Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Es: wat een lekkerding zeg!! Nu al gemaakt om over negen maanden bij jullie te zijn kun je het wachten nog en beetje vol houden??

Deb: succes woensdag dat er mooi eitjes mogen zijn..

Druuf: hou jij Hey nog een beetje vol??

Veel liefs van hier

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ For, nee, kan het wachten zoooo niet volhouden. Het lijkt nu zoveel moeilijker dan alle andere rondes ;)

Hoe is het met jou for?? ruim 24 weken alweer, wat vliegt de tijd zeg!

Liefs

3. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Es, wat een ontzettend mooie avatar zeg!! Kun je je voorstellen dat dat nu in je zit? Lijkt me zo bizar!! Denk je niet continu dat je iets van innesteling voelt of zo? Dat zou ik hebben dan denk ik. Oooooohhh Lieverd, wat spannend!! Ik duim voor je! Ennuh, de komende twee weken gewoon helemaal vol plannen, gaat de tijd sneller!
    Liefs, Elvi

4. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Jaaa verschikkelijk, je denkt er constant aan! Ieder krampje, dingetje en wordt juist nerveus als ik niets voel haha je maakt jezelf echt gek ;) Maar goed ik zal rustig moeten afwachten en weet dat je ook geheel niets kunt voelen. Dus er zit niets anders op dan afwachten! Ben jij alweer begonnen met de IUI???

5. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    es: hier gaat alles super alleen de tijd vliegt:$ voor je het weet is het voorbij hihihi .... maar ik voel haat nu elke dag en dat is wel een genot moet ik eerlijk zeggen... ook zijn we nu heeeeel erg druk met het kamertje op orde gaan brengen want de tijd gaat snel hihihi ;)

kan me goed voor stellen dat je dood gat van de zenuwen... maar het komt gewoon goed :) jullie moeten ook zo langzamerhand een wondertje krijgen... :)

heel veel liefs

oh en nog een fototje van de muur van onze kinderkamer

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Es wat een plaatje!!!
    Knap hoor dat ze dat zo mooi op de foto kunnen zetten, echt gaaf!! Nog 9 dagen dus.....ik tel met je mee af! Hoop dat je wel wat leuke dingetjes op de planning hebt staan voor het doden van de tijd!

Forever mooie tint groen, en die sierlijst is ook mooi! Ben benieuwd naar de rest van je kamertje!

7. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    heitje : thnx :D heeft mannetje lief gedaan :D en ben er ook trots op .... 27 augustus gaan we het kamertje halen :D heb er zon zin in :D en dan hoop ik die zelfde week nog alles klaar te zetten en dan krijgen jullie natuurlijk weer foto's :D

hoe gaat het met jou heitje??

liefs

8. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    whaaaaaaaaaaaa ik weet niet wat ik emt die 27 augustus heb maar dan is die ukk er natuurlijk al hahahha dus het moet 27 januari zijn :D
    :):):):):):)

9. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Ik dacht al;) die van ons staat al lekker. Maar loop ook naar een weekje achter:) x

10. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    ja als het aan mij had gelegen dan had de kamer ook al kant en klaar gestaan maar helaas kon mannetje niet eerder vrij zijn om te klussen enzo :) maar nu gaat het snel :D en dan lekker in richten en de kleertjes er in doen :D

liefs

11. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ For, mooie kleur!!!!

@ queen, foto....... we willen het zien!!!

@ heitje, jij ook al fotó's ????

12. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Es, kan het me zo goed voorstellen!! Wat een gedoe he, dat wachten! Daar zijn wij mensen niet voor gemaakt, hihi!!
    Nope, ga wo. maar eens 'n test er tegenaan gooien. Dan moet 't toch al wel bekend zijn. Dan daarna gelijk weer naar IUI nr. 6!!
    Dikke knuf, Elvi

13. citroenvlinder

citroenvlinder Bekend lid

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @esther
    t wachten is killing, I know... been there, ha ha. Ik zie dat je bloed mag prikken, de 25e (al), dat is dan wel fijn. Ook zenuwslopend het wachten van prikken tot uitslag, maar zo krijg je wel zekerheid. Ohw meid, ik hoop echt dat het gelukt is! Ik duim me suf, doe t graag :)

14. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    @tash
    hoe gaat het met jou?

15. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Citroeneke, ga je een vruchtwaterpunctie laten doen? Is dat zo'n gevaarlijke of is dat weer een andere? Liefs, Elvi

16. citroenvlinder

7 sep 2011
    517
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gevaarlijk is een groot woord, t brengt wel risico. Heb helaas niet zo veel keus. Gezien mijn leeftijd "moet" ik het wel doen, zit in een hoge risico groep.
    Dusssss, jullie mogen allemaal duimen volgen week, dat het goed gaat én dat de uitslag ook goed zal zijn. Zie er enorm tegenop :$:x

17. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah oke!! Jeetje, wat heftig wel zeg! Kan me voorstellen dat je daar ook erg tegenop ziet!! Ga zeker voor je duimen Meis!!

Liefs, Elvi

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Citroen, ik ga heel hard duimen! Altijd spannend zulke testen! Hopelijk is alles goed en kun je lekker verder genieten!

19. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    @ es, spannend hoor, wanneer mag je een bloedtest doen of moet je met een zw test testen?

@ druuf ook jij suc6 met wachten

Ik hoop voor jullie beide dat het een plakbaby is.

20. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Ik heb vandaag een fm gehad en ze heeft er 1 gevonden van 17mm. Woensdag pregnyl en vrijdag de inseminatie.

Ik heb van te voren aangegeven dat donderdag niet uitkwam omdat ik dan voor de verdeling van mijn scheiding (sinds juni 2011 gescheiden, ben al sinds februari 2010 bezig om van mijn ex af te komen) Hopelijk gaat dat nu ook eindelijk eens gebeuren.

Deel Deze Pagina