Hai dames hier even een berichtje van mij alleen met geen goed nieuws helaas ben ik gisteren me beebje verloren wat doet dat zeer zeg ik was 5weken en 5dagen zwanger maar toch doet het erg zeer dacht dat me de ivf traject bespaart bleef maar helaas moet het er toch van komen 11jan hebben we afspraak fertarts en dan zien of alles wel weg is en bespreken hoe verder nou voor de rest heb wel hele mooi kerstdagen gehad allemaal blije gezichten dat we eindelijk weer zwanger waren alleen jammer dat je ze daarna gelijk moet vertellen dat het over is wens iedereen een mooi 2012 met allemaal goede zwangerschappen liefs benji
Benji... Heel veel sterkte lieverd! Ik ga heel hard wensen dat 2012 wel jullie jaar mag worden! De enige extra sterretjes die jij verder mag zien, zijn die gekke dingen met oud en nieuw! Dikke knuff!
Hey Druuf, vandaag NOD zie ik...nog getest??? Hoop op een mooi wonder voor jullie! En iedereen een heel gelukkig, gezond nieuwjaar gewenst! Dat al jullie wensen uit mogen komen! (beebjes please!!! )
Benji Meis, wat een ellende. Heeeeeeel veel sterkte toegewenst. Kan me voorstellen dat dit echt als een grote klap komt. Liefs, Elvi
iedereen alvast een gelukkig nieuwjaar !! en een gezond en liefdevol en wonder vol 2012 ik ga zo weer lekker aan het werk nou maar hopen dat die harde knallen ffe stoppen want poeeee die voel je grrr:x maar ja is maar 1x per jaar veel liefs
Hey dames.....nee ik heb gistren niet getest, wilde mijn avond niet laten vergallen door een negatieve test! Maar heb vandaag ook niet getest omdat ik gewoonweg geen testdrang heb......dit komt misschien ook wel omdat ik in mijn vruchtbare periode met mijn moeder in londen zat waardoor ik toch denk dat de ongi er wel aan zal komen! Ik wacht dus nog een paar daagjes af!! Iedereen een goede jaarwisseling gehad?! Veel liefs!!!