Hi Es! Was toch wel een beetje een tegenvaller van je fm zeker? Je bms is wel prachtig zeg, wauw! Maar hoop wel echt dat het na de 4e fm klaar is! Je hebt toch wel genoeg gespoten volgens mij... Heb je al een zere buik van al die spuiten of valt dat nog mee? En in je buik? Al wel het gevoel dat je met twee flinke druiventrossen rondloopt, hihi? Nou meid, ik ga voor je duimen dat je snel de pregnyl mag zetten en de punctie echt in zicht komt! En de hoeveelheid eitjes is trouwens mooi omhoog gegaan! Dat wordt vast een heel goede oogst meis... Bij mij dachten ze 7 rijpe te vinden, maar in de kleintjes zat ook een verrassing... Nog even volhouden en dan keihard op naar roze! Dikke knuff
eej meiden! onderhand al tijdje niet op ZP geweest. met de kerstdagen mocht ik even naar huis en dat was heerlijk!!! toen ik die dinsdag weer terug moest had ik thuis al erg veel pijn. en dit ging de hele dag door! in het ziekenhuis aan het ctg gelegen, maar er was geen registratie te bekennen van harde buiken, maar de pijn bleef! s avonds hebben ze gekeken of er ontsluiting was en dat was er niet! ik balen omdat ik ontzettend veel pijn had maar goed ik moest proberen te gaan slapen! dit ging voor geen meter en ben dus ook van 1.00 uur tot 5.30 uur wakker geweest rond half 5 hebben ze weer gekeken en was er nog niks te zien! toen brak echt mijn klomp! na zoveel pijn was er gewoon helemaal niks, dus ik dacht ook dat het schijn was want dat hadden ze mij ook al verteld dat dat heel goed kon. woensdag was het een vrij rustige dag met wel weeen maar nu niet om de zoveel minuten maar er zaten soms wel een half uurtje tussen dus dat was fijn, maar s nachts was het echt een hel haha...zoveel pijn want ik had continue rugweeen en ik wist me geen houding aan te nemen. ik heb om een spuit gevraagd voor de slaap en kreeg deze s nachts ook maar het hielp voor geen meter om half4 s nachts gebeld of ik mocht douche omdat mn rug dan wat kon ontspannen maar dit mocht niet vanwege die spuit omdat ik wel heel slap en duf was, maar goed ze zag dat ik wel veel pijn had en bracht me naar de verloskamers om te kijken of er al ontsluiting was, zelf dacht ik van niet omdat ik die nacht ervoor ook niets had maar goed ik had toch niet zoveel te vertellen en ze ging kijken en ik had al 7 cm onsluiting!!! toen schrok ik wel maar ook een opluchting want het was al aardig ver, ik moest me man snel bellen dat hij moest komen want die was thuis en moest nog kwartiertje twintig minuten erover doen om naar het ziekenhuis te komen! toen ging het allemaal heel erg snel! want binnen 10 minuten zat ik al op 10 min en kreeg ik persweeen deze moest ik inhouden omdat mn man er nog niet was nou dat was echt heel moeilijk en pijnlijk maar toen hij er eenmaal was ging het snel en was het ook niet pijnlijk meer! en was hij er in een een half uur! verder gaat nu alles goed hij ligt alleen nu op de couveuseafdeling in het ziekenhuis, maar ligt onderhand niet meer in de couveuse maar in het wiegje! hij heeft af en toe zijn dipjes dat zn zuurstof iets daalt en voordat hij van de monitoren af mag moet hij dit niet meer doen, maar hij heeft even de tijd nodig om sterk te worden. ondanks dat hij 4 weken te vroeg is geboren was hij gelukkig nog wel 6 pond en 51 cm zelf zit ik nu samen met mijn man in het ronald macdonald huis naast het ziekenhuis zo kunnen we snel bij hem zijn en anders is het ook niet te doen met al die voedingen. dat willen we het liefst zoveel mogelijk zelf doen en niet alleen maar door de verpleging! ik zou ff proberen een foto'tje te uploaden en dan hou ik ook maar op want anders word het al helemaal lang! haha.... ik heb weinig tijd om het allemaal bij te houden en te lezen maar zal het proberen! in ieder geval voor iedereen die voor iui of ivf staat heel veel succes en voor de zwangere meiden lekker genieten! en voor de meiden in de wacht weken ook heel veel succes!!! ben aan het duimen voor jullie want nu weet ik het zelf echt het is niet te beschrijven hoe het voelt om zo'n mooie kleine te hebben dus meiden ik ga voor jullie duimen!!! is iedereen de feestdagen wat goed door gekomen? Liefs van ukk en Bjorn ( zo heet onze bink )
@ukk.. Jeetje meis wat een verhaal maar van harte gefeliciteerd. Geweldig een mooie zoon. Dikke knuff
ukk : wat een verhaal maar super gefeliciteerd met die prachtige zoon van jullie en wat een mooie naam veel liefs dames aan de ivf succes ! dames in de wachtweken : ook veel succes blijf met jullie mee duimen dan heb ik druuf nog onthouden: wat ontzettend klote van je cyste! nou maar hopen dat die toch nog weg gaat ... heel veel liefs aan iedereen
Ukk gefeliciteerd met jullie zoontje. Druufke, balen van die cyste. Hoe groot is die als ik vragen mag? Ik heb er ook meerdere gehad in het verleden. 1 is er toen leeggeprikt en de andere zijn vanzelf verdwenen. En 1 heeft mijn rechtereierstok gekost. Een grote slijmcyste van 12cm doorsnee en woog 430gr.
