Ja zeg ik ook altijd, niemand kan zeggen dat ze zo'n foto van hun kindje hebben. Ze maken inderdaad een foto onder de microscoop vandaag! Die laten ze dan uitvergroot zien bij de terugplaatsing op een scherm zodat je er een foto van kunt maken! Ik ben zenuwachtig voor 25 januari, ook omdat ik weet hoe zwaar de klap zal wezen mocht het niet lukken. Je leeft er zolang naar toe en heb ook 43 spuiten, 90 utrogestanbollen en een punctie gehad in die tijd wat meespeelt natuurlijk. Ik hoop zo hard! Maar ja er is ook een kans dat het niet lukt ! Liefs
@ esther, Ik weet precies wat je bedoeld met dat je er naar toe leeft. Hoop zo voor jou dat het gaat lukken.... Ik hoop dat het deze maand gaat lukken de iui en dat het niet op donderdag 19 januari is want dan zit ik weer in de rb..
Is ook zo Es, maar wees deze eerste keer niet bang en ga er vol voor. Voel het gewoon al, dat kan alleen maar meewerken!! Zend zoveel mogelijk positieve gedachten naar je buikje uit! Heeeeeeeeeeel veel succes morgen Meis, ik denk aan je! Liefs, Elvi
Wat spannend Es! Heel veel succes met de tp! Druuf morgen iui, succes meid!!!! En ik zag nog een nieuweling: welkom!
Nou de 5e IUI zit er weer op!! Op de wachtbank voor 2 weken!! Vandaag even helemaal niks!!!! Veel liefs!!
@ all net thuis van onze terugplaatsing van onze 8cellige topper! Er waren 8 eitjes bevrucht en we krijgen per post hoeveel er ingevroren kunnen worden! Zal van het weekend even op iedereen reageren ga nu even relaxen!! Liefs ps. Zal van de week ff kijken of ik me foto kan uploaden!!
Joepie dat zijn goede berichten!!! Hoop dat de tijd een beetje snel voor jullie gaat, Druuf en Es! Ik duiuiuiuiuiuim!!!!
@es Gaaf meid! Ook veel bevrucht Lekker rustig aan doen. Succes met de wachtweken, de 1e zal snel gaan, de 2e dramatisch langzaam. @druufke Jij ook succes met de wachtweken! Hopelijk over 2 weken dubbel roze!
druuf en ess : succes met de wachtweken hier draaien veel duimpjes voor jullie meiden ! @hier: sorry dat ik weinig reageer maar ben de laatste tijd weer veel aan het werk maar hier al weer 24 weken wat gaat de tijd toch snel 31 jan mogen we weer op controle veel liefs van hier denk aan iedereen
Idd heel rustig..... Ik mag in ieder geval woensdag weer voor de eerste keer fm. Dit kan zal de laatste zijn in me eigen cyclus, maar dus vind het stiekem toch wel erg spannend. Meer heb ik ook niet te melden
Goedemorgen dames, Zie mijn avatar Daar is de beloofde foto van onze emmy! Nog 9 nachtjes wachten!!! Liefs
Thanks Queen, vind het ook al een enorme knappert Vanaf waneer mag je met verlof?? Al aan het aftellen? Liefs