@ debby: Toen ik begin met de IUI kreeg ik meteen spuiten.....en geen pilletjes! Ik gebruik dus Menopur en Pregnyll! De utro bolletjes heb ik tijdens de IUI nooit hoeven te gebruiken! Denk ook wel dat het per ziekenhuis verschilt waar ze me beginnen! De utro bolletjes zijn inderdaad vaginaal! Es jij mag eerder testen! Hoop zoooooooooooo op roze voor je!!! Elvi.....Fijn he dat uitkijken naar IVF doe ik inmiddels ook al......moet alleen na deze nog een iui ondergaan! Zo een halve week voorbij......nog anderhalve hihi Veel liefsssss
Kijk na een aantal berichtjes al zoveel wijzer...thnx meiden! Ik ga het denk ik morgen wel alvast vragen, want ik denk steeds vaker dat er "meer" nodig is. Na eigen kracht de iui, bij mislukte iui de hormonen en zo hou ik mezelf natuurlijk ook wel een negatief, maar maak mezelf niet gek, want daar ben ik heeel goed in. Druuf joh .....spannend!!!
Tja spannend spannend.....klinkt zeker lekker negatief.....maar na al 4 mislukte pogingen en mijn afspraak voor de intake in het verschiet....ga ik er niet meer zo van uit dat het lukt met de IUI. Ik zal zeker de moed niet opgeven hoor, helemaal niet......maar echt spannend zoals in het begin vind ik het niet meer........ Wil je niet ontmoedigen hoor, helemaal niet, maar zo denk ik er inmiddels een beetje over hihi!
Druufje, samen op roze hoor volgende week! Het moet gewoon! @ Debby, ieder ziekenhuis gebruikt andere hormonen. Zo deed mijn ziekenhuis alle IUI's met hormonen en nooit zonder. Ik gebruikte eerste 3 rondes GonalF en pregnyll, laatste 3 rondes Menopur en pregnyll alles spuiten. Ik kreeg Utrogestan erbij omdat ik na 7 dagen al ongi werd en dat te kort is. Normaal krijg je bijna nooit Utrogestan bij IUI. Bij IVF wel omdat je dan geen eigen cyclus hebt. Liefs
@druufke ik snap het wel, dat had ik toen ook. Ik kon me gewoon 'verheugen' op de start van de IVF, wat ook niemand zou begrijpen die niet in zo'n traject heeft gezeten. Ik hoop voor je dat het niet nodig is
@esther hoe gaat het nu, hoe voel je je? nog een week meid. De 25e... een belangrijke dag voor ons allebei, spannend! Las dat je eigenlijk eerder wilde testen, wanneer ga je dat doen dan? Hoeveel dagen na de punctie?
Druuf Meisje, we voelen idd echt hetzelfde. Na 5 mislukte IUI's en ontelbare eigen pogingen ben je wel toe aan grotere kansen. Daarbij is het natuurlijk fijn dat je iets hebt om naar uit te kijken! Komt goed lieve Druufie, wij gaan ook op roze hoor, dit jaar!! Komen we Essie straks vergezellen! Es, ik voel gewoon de spanning helemaal met je mee. Iedere ochtend open ik dat forum en denk ik 'Zou ze al iets voelen/merken/denken', etc. Vind het extreem spannend voor je!! Duim als een idioot!! Liefs, Elvi
Ohhh meiden, ik zou willen dat mijn lichaam een teken geeft, maar soms denk ik dat ik ongi wordt en soms denk ik oh zal het krampje zijn van innesteling. Het is ja nee ja nee ja nee, mijn hoofd is 1 grote warboel op dit moment Citroen, ik ga in ieder geval woensdagochtend testen voordat ik naar het ziekenhuis ga. Voor jou en mij inderdaad spannende dag! Liefs
Ik kan het me helemaal voorstellen Essie!! Meis, plan je dagen/avonden/weekend lekker vol, zodat de tijd nog sneller gaat. maar je zult zien, het is zo woensdag!! heb je leuke dingen gepland staan dit weekend? En na 't weekend nog even ma. en di. werken en dan is 't alweer wo.!! Hou vol he! Dikke geduldsknuffel voor jou, Elvi
@ Elvi, jaaaa zeker leuke dingen ga zaterdag lekker op pad met Druuf en Augustus ! Verder ga ik gewoon lekker op tijd naar bed alle dagen want ben echt gebroken! Maar goed nog 7 nachtjes dan is de officiele testdatum er al!
Gezellig meiden!! Goed Es, dat je wat afleiding hebt !! Helemaal goed!!! Ook leuk voor afleiding voor Druufie!! Ennnnnn.....,, morgen nog maar 6 nachtjes slapen Essie !! @ All: Puregon door arts verhoogd van 50 naar 75 en waarsch. toch Pregnyl spuiten nu. Utro blijft gewoon. Dus nieuwe ronde, nieuwe kansen!! Nu wachten op die suffe rode duvels :x en dan weer spuiten! Na deze 6de IUI poging dan ook gelijk evaluatie. En dan maar eens op roze dacht ik zo !! Liefs, Elvi
Zo....vanmorgen voor de eerste en meteen laatste fm geweest voor deze cyclus. Had dit keer maar 1 eitje, en die was al 19mm dus vanavond meteen de pregnyll mogen zetten. Vrijdag dus IUI nummer 3. Heb meteen de vraag voor gelegd over de hormonen. Ja...dat krijg je meteen van me mee. Was het antwoord. Dus liepen we met een plastic tas met info, potjes, pen recept enz.weer naar buiten. Ik moet puregon gaan prikken, waarschijnlijk vanaf cd 2. De 25ste eerst prikuitleg en dan is Debby klaar voor de volgende stap. Ze moest alleen nog wel even overleggen welke hoeveelheid vanwegen mijn gewicht. 56 kilo kwamen ze blijkbaar niet vaak tegen hihi. Maar komt goed, netuurlijk hoop ik het niet nodig te hebben maar we zijn voorbereid Es...echt iedereen leeft zo met je mee hier. Je bent ook echt de enige nog in de wachtweek....toch? Of vergeet ik iemand? Sorry alvast. Nou ik ga me bedje opzoek....
Druuf zit ook in de wachtweek!! Debby, mooi dat je dan nu ook hormonen kunt spuiten en begint aan je volgende stap!! maar wat vreemd dat ze dat op je gewicht willen afstemmen. Ik weeg nog wat minder dan jij, maar tegen mij hebben ze dat nooit gezegd. Ik kan me soms zo verbazen over de verschillende reacties en methodes van artsen. Dat zou toch veel meer overeen moeten komen. Toch? Nou meis, misschien heb je de hormonen wel helemaal niet nodig en slaagt deze IUI poging wel gewoon!! Dat kan natuurlijk ook heel goed! Ik duim voor je! Liefs, Elvi
Druuf sorry meid...nog een weekje. Hopen dat die snel gaat voor je! Elvi, ja dat heb ik idd ook. Ziekenhuizen werken idd vaak net iets anders. Maar goed nu maar lekker op naar morgen en dan weer wachten, waar ik echt super slecht in ben. Knuff
he maar ik zit ook nog in me wacht weken net een paar daagjes maar en dit is mijn eigen cyclus waarschijnlijk ergens me nod rond 28 jan miss wat later ik denk namelijk dat ik zondag of maandag zelfs me ei pas hebt gehad dus effe wachten en dan mogen we weer beginnen met nieuwe reeks iui`s jippie