. Wat een gedoe zeg!! Hoe deed jij dat trouwens met Utrogestan op je werk? Op vaste tijden? En sorry voor de vraag, maar is inlegkruisje genoeg of moet ik echt in maandverband hoeveelheden denken? Liefs, Elvi

Deel Deze Pagina