Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussion in 'MMM clubs' started by Esther1983, Oct 10, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Essie, jij voert de lijst mooi aan ;)!! Als jij nu op roze gaat, geeft dat vast geluk voor allen die volgen ;)!! Liefs, Elvi

2. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    NOD Lijstje:

25 januari Esther1983
    27 januari Druuf
    28 januari Benji
    4 februari Debby
    4 februari Natasja

3. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg

Nou je gaat het niet geloven maar ook om 10:45, we gaan helemaal gelijk op.
    4 febr is de geboorte dag van het zoontje van me beste vriendin, ik ga hopen op dubbel feest :)

Wel jammer dat het niet een weekje eerder is want de 29ste ben ik zelf jarig...maar ach

4. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    ohh oke debby dat is dan idd wel jammer dat je dan helaas geen mooi kadootje krijg maar wel binnenkort jarig hiep hiep misschien wel een verlaat kado
    ik ook bijna jarig de 31ste hoop dat ik ook een mooi kadootje mag ontvange zou erg leuk zijn voor ons bijde hihhihihi

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey benji laten weer het hopen.

Gister werd mij verteld wat er bij jou nu gebeurt, helemaal overnieuw beginnen met IUI na een mk. Ik wist dit helemaal niet, zit je er niet mee dat je nu niet door kunt naar de IVF?

Knuff

6. benji

benji Bekend lid

Jan 20, 2008
    680
    0
    0
    he debby

Ik had zelf nog de keus want idd als je een mk hebt gehad dan ga je weer naar 0 toe en mag je opnieuw 6x iui doen nou mocht ik ook gewoon door na ivf als ik dat perse wou maar mijn fertarts heeft zo ontzettend veel vertrouwen in dat we gewoon weer zwanger raken met iui je moet het eigenlijk zo zien je hebt gemiddeld 6 behandelingen nodig voordat je zwanger raakt ze gaan dan uit van totaal 10 behandelingen maar ik heb in totaal 7 iui`s gehad en daarvan ben ik natuurlijk 2 keer zwanger geweest de 1ste een goede zwangerschap en de 2 keer anderhalf jaar later een mk dat was iui 6 dus ja moest wel weer omschakelen maar ben er nu blij mee is natuurlijk ook zo nog 6 iui en daarna nog ivf dus meer kansen hoop voor jou dat je er niet zoveel meer nodig hebt en dat het gewoon ook voor jouw met iui zwanger te raken is ivf is tenslotte veel zwaarder voor je lichaam en geest

7. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

Feb 22, 2011
    2,146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Dat is wel heel toevallig.
    Laten we hopen dat we beide een feestje kunnen gaan vieren

8. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland
    Nog een paar iui's is wel fijn! Bij ivf besef je dat het echt het allerlaatste station is, en bovendien echt enorm veel zwaarder dan de iui! @all, net de brief ontvangen dat 6 embryo's goed genoeg waren om in te vriezen! Ze zijn verdeeld over 3 rietjes. Dus fijn dat we in ieder geval weten dat we nog 3 pogingen in de vriezer hebben!! Liefs

9. f0rever

f0rever Fanatiek lid

May 22, 2011
    1,284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Oh es wat ontzettend fijn dat je nog drie pogingen in de vriezer hebt !!! hopelijk heb je ze niet nodig en wordt dit een prachtig mooi kindje !

denk aan iedereen die in de ww zitten! en duim voor jullie allemaal meiden ! en ik hoop zo dat jullie hier allemaal op roze knallen want jullie moeten dit geweldige gevoel ook krijgen !

denk aan jullie allemaal lieverds !

liefs

10. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    Hi Es! Wat goed! 3 rietjes in de vriezer! Dat geeft ook weer een lading rust... Zou iemand mij ook bij de nod lijst willen zetten? Dat gaat nl niet via mijn phone (lekker handig, sorry!)... Mijnes is de 30e.. Volgens mij eigenlijk de 29e, maar mogen op maandag langskomen ipv zondag. Maar dan misschien wel thuis een test doen zondag. Anders ben ik alleen als ik de uitslag krijg... Liefs!

11. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Wauw Es'.. Nu maar hopen dat de rest niet nodig is:)

12. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    NOD Lijstje:

25 januari Esther1983
    27 januari Druuf
    28 januari Benji
    29 januari Tash
    4 februari Debby
    4 februari Natasja

13. Tash

Tash Fanatiek lid

Sep 7, 2011
    1,996
    0
    36
    Noord Holland
    Thnx Druuf! Komen mooi achter elkaar, hihi!

14. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

Jul 18, 2011
    2,238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Es, dat is supermooi meis!! Je eerste keer gaat natuurlijk gewoon lukken he, maar wel fijn om te weten dat er nog wat reserve in de vriezer ligt! En de tijd gaat nu snel Meissie, bijna weekend! Liefs, Elvi

15. augustus2009

augustus2009 Actief lid

Jan 3, 2011
    433
    0
    0
    Ladies, deze maand wordt het gewoon vet roze voor iedereen!! Ik heb onwijse zin in morgen Es en Druufie!! En geen wijn voor ons hoor want we zijn gewoon alledrie gewoon zwanger alleen twee van ons weten het gewoon nog niet.... hi hi.

@Debby, nadat ik mijn miskraam heb gehad bij poging drie telden ze in mijn ziekenhuis gewoon door. Ik vind toch best veel verschillen in behandelmethodes bij de ziekenhuizen hoor waar we allemaal zijn!

Es, Druuf, we zien elkaar morgen! Es, ik stuur je nog even een cryptische omschrijving van mezelf... laat je mij ook weten? Dadelijk spreek ik een of andere toerist aan die me een lel verkoopt omdat ie denkt dat ik haar willen rollen of zo....

xx,
    aug

16. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

Apr 14, 2011
    2,134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Aug ik heb de meiden op fb dus daar kun je ook even gluren:). Xx

17. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

Nov 5, 2008
    2,861
    0
    36
    Noord Holland

Heb er ook zin in!!! Enne mijn foto's op facebook zijn opzich wel recent ;) maar ja we hebben elkaar bij de bios ook niet gezien haha dus zou zo maar kunnen! We spreken wel een punt af denk ik ;) whatsapp morgen wel ff wat ik aan heb op dat moment ;)

Gezelligheid!

Oh ja dames, nog 5 nachtjes ;)

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Dat wordt weer spannend zeg volgende week!!!

Wat leuk dat jullie gaan meeten morgen!
    Zelf heb ik ook een uitje met een groepje meiden van het forum hier. We hebben ondertussen al 1.5 jaar een eigen forum opgericht en spreken nu voor de 3e keer af, gezellig heb er zin in!
    Veel plezier meiden!

19. debby25

debby25 Fanatiek lid

Oct 17, 2010
    1,773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Zo wij zijn weer terug :)
    16milj zwemmers waarvan 90% goed bewegelijk. Maar het leukste van allesvind ik dat vriendlief ze erin heeft gespoten, dat maakt het toch wel specialer.

Natas hoe was het bij jou?

Benji, ja ivf is idd een stuk zwaarder, ik denk als mijn vriend mocht kiezen dat hij dan weer iui zou willen. Ik denk dat ik verder zou gaan maar jah bij jullie is het idd al wel 2x aangeslagen.

Knuff

20. Druufke

Druufke Fanatiek lid

Mar 18, 2010
    1,288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    Mijn foto op facebook klopt ook, alleen neem ik de hond die erop staat maar niet mee haha! Heb eer ook superveel zin in!!! Word een gezellig dagje! En inderdaad geen wijn voor ons!
    Gadver moet werken tot 18u maar mannetje heeft vrij vandaag....kap er om kwart voor 3 mee hoor, dat ze maar wat krijgen! Heb zoooooo geen zin meer!!

Share This Page