Wauw Ukk! GEFELICITEERD!!! En wat hebben jullie een prachtig mooi mannetje gemaakt zeg! Echt een topper! Wel een belevenis zo joh! Nou, ga lekker van jullie kleine genieten! Hoop dat jullie hem snel mee naar huis mogen nemen... (Heb je al enig idee wanneer dat is?) Dikke knuff
lieve ukk: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!! meid,...je hebt wat moeten doorstaan zeg!!! pfff petje af hor!!!! maar je hebt er iets prachtigs van/door gekregen!!! wat een prachtig ventje zeg!!!!!!!!!!! en wat een heerlijk bosje haar heeft ie!!!! leuk hor!!!!! en idd,..ondanks zn 4wk te vroeg geboren, zou je dat bijna niet zeggen hor! en wat een onwijs leuke naam!!!!! (staat zeker in mijn top 3 hihi) geniet lekker van jullie mannetje en hopelijk mag hij gauw mee naar huis!!!! (wel fijn dat er een R.MACD. bij jullie ziekenhuis zit!) nogmaals,..gefeliciteerd!
Druufke: je weet het maar nooit meid!!!! Soms moet je de tips van je medestrijders horen hihi, ,want de artsen komen er niet zo gauw mee. En elk ziekenhuis heeft natuurlijk zn eigen protocollen enzo. Tis altijd het proberen waard !! succes meid!!!! Vind het echt vervelend voor je! En hoop dat het gauw is opgelost! Én dat een operatie je gespaard kan blijven! Knuf Esther : ik loop voor de daadwerkelijke punctie en terug plaatsing in het AMC. De controles, echos. Afspraken, medicatie enz. gaat allemaal via ons gemeente ziekenhuis. (die werkt samen met het AMC, heb een soort zustergemeenschap ofzo). Las net de reactie van Grotebabywens naar jou: Ik wou je nog gerust stellen want met de nodige medicatie is het heeeel goed te doen! (ik was mega suf!!! ) Het is natuurlijk per persoon verschillend maar, ik heb 2x een punctie gehad waarvan de 2e gevoeliger dan de eerste maar, .ik vond een HSG veeeeeel pijnlijker!!! Daar vond ik de punctie niets bij meid!! En heb daarna gewoon 2dagen plat gelegen en me lekker in de watten laten leggen dat heb je wel verdiend hor!! (alleen ik moest meer rusten en meer drinken omdat ik tegen overstimulatie aan hing) Nou ben benieuwd!!! Hopen op een goed resultaat meid!!! Succes iig!!!! Waar loop jij?!?! Natasje: meid, ik las je reactie op druufke, 12cm?!?!?! Mijn hemel meid!!!! Ik vond die van mij met ruim 7 bijna 8 cm al groot!!!!! WOW!!!!!! Wat zal jij een last hebben gehad zeg!!!! All: ik moet even mn excuus aanbieden want kom/kwam ff heel brutaal zo met jullie bemoeien!! Sorry, maar las jullie berichtjes en moest gewoon even reageren!! Wij beginnen niet net met iui/ivf/icsi maar zijn al ruim 2jaar in de mmm en bijna 4jr bezig voor een kleintje. En hebben net in november punctie 2 gehad en terugplaatsing zonder resultaat. Zit nu in wacht ronde en zodra ik eindelijk ongi wordt heb ik dag of 16 later mn 1e cryo terug plaatsing uit 2e punctie! Ik wil jullie allemaal even heeeeeeeel veel succes wensen!!!!!!! Enuh, GEEF NOOIT OP!!!! Ik ken zoveel ervaringsverhalen waarbij er toch wondertje is ontstaan! Soms na korte mmm soms na lange tijd, en soms spontaan tussen alle ziekenhuisbezoekjes door of na rust maar meiden, T blijft t altijd waard!!!
Ha die Uk: van harte gefeliciteerd met de bink, wat is ie knap zeg! En wat voor verhaal, maar ja, we kunnen ze helaas niet bij de Hema halen en je hebt nu maar mooi een prachtige binkie in je armen. Je geeft hem gewoon voorlopig geen zakgeld als tegemoetkoming voor alle ellende. Es, girlpower morgen he! Morgen krijg je groen licht voor de volgende stap!! Druufie, niet opgeven, gooi desnoods een steen door de ruit van het ziekenhuis, ze kunnen je niet zo laten lopen.... @personal: ik mag maandag weer op de foto voor een echo, het zal dan rond tien weken zijn. Ik kan nog steeds de angst niet loslaten. Ik durf nog steeds niet te genieten, dadelijk raak ik het weer kwijt. Ik baal van mezelf, waar is mijn roze wolk, heb ik er dan geen een? Ik ben zo vreselijk dankbaar dat mij een ivf-traject bespaard blijft, de vorige echo's waren prima, kom op dan met die blijheid!!! Weg met die angst! Als het maandag goed is, geef ik me op voor moeders voor moeders, dan pies ik in een potje voor jullie allemaal (triple A kwaliteit!!). Vanavond naar vriendin om haar te vertellen dat ik zwanger ben, ik vind het moeilijk want zij zit ook in het ivf-traject. Ik weet dat ze blij is voor maar toch wil ik er voorzichtig mee omgaan. Morgen vriendinnenweekend en dan vertel ik het de rest. Ik wil ook graag hierblijven, ik wil graag met jullie meeleven! Ik heb totaal geen behoefte aan een "augustus2012mammagroepje".....
@ ukk gefeliciteerd, wat een mooi mannetje!! @ tash, inderdaad flinke druiventrossen maar een mooi warm bedje wat morgen nog dikker is natuurlijk haha @ augustus, pies maar lekker veel voor ons @ druuf, inderdaad steen door het raam haha @ queen en forever, lekker aan het genieten? @ spannende tijden, ik loop in het vu! En stelt me echt gerust dat de hsg pijnlijker was! Hopelijk heb ik maandag de punctie! Hoeveel follikels had je dat je tegen overstimulatie aanzat?? Heb er nu 22 en zou niet weten hoeveel er nog bij passen @ nog mensen vergeten?? Sorry knuffel van essie
Effe ego dames. Heb straks de nieuwe 20 weken echo hopen dat doe wel goed is. Ps ik heb in een werkplaats ergens spuiters dampen ongeademd. Kan dit erg kwaad?
@ukk gefelicteerd meid! goed werk wat een knapperd en al zoveel haartjes, zo schattig. Meid, geniet zo veel je kunt @esther ik hoop dat je follikels goed gegroeid zijn en dat de punctie nu een feit wordt.
@queen geen idee, maar weet wel uit mijn arbeidsverleden, collega's die toen in de spuiterij werkten veel melkproducten moesten drinken, dat zou goed zijn voor evt dampen die je binnen kreeg. Ik zou dat in ieder geval doen, melk drinken, yogi, of wat dan ook, is sowieso goed en wie weet helpt t afbreken, t kan in ieder geval alleen maar goed doen. Succes met de echo, alweer op de helft!
Druuf wat goed dat jullie de stap gaan nemen richting Dusseldorf! Wel ontzettend balen van die cyste zeg... Ukk van harte met jullie prachtige zoontje!! Gelukkig is het allemaal goed gegaan! Hopelijk mogen jullie hem snel mee naar huis nemen! Augustus wat vervelend dat je nog niet kunt genieten...maar geloof me..dat komt helemaal goed hoor!!!! Veel succes met de echo! Esther: hoop dat die 22 eitjes van jou lekker doorgroeien! Hoe meer hoe beter toch?? Succes maandag!! Queen: denk dat dat geen kwaad kan hoor...alleen als je langdurig eraan blootgesteld wordt... hier ook in de verflucht gezeten, en met mn neus boven een nagellakpotje, schoonmaakmiddelen enz.... geen zorgen over maken! Succes met je echo!! Citroen hoe voel jij je? Gaat ie lekker? Iemand nog iets van Imke gehoord??
Hey meiden, na de ruststand van het ziekenhuis (en zp) ben ik er weer Maandag zou ik weet ongi moeten worden en kunnen we dus weer verder. Als het goed is dus de laatste keer in mijn eigen cyclus. @ukk meis wat en prachtig ventje zeg! @es ik ga voor je duimen meis, dat het maar op mag schieten. Heel veel succes! @meiden met tegenslagen...kop op het komt goed, soms duurt het alleen veel te lang naar onze zin. @all fijn weekend alvast! Knuff Debby
Ukk: GEFELICITEERD!! Wat een prachtig mooi ventje zeg! Wat heeft 'ie al een haar?! Of zie ik het nu verkeerd? Mooi hoor!! Leuke naam ook Bjorn! Geniet ervan Meis, welverdiende tijden nu . Dikke kus, Elvi
Essie, krijg je eerst een echo ma.? Of dit weekend al? En kijken ze dan meteen of je mag blijven? Spannend hoor Lieverd!! Duim voor je! Liefs, Elvi
Vanmorgen weer echo en bloedtest gehad. 8 grote follikels, moet vanaaf nog 1x gonalf en decapetyl zetten en morgenavond pregnyll, dinsdag de punctie!