Ach Es... Das wel vervelend meid!! Lig je nu wel in bed of op de bank???? Ik had 12 eicellen en 11 bevrucht... Ik ben niet ziek geweest van de medicatie, alleen wappie, maar blijkbaar geeft je lijf wel aan dat je rustig aan moet doen..
Lig languit in bed heb verder eigenlijk nergens last van! Ga zo een wat proberen te eten nog niet gedaan na het beschuitje om 7.30! Liefs
Heej Es en plaatsen ze er dan een terug of twee? Wat heeeeeerlijk Meid, dat je het nu gehad hebt, he? En tien is een heel mooi resultaat, toch? Oei morfine, getsie. daar ga je toch van halicuneren? Kijk, daar ben ik nou dus enorm bang voor. Dat soort medicatie. Dat vind ik doodeng, dat je zeg maar, de controle verliest. Was het wel te doen que morfine? En wat voelde je van het aanprikken zelf eigenlijk? Liefs, Elvi
1 terugplaatsing! Morfine was net alsof ik dronken was. Echt misselijk! Maar het aanprikken vond ik goed te doen! Kleintjes die waren pijnlijker maar overal goed te doen! Liefd
Heej Es! En nu maar afwachten dan!! We duimen op mooi resultaat! Gelukkig viel het pijnlevel mee. Jekkes ja, morfine is niet zo leuk geloof ik! Ik had bij de HSG pijnstillers waar ik blijkbaar niet tegen kon. Toen keiharde buikpijnen in maag en zweten en zo, ook na HSG nog. Gelijk ergens opgeschreven welke tabletten dat waren, die wil ik niet nog eens! Soms vallen die dingen ook zo verkeerd. Ik vind de spuiten eigenlijk veel minder vervelend. Daar voel ik eigenlijk nooit zo veel van. Nou Meis, op naar prachtig bevruchte eitjes!! Liefs, Elvi
Wij gaan ook beginnen. Zodra ik wat nog meer ben afgevallen. Nu 13 kilo afgevallen. En moet nog 13 kilo afvallen. Best wel moeilijk heb een schildklier aandoening. We gaan dan starten met IUI. Heb al eerder behandelingen gehad. Altijd weer spannend om te starten. We hadden graag volgende maand gestart, maar goed ik ben er nog niet helaas. Dus nu duurt het nog iets langer. Vrijdag de 13de hoop dat het geluk brengt voor jou zal voor je duimen.
@ Ilja, welkom meis en inderdaad moeilijk om zoveel af te vallen! Maar je kunt het dat zien we al aan de 13 kilo die je al afgevallen bent! @ Citroen en Queen, ik kom eraan hoor, hou een plekje vrij op die roze wolk
hai dames @esther ik hoop dat je een mooi aantal bevruchtingen mag hebben en dat vrijdag de 13e idd een geluksgetal mag worden voor jouw @druufke ook hoop ik voor jouw dat vrijdag de 13 goed mag uitpakken @all hier vanmorgen bij fertarts geweest om te bepraten wat nu verder en we gaan toch nog eerst 3 behandelingen iui doen en dan daarna evalueren of er nog 3 bij komen of dan toch door met ivf want zij was erg positief dat iui gewoon gaat lukken bij ons omdat het nu toch al 2 keer gellukt is met 7behandelingen totaal dus we wachten nu ongi af (hebben even gekeken of er al wat beweging inzit en zij verwacht volgende week eisprong was nu 10mm dus vanaf het weekend lekkker om de dag klussen geblazen en dan ongeveer 3 weken hopelijk zwanger/ongesteld dan evtueel verder rustig wachten nog even hoop dat 2012 ons jaar mag worden liefs benji
@ Benjii, hopelijk slaat de IUI alsnog bij je aanslaat want IVF is een zwaar traject, hopelijk blijft het je bespaart! @ Natas, thanks meis @ all, morgen 14.30 hebben we terugplaatsing van een mooie embryo!! Zal proberen morgen de foto up te loaden! YEaaaaaah in ieder geval 1 mooie, ben benieuwd hoeveel nog meer! Liefs
Es, SUPER!!!!!!!! Wat heerlijk ook zo vlak voor 't weekend!! Kun je lekker rustig aan doen! geniet ervan, want je bent dan straks toch wel een klein beetje zwanger!! Ik hoop dat hij/zij keihard blijft plakken Meissie!! Liefs, Elvi
@esther yeeeeaaah, fijn zeg, succes morgen, lekker rustig aan doen en genieten van het idee dat er dan al een wonder in je buik zit en dat t lekker blijft plakken duim duim duim
Ja eigenlijk een gek idee he dat er gewoon al een wonder in je buik zit.... hopelijk blijft hij/zij plakken! Weet zeker dat het nu al de mooiste embryo ever is
Es, hoe gaat 'ie? ben je al een beetje zenuwachtig? Niet voor de terugplaatsing hoor, maar voor het feit dat het nu toch echt wel allemaal gaat gebeuren? Zoooooooo hard aan 't hopen voor je Meis!! Hoe krijg je trouwens je embryo te zien dan? Maken ze foto van onder de microscoop vandaan dan? Dat is toch te grappig, niemand heeft zulke prille foto's van hun kindje, heel bijzonder, hihi!! Liefs, Elvi