@Debby Spannend Hier al een paar dagen wat ongi klachtjes maar nog geen bloed gezien ook worden de klachten niet erger, en idd ook erg zere boobs en tepels Mn temp was wel iets gedaalt vanochtend maar nog wel boven de coverline, als mn temp morgen er ook nog boven ligt en er is geen bloed dan ga ik een testje wagen.. we gaan voor roze maandag
@ all dames hier terug van weekend dusseldorf, erg gezellig en vanaaf eerste decapetyl gezet, kunnen de ivf meiden mij vertellen of bij jullie de spuitjes goed leeggaan? Ik had het idee dat er nog wat in het puntje bleef zitten.... Liefs en morgen reageer ik ff wat meer
@Es'. Dar decapeptyl wordt met gewone spuitjes gespoten dus die kunnen idd niet helemaal leeg. Niks om je zorgen om te maken. Spannend meis.. T gaat nu eindelijk gebeuren.
Nou denk daar het weer niet raak is....vanmiddag om 3 uur en heel klein beetje roze bij het afvegen. Maar nu net weer....ik heb er geen vertrouwen meer in deze poging Ik blijf hopen dat het niet doorzet! Knuff
Nou helaas... Ik zit inmiddels alweer en half uur beneden met buikpijn werd er gewoon wakker van zo heftig. Hendrika en Elvi ik blijf natuurlijk voor jullie duimen. Knuff
@ heitje: Ik ga in januari pas weer van start!! @ augustus: Meid komt allemaal goed!! Ik duim voor je!!!!! @ Es: Lekker he effe een weekendje weg!!! @ debby: jammer meid......Vol goede moed naar de volgende ronde!!! Ik ga aankomend weekend even lekker een weekendje naar konden kerstshoppen!!! Heb er zin in! Eventjes weg!!! Veel liefssssss
Hè Deb wat vervelend zeg... En Druuf Londen wat gaaf wel Doorklussen meis Misschien werkt het. Knuff voor allemaal
@ queen, thanks meis! Hoe is het met jou?? Lekker aan het genieten? @ Deb, balen meis! @ Druuf, ook ff heerlijk weekendje shoppen! Lekker hoor! Dan in januari vol goede moed naar de volgende IUI! Ook wel lekker ff rust met de feestdagen! @ hier, nog 6 dagen aan de pil samen met de decapatyl en dan uitgangsecho volgende week en GonalF met decapyl spuiten! Yeaaaah nu gaat het hard! Liefs
@ Debby: meis, wat erg!! He getver, weer echt balen he! Ik hoop echt van harte dat het volgende jaar wel mooi nieuws met zich mee brengt voor jou!! @ Aug : Jeetje Meis, heeeeeeeel ceel succes met de echo en idd, nog helemaaaaal geen man overboord als je nog niks hoort/ziet hoor, dat is normaal!! @All: Wo. testen, maar totaal geen goed gevoel over. Weet al dat 't voorbij is en baal er best wel van! Komende maand is laatste maand met extra kans door HSG (derde maand erna dan dus alweer). Maar nu doet mijn zh geen IUI einde dit jaar. Kans weg dus!! Potverdrie, dat kan me zo dwars zitten, maar goed, verder komt 't allemaal goed hoor!! Weer lekker weekendje weg geweest naar Duitsland (Fr.). Es, hoe was je Kerstmarkt Meis? Dikke knuf, Elvi
@ Debby Balen meid! @Elvi Jij ook al en slecht gevoel Hier is mn temp zo gezakt vanochtend dat ik er van uit ga dat de ongi ieder moment komt Dus ook niet getest. Nu maar hopen dat er deze maand nog plek is voor IUI2 ivm kerst....
