Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Esther1983, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Wij hebben vanmorgen getest. Negatief, nu maar afwachten wanneer ik weer ongesteld wordt.

Es je had gelijk....

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Hè Natas. Bha.. Dikke knuff voor jou.

3. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    lief van je dank je

4. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    @natas.....altijd weer balen he meid.

@hendrika, hoe hou jij het vol...goed?

Vandaag alweer dag 9 na de pregnyll, vind het toch wel een fijn idee als het bijna uit me lichaam is. Nog 7 wachtdagen...ik moet zeggen dat ik er een stuk minder mee bezig ben dan de eerste keer. En drukke dagen nu op het werk en privé, dat scheelt ook.

knuff

5. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    @natas
    Balen!!:(

@Debby
    Hier nog steeds dezelfde klachten pff...
    Vandaag wel een test gedaan om te zien of de pregnyl uit mn lijf was maar ik had nog een duidelijke 2e streep staan, dus dat zal ook de klachtjes verklaren denk ik..

Ik doe het trouwens nooit meer want nu zie ik nog steeds die 2 mooie strepen terwijl ik weet dat het niet echt is:(:)

Maar we zitten al op de helft dus we kunnen bijna echt testen:D

6. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik baal maar had het eigenlijk al wel verwacht toen ineens alle symptomen verdwenen.
    Nu het wachten tot dat ik weer ongesteld word, of er moet een wonder zijn gebeurd dat ik toch zwanger blijk te zijn.

7. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Wanneer is je nod??
    Hopelijk was het een valse test en groeit er toch een wondertje in je

Hoeveel dagen na pregnyl had jij trouwens je blanco test?

8. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Zaterdag 19 november pregnyll 5000 gehad,
    maandag 21 november de inseminatie, dinsdag 29 november en donderdag 1 december en nu dus ook zondag 4 december een negatieve test.

Ik had na de 1e x negatief testen, nog vollere borsten, pijn in mijn onderrug en het rommelde onderin mijn buik. Geeuwen op de meest vreemde momenten en kon ineens heel erg emotioneel zijn.

Je zou toch verwachten dat als je zwanger bent dat je lichaam hcg aanmaakt en een dag voor de nod positief test.

9. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Sommige maken heel langzaam HCG aan, ik ken meerdere verhalen waarbij er pas na 2 weken overtijd een posi test was...
    Dus zolang je geen ongi heb is er nog hoop ;)

Welke test heb je gebruikt?

10. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    de klachten die je omschrijft kunnen misschien van een innesteling zijn?? Als je een late innesteling heb..test je dus ook laat positief

Ik wil je echt geen valse hoop geven hoor...maar het kan nog wel...

11. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    ik heb die van 2v5 van kruidvat en van 123ovulatie.nl gebruikt

ik merk wel dat ik nu wel weer last onderin mijn rug begin te krijgen.

ik moet het maar afwachten.

het is allemaal maar raar hoe het gaat.
    bij mijn vorige zwangerschap voelde ik al 9 dagen voor dpo dat ik zwanger was.
    helaas is dat met 13 weken misgegaan en sindsdien, lukt het niet meer om zwanger te worden.
    iedere keer dan toch weer die opmerking maar je kan zwanger worden! Wat moet je daar nou mee als het daarna totaal niet meer lukt?

het is soms best moeilijk om de moed erin te houden

12. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Ik snap je heel goed:(

Hier wordt ik ook niet goed van opmerkingen als;
    Je bent nog jong, je bent er teveel mee bezig bla bla bla

Juist als je al eens zwanger bent geweest lijkt het me extra moeilijk...je kent het gevoel maar wil nu gewoon graag ook echt het baby'tje in je armen kunnen nemen

Maar probeer positief te blijven meid!!
    Hoe moeilijk het soms ook is...
    Ooit komt jullie moment, en hopelijk zo snel mogelijk ;)

13. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Dat is het nu juist ik ben 38jr en dus niet echt jong meer.
    Het gaat allemaal moeilijker naarmate je ouder wordt en graag zwanger wil worden.

