Heeey Elvi, ZENUWACHTIG vooral ben er nog een beetje bang voor maar ja ze kunnen er maar uit zijn he! Over 23 uur zitten ze er in ieder geval niet meer en is het allemaal achter de rug! Hoe is het met jou?? Liefs
Oei, spannend Meis!! Kan me heel erg goee voorstellen dat je heel zenuwachtig bent! Had je deze week nu vrij? Dat zou dan wel lekker zijn! Spannend hoor! Hier alles prima. Rare lange cyclus , maar ben wel wat gewend met dat gekke lijf, haha!! In m'n hoofd ben ik alweer met IVF bezig (ben altijd een stap vooruit, waarom weet ik eigenlijk ook niet). Dus dat maakt 't niet heel makkelijk. Maar goed, ben wel heel optimistisch hoor! Het duurt alleen allemaal zo lang en ik ben zo'n stuk ongeduld, haha ! Pas ergens volg. week testen. Maar goed is eigen cyclus he, dus niet zoveel kans. Maar je weet nooit! Zou toch grappig zijn, ineens vet zwanger van een drieling of zo, in de eigen cyclus. Haha!! Nou Meis, ik duim keihard voor je dat je morgen maar weinig pijn hebt en dat het vlot mag gaan! Daarna duim ik voor je dat er maar ontzettend mooie emmy's (of cryo's of hoe heet het eigenlijk?) van mogen komen!! Dikke knuf en liefs, Elvi
Vervelend he! Mijn lichaam had ook altijd van die rare dingen en ineens lange cyclussen en ik ben ook een stuk ongeduld hoor Vriendin van mij was 4 jaar bezig en toen spontaan zwanger tijdens ivf hormonen notabene. Helaas misgegaan maar zo zie je dat alles nog spontaan kan! Vorige week was ik vrij maar ja mijn lichaam moest er weer eens langer over doen dan gemiddeld he Een cryo is een ingevroren emmy Nu krijg ik (als er 1 bevrucht is) een verse emmy teruggeplaatst. Vrijdag is dat dan volgens mij.... en dan dinsdag 24 januari bloedtest! Ik kan nu al niet wachten haha en zit nog niet eens in mijn wachtweken
Ooh, maar dat komt toch al wel heeeeel rap dichterbij dan hoor, als je de 24ste al een bloedtest zou hebben!! Maar dat testen doen ze dus zeg maar dan al 2 dagen eerder, dat kan natuurlijk makkelijk met bloed. Dat scheelt weer even 2 hele lange wachtdagen, toch !! Oooohh, Meissie, voel haast de spanning met je mee ! leuk hoor dat alles nu zo snel gaat! Aha en nu weet ik ook het verschil tussen een Emmy en een cryo, thanx!! Had me er nog niet eerder in verdiept maar vroeg het me zo ineens af! Nou Meissie, je gaat hard hoor!! Liefs, Elvi
Ohhhh wat spannend Es! Wens je heel veel succes morgen! Hoop dat t snel verloopt en dat je niet zoveel ongemak hebt ervan! En de 24e klinkt best dichtbij! Is al over 2 weekjes!
2 weekjes, kunnen heeeel lang duren voor je gevoel haha zeker omdat ik nu natuurlijk de afgelopen weken volop bezig was met hormonen, echo's ed. en nu 2 weken niets althans wel utro
Haha, idd ja !! Hoe werkt dat met de dag van je TP dan? Gaat het bevruchtje eitje dan direct innestelen? Wordt innesteling dan vanaf die dag gerekend? Of kan je dat zo niet zeggen? Haha, ben heel erg bleu op dit gebied, sorry ! Heeeeeeeeeeel veel succes morgen!!! Liefs, Elvi
es : wat onwijs spannend maar fijn dat het eindelijk zo ver is dat je een baby in je buik gaat krijgen morgen heel erg veel succes en we shall think about you wanneer mogen de ander dames weer testen?? hoop op alleen maar roze voor jullie ! want dat wordt tijd schatjes ! @hier : volop aan het genieten van de kleine meid ... ze trappelt flink wat in de ronde hahaha en ook wel erg leuk ik zag laatst mijn hele buik bewegen en mijn mannetje vanmiddag voor de eerste keer helemaal happy dus ... wel wordt het werk steeds zwaarder maar ja nog even en dan lekker met verlof en dan kom ik jullie elke dag pesten hahah.... nou heel veel liefs van deze kant... en een schouderbeuk van de kleine hahaha
Oh Essie! Zo spannend! Heel veel succes morgen meid! Em laat het allemaal maar een beetje over je heen komen. Meer kan je niet doen... Ik ga hard duimen voor een geweldige oogst en heeeeel veel bevruchting! Dikke knuff
ik ben 16 dagen na de inseminatie als nog ongesteld geworden. totaal onverwachts, 's avonds laat. succes morgen
Bij de terugplaatsing nesteld het eitje zich meteen. Bij iui moet na de eisprong eerst het eitje nog door de eiler reizen naar de baarmoeder en natuurlijk nog bevrucht raken! Bij ivf is dit allemaal al gebeurt! 11 dagen na terugplaatsing is de bloedtest! Liefs
nog eventjes dan mag je alweer met verlof! Geniet nog maar lekker van je buik voor je het weet is ze er! Liefs
@ natas, 9.15 moeten we er zijn voor mijn vent en ik heb 10.00 de punctie! @ tash, waneer heb jij een cryo tp?? Liefs
Dat is lekker vroeg. Maandag heb ik weer een afspraak voor een fm. Hoop dat de inseminatie voor of na 19 jan, anders moeten we het helaas een maand uitstellen. 19 jan moet ik in de rb zijn en daar kan ik niet onderuit of verzetten, mijn ex wil er niet onderling uitkomen dus moet het door de rb gedaan worden de verdeling
Hi Natas.. Wat een tegenvaller meid.. Zolang je ongi niet komt, blijf je stiekem wel wat hoop houden lijkt me.... En wat ontzettend vervelend dat je ex het tot in de rb wil 'uitvechten'! Bah! Heel veel sterkte hoor meis! Ik denk aan je! @Es: Als alles goed gaat en net als de vorige tp, dan verwacht ik volgende week maandag tp te hebben... Maar blijft afwachten! Eerst maar kijken wat er uit de fm komt. En als het al meteen goed is, vallen we met ontdooien weer precies in het weekend. Dat betekend weer minder mankracht en dus geen zekerheid op een tp... Pfff.. Dikke knuff voor iedereen
@ natas, jeetje wat een gedoe met je ex!! Vervelende dingen! Als je dan ook nog een moet gaan uitstellen daardoor! Pfff @ tash, ik ga duimen voor je tp! Hopelijk net buiten het weekend! Liefs
Hoi meiden.. Wat leef ik toch met jullie mee. En Natasja wat klote allemaal zeg. Ik hoop voor je dat t doorgaat. Essie meis. Ben gewoon zenuwachtig voor jou. Ik duim me suf. @all. Vandaag met m'n buik toch maar ffe naar de dokter geweest. Die werd woest. Ze mogen nooit meer die echo gel bij me gebruiken. Hij is bang voor een shock. Deze was al hyper allergeen dus nu moeten we gaan bedenken hoe nu verder. Spannend. Morgen zh bellen. X