Whaha, wel heel gezellig zo natasja en tash haha @Natasja73: Ik zal ook aan jou denken morgen en duimen En natuurlijk wens ik iedereen een roze 2012 toe Ben trouwens blij dat de kerstdagen en oud en nieuw zo dichtbij zijn... Veel afleiding, gezelligheid, samen met familie/vrienden lekker eten en drinken. Ff wat afleiding
Natasja en babywish : welkom hoop dat het gauw roze voor jullie mag zijn Benji: you go girl !!!! Ooooh yeah we hebben weer een winnaar !! Gefeliciteerd geniet er van meid Heitje queen rest hormoon monsters : hoe is het lieverds ??? Druuf : fijn dat je er ook weer bent @hier: weinig nieuws behalve Dat ik lui ben in mijn belofte waar maken morgen is ffe kijken of ik de fototjes er mooi op krijg buikje is nog niet heel erg groot wil zo graag die buik !! Nou ja weer genoeg over mij en me meid Veel liefs van ons en een zwaai van de ukk
hoi dames zoals beloofd zou ik nog de foto's er op zetten dus hier komen ze ook de geslachts foto maar kan maar per 2 uploaden dus dat doen we dan maar ffe liefs !
tash en es : genieten doen we zeker over niet al te lange tijd meiden hebben jullie ook zon mooi wondertje want een wonder dat is het en dat blijft het... hoe is het met jullie dames.... ik las btw dat ukk weer opnieuw weeen heeft en ze weten niet of ze het nog kunnen tegen houden.... ukk als je dit leest wou niet vervelend doen maar dacht dat je wel even wat anders aan je hoofd zou hebben en we willen wel met je mee leven hier denk ik veel liefs en zet hem op ! liefs
Mooie foto's For, hartstikke tof!! Je ziet d'r echt goed zeg op die eerste foto's vooral!! Supermooi! Geniet ervan! Liefs, Elvi
wat mij zo ontzettend verbaasde is dat je in het kaakje de tandjes al ziet zitten die moeten natuurlijk nog wel door komen maar toch het ziet er ontzettend mooi uit liefs
IUI 1 met 12 miljoen zaadellletjes zit er alweer op... Nu de wachtweken. Morgen beginnen met utrogestan Natas: hoe is het bij jou gegaan ?
hai dames wil jullie allemaal hele fijne kerstdagen toewensen en dat 2012 jullie jaar mag worden op na heel veel roze ik zend jullie hierbij hcgtjes dat ze goed gebruikt mogen worden liefs benji
bah, wat een nare ervaring ook, ik herken het,... helaas. Kop op, de aanhouder wint. Ik hoop dat je snel weer zwanger mag raken!