Voor jou is het ook spannend, nog 6 dagen en dan kan jij ook testen. Is het niet te vroeg 13 dagen na de inseminatie? Ik kreeg het advies om pas op dag 16 te testen. Dus als ik 2 dagen overtijd zou zijn.

14. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Natas, balen verdorie!! Heeeeeeeeele dikke, lieve, knuffel, Elvi

15. Staffie84

Staffie84 Fanatiek lid

Jun 10, 2011
    2,670
    355
    83
    Zuid-Holland
    Meid ik weet zeker dat de artsen er van overtuigd zijn dat het jullie gewoon moet lukken hoor!!
    Anders hadden ze jullie echt niet aan de IUI laten beginnen!
    dus blijkbaar heb je, ondanks je leeftijd, nog genoeg eitjes zitten waar een wondertje uit kan groeien!

Tegen mij hebben ze gezegd dat ik 14 weken na IUI mocht testen,
    dag van IUI mee geteld...dus eigenlijk op de dag dat mn ongi zou moeten komen, de 10e dus ;)
    Al weet ik niet of ik die dag al echt ga testen...misschien wacht ik maar gewoon op mn ongi en test ik, als het nog nodig is..., op maandag

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ow meiden waarom nou hè!!! Had jullie allemaal zo'n extra speciale kerst gegund. Laat 2012 ook jullie jaar zijn maar hou ook hoop voor 2011 want die is nog niet om.

17. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hendrika, dat is ook de reden dat ik niet test op pregnyll. Het is gewoon na +/- 10 dagen uit je lichaam dus daar hou ik me aan vast. De tweede streep zien lijkt me idd te confrontend, het is toch onze ultime droom, maar niet zo.

Vandaag is dus dag 10....ik moet zeggen dat ik deze keer geen klachten heb gehad van de pregnyll. Miss omdat het de tweede keer is, ik heb geen idee maar vond het wel fijn zo. Ik moet trouwens de 11de aanhouden om te testen want dat is je nod dag. De 10de is de laatste cyclus dag. Maar doe wat je een goed gevoel geeft. Succes nog deze week!

Knuff

18. augustus2009

augustus2009 Actief lid

Jan 3, 2011
    433
    0
    0
    @all: ik hoop zo voor een ieder van jullie dat het snel roze kleurt hier!

@Hendrika: ik herken heel goed in wat je zegt. Het ergste wat mij gezegd is dat het mijn eigen schuld is dat het niet lukte omdat ik al 36 jaar ben en hoe vind je deze: "neem een hondje". Natuurlijk weet je zelf heel goed dat het niet onverstandig zou zijn als je het los zou kunnen laten maar hoe retemoeilijk is dat? Het sluimert op de achtergrond waar je ook bent, je kunt het niet effe neerleggen en het aan het einde van de dag weer oppakken en in je rugzak stoppen?

Ik dank god op mijn blote knieën dat het ons gegund is, en ik hoop vurig dat het nu wel goed is en dat ik volgende week een hartslag zie kloppen. Ik snap heel goed dat je af en toe geen hoop hebt en dat er dagen zijn dat je het niet ziet zitten. Onderga het, pak jezelf weer bij elkaar en ga weer verder, gelukkig zijn er hier mensen die het bewijs zijn. De meiden hier zijn er voor jullie om jullie uit het wak te trekken. Je bent niet alleen, hier wordt je begrepen. Houd je daar aan vast, ik duim voor ieder van jullie dat jullie de volgende zijn....

Liefs,
    augstus2009

19. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Nog niet ongesteld geworden, heb wel sinds gister pijn onderin mijn rug.....

Zou het dan toch nog kunnen dat ik niet ongesteld ga worden?

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Natas, het zou kunnen natuurlijk. Maar de volgende x als je onzeker bent kun je beter temperaturen, dit geeft voor mij een veel duidelijker beeld. Ik weet gewoon als mijn temp daalt wordt ik 1 of 2 dagen later ongi. Hopelijk maak je langzaam HCG aan en blijk je alsnog zwanger.

Share This Page