@ Elvi, kerstmarkt was niet zo veel te druk maar goed het weekend zit er alweer op Super leuke mini nike's gekocht voor vriendin die morgen keizersnede krijgt! Enne die 3 maanden extra kans maakt bij jou geen verschil want je eileider is weer open en dat was hij niet. Dus zoiezo meer kans! Niet opgeven. Kopop meid! Liefs
Druuf wat lekker ff naar Londen om te shoppen! Sorry dacht dat je in dec weer zou beginnen.... Debby shit meid wat balen dat deze poging ook mislukt is En Esther is van start zie ik!!! En Elvi en Hendrika dus ook al geen goed gevoel.... dat is niet wat we willen zien natuurlijk! Knuffels voor degenen die hem goed kunnen gebruiken! Ben benieuwd hoelaat de echo van Augustus is/was!
@all: we hebben een hartslag, binnen twee seconden was het te zien. Dikke tranen natuurlijk, ik had het niet meer. Ik was zo zenuwachtig maar alles ziet er heel goed uit. Manlief was ook aardig nerveus hoor. Alles klopt qua afmeting met het aantal weken dat ik zwanger ben. We mogen nu weer de 27ste komen om te kijken of junior doorgroeit, hij is me toch een potje knap dat kind van ons! Hij leeft!!!! En hij heeft vast krullen!!!! Tenminste, dat hoop ik! De echoscopiste was heel lief en legde ons vanalles uit, we hebben gevraagd of we bij haar mogen blijven elke check en dat was prima. We voelen ons fijn bij haar. Langzaam dringt het nu tot ons door, het gaat echt gebeuren, we worden gewoon ouders!!! Ik zit weer te huilen van blijdschap, ik kan het gewoon niet bevatten. Ik heb net alles bijgelezen maar ben het totaal kwijt wat iedereen geschreven heeft. Sorry hiervoor! Liefs, augustus2009
Thanx Meis!! I Know, voel me alleen gewoon zo klote, volgens mij is dat echt door die hormonen! Ik sta steeds op huilen, zeg maar. Ik ben zo helemaal niet!! En ik ga nu liever even paar maanden door met die troep, dan weer een maand een pauze en pas daarna weer verder, etc. Ik voel me ook wel echt een zeur hoor, er zijn belangrijkere dingen, i know!! Komt goed!! Ga even lekker werken en zinnen verzetten! Van die kleine schoentjes zijn echt TE lief, he? Sowieso vind ik babykleren shoppen echt superleuk! Ze hebben ook zo veel leuke winkels en spullen tegenwoordig!! Liefs, Elvi
Augje, wat mooi!! Van harte gefeli met je knappe krullenbaby Wat een heerlijk gevoel moet dat nu zijn, toch? Heeeeeeerlijk de Kerst in Lieverd!! Dikke knuf, Elvi
welkom, veel succes en geluk denk ook dat het bij jullie icsi gaat worden. Ik ben in dusseldorf geweest, goede keuze als je hier naartoe mag Ik moest zelf bellen voor een intakegesprek, de wachttijd hiervan was destijds ca 6 weken. Diezelfde week mocht ik al van start in mijn eigen cyclus. Dus, het kan heel snel gaan. Heb je vragen stel ze gerust.
@augustus super gaaf meid! blij voor je @esther eindelijk van start.... nu gaat het snel. Op naar roze! @gbw kop op, volhouden, digiknuf
@citroen en de andere meiden: Hier gaat alles goed. Morgen alweer negen weken zwanger. Woensdag mogen we voor de tweede keer een blik werpen op ons wonder. Heeeeeeel langzaam begint het allemaal een beetje door te dringen. Heb het gevoel dat het vertellen van me zwangerschap op me nieuwe baan de vreugde nog drukt. Vind het spannend om te vertellen en ben bang voor de reaktie. Denk dat het daarna wel komt. Ik lees trouwens wel af en toe mee hoor, maar het is soms niet bij te houden zoveel wordt er dan geschreven in een paar dagen. Ik zie dat je al voor de derde keer een echo hebt over een week citroen. Wat een verwennerij. Verder voor de andere meiden. Hele dikke knuffels voor jullie wie weer een teleurstelling moeten incasseren. Kop op en verzamel je energie weer. Weet dat dat nit altijd even makkelijk is, maar jullie kunnen het. Augustus, gefeliciteerd met je zwangerschap en een mooie echo.....genieten maar!!!