Wie begint er ook met IUI/IVF deel 2

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Esther1983, 10 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Het ging heel erg goed.

Hij had 380mlj zwemmers waarvan 0% A.
    Na het bewerken had hij 55mlj zwemmers
    Na dat het bewerkt was had hij 47% A en 51% B

Hij heeft heel veel zaad. En weinig tot geen goede zwemmers..
    Dus we zijn niet voor niets in het iui traject. Blijkt achteraf, en niet enkelt om mijn leeftijd.

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Natas, jeetje, ik had nog nooit gehoord van A en van B kwaliteit. Wij hebben sowieso altijd een lage score. Ik neem aan dat A-kwaliteit het beste is, dan hebben jullie denk ik meer goede zaadjes dan wij. Laatste keer was het maar 4 milj. Wel van goede kwaliteit, teminste dat neem ik aan, want hoor ik nooit wat over.Maar dat is ook genoeg om zwanger mee te raken zeiden ze ;). Dus komt goed Meis!!

Mijn buurvrouw van 39 heeft net een kerngezonde meid op de wereld gezet. Ze wordt bijna 40 jaar. Haar zus, hetzelfde verhaal. Hopelijk geeft 't je wat hoop!

@All: Hier al overgevend aan het wachten tot die vervelende rode duvels weer doorkomen... :(!!

Liefs, Elvi

3. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Oke jah.. Lijkt me wel fijn o te weten idd. Maar ik heb ook nooit A of B kwaliteit voorbij horen komen. Nou natas...2 spannende weken ook voor ons nu.

@elvi...al overgevend aan het wachten? Ben je ziekies?

4. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Debby, nee, snap het zelf ook niet helemaal. Ben al dagen aan het overgeven en dacht eigenlijk dat 't door de utro kwam, maar daar ben ik vanaf wo. al mee gestopt. Ik denk dat het te maken heeft met de ongi die opkomt. Daar heb ik wel vaker last van, maar zo extreem als nu.... lig met een dekentje op de bank, knallende koppijn, overgeven en zoooo moe..... Ga zo maar even naar bed denk ik.

Vandaag je derde IUI gehad zie ik. Nu maar weer afwachten, wat duren 2 weken toch lang dan he!! Plan maar veel leuke dingen, dat gaat 't snel om!

Liefs, Elvi

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Meis wat balen voor je zeg, hopen dat het snel over is dan maar. Ik heb gelukkig nietveel last tegen me ongi alleen boobjes. Laat je maar lekker verwennen, en rustig aan he ;)
    Vandaag idd nummer 3 gehad, en dat wachten tja daar ben ik zo slecht in zeker de laatste week. Maar de weekenden zitten vol dus dat helpt en ik werk gelukkig veel dus dat is een fijne tijddoder.

Knuff

6. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Assistent bedrijfsleidster
    Venlo
    @ elvi: misschien ben je wel gewoon zwanger meis.......

7. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Ja elvi wat druuf zegt!! Wellicht nog eens testen.... Sommige vrouwen testen pas laat positief!! Ik moet nog 4 nachtjes brrr nu komt het wel heel dichtbij! Ga nu maar eens klaarmaken voor gezellig dagje met druuf en augustus! Tot straks meiden!! Liefs

8. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heey Lieve Druufje en Essie, Helaas niet hoor. Gisteravond laat brak 't gelukkig door. Nu alleen maar de welbekende ongikrampen, maar verder alles weer oke. Het lijkt soms of het doorbreken van mijn ongi met veel moeite gepaard gaat of zo, dat m'n lijf een strijd moet leveren. Dan is m'n hele lijf van slag. Was altijd al een klein beetje zo, maar nu echt veel erger. Nou ja, we kunnen in ieder geval weer verder met IUI 6 nu!! A.s. ma. beginnen met spuitjes!

Druufie, Es en Augje, hoe was jullie 'blind date'? Was 't gezellig meiden? Es, heb je goed je zinnen kunnen verzetten? Lieverd, ik vind 't echt extreem spannend!! Druufie, jij ook Meis......

Debster, wat goed dat je je tijd goed volgepland hebt!! lekker leuke dingen doen, dan schiet 't altrijd wat meer op!!

Heeeeeeeele dikke knuf voor iedereen, Elvi

9. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi, balen meis dat je lichaam zo raar doet! Maar gelukkig kun je nu dan iig verder! Onze date was erg geslaagd! Opwat rare turken en obers die geen omelet met vleeskroketten maken na haha. Voor herhaling vatbaar! Nu lekker languit op de bak! Liefs

10. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    @Elvi: Jammer meis, maar ja......op naar de laatste ronde :) Inderdaad wat Es zegt.....rare gasten meegemaakt hihi! Maar het was echt heeeeel gezellie!!!

Hier nog een......heeeeeerlijk de bank op!!!!

11. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Oooh pijn pijn pijn.
    Ben vanmiddag van het werk naar huis gegaan, vorige maand had ik precies het zelfde. Dag na de inseminatie rond 3 uur zo'n buik pijn/kramp dat ik amper kan lopen. Moest nu de verlos kamer bellen over wat te doen, en ja hoor 2 paracetamol pakken. Maar het zakt niet! Ik moest terug bellen als het erger werd maar wat als het zo blijft? Kruikje helpt ook niet echt en ik kan alleen liggen.

Iemand advies?

12. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Wat heb je vorige maand eraan gedaan dan?!

13. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Zoiezo was het minder erg, maar eigenlijk niet veel. Fert.arts zat er toen wel echt bovenop, en belde mij zelf de volgende dag. De volgende dag dreunde het toen nog flink door maar was het draagbaar. Maar vind het best beangstigend eigenlijk.

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik kom even een Knuffel voor Elvi brengen: *hug*

15. Druufke

Druufke Fanatiek lid

18 mrt 2010
    1.288
    0
    0
    Venlo
    Als je het allemaal niet vertrouwd gewoon nog een keer bellen!!

16. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    Jeetje Debby vervelend voor je meis. Hoe gaat het nu met je?

Ik heb enkelt een beetje bloedverlies gehad.

17. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Meis vraag een eens of je niet allergisch bent.. Dat kan volgens mij. Knuf meis en sterkte.

18. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Queen ik lees het net te laat. Heb ze net aan de lijn gehad, moet nu eerst uitsluiten of ik geen onsteking heb. Dus me vriend is bij een nichtje zo'n oor ding halen. Verder een medicijnspiegel opbouwen door om de 3uur 1000mg paacetamol te nemen. Als ik koorts heb moet ik meteen naar het zh komen, en anders dus maar afwachten. Maar het is best angstig. Zeker omdat ik niet weet waarom het is.

19. Vlinder73

Vlinder73 Fanatiek lid

22 feb 2011
    2.146
    1
    38
    In mijn paradijs
    @ Debby jeetje kan me voorstellen dat je angstig bent omdat je niet weet waarom het is.

Heel veel sterkte en hou ons op de hoogte.

Had je dit ook bij de andere 2 iui's gehad?

20. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Nou ik heb gelukkig geen verhoging.
    En had dit niet bij de eerste, maar dus wel de 2de en 3de

Deel Deze Pagina