Hallo dames......zag dat ons topic alweer meer dan 5000 berichtjes had dus open ik maar een deel 3!! Debby heeeel veel succes!! Ik ben er nog hihi, lees ook wel mee hoor. Maar wil mezelf ook een beetje rust geven! Ben niet verdwenen dus hihi!! Veel liefs!!
Nou mijn geweten zegt zaterdag, mijn gevoel gisteren. Dus ik ben er nog niet uit hihi. Ik probeer het gewoon vol te houden.
gevonden! jeetje vind het wel raar dat ze t gewoon dicht gooien, ze hadden toch even kunnen waarschuwen, had er een link bij op gekund en was t voor iedereen makkelijker te vinden. goed gedaan druuf, nu kunnen we elkaar weer vinden. Hoe gaat t met je? Wat heeft Scholtes gezegd? Vervolg? @debby doe wat goed voelt! ik blijf wel door duimen
Hierbij dan de foto van onze mooie dochter! Ze doet het erg goed! Heeft wel veel krampjes, maar afgelopen nacht had ze 23.00 haar laatste fles en kwam pas om 5.00 weer! Ideaal, hopelijk blijft ze in dit ritme Liefs
Ooooh Es... Wat is het een mooie meid!! Super mooie foto ook. Idd als dat haar ritme is, krijgen papa en mama lekker nacht rust.
Up-date....nog geen ongi. Pfff....miss blijft het weg door de spanning....we zullen het zien zaterdag.
Hey tash, Nee ik heb geen utro...dus daar kan het niet door verlaat zijn. Hoe voel ik me verder...tja ik voel van alles maar probeer er nuchter onder te blijven en dat het ook mijn verbeelding kan zijn. Vooral 's avond een bolle gespanne buik, weeig gevoel, trekkende lies, koud veel plassen (wat ik niet wil, en miss door dat ik het koud heb) en rugpijn. Sommige dingen kunnen ook me ongi aanduiden, maar ik probeer beschaafd positief te blijven.
Debster, pfoe, je maakt 't wel spannend voor ons nu, he! Potverdikkie wat ben jij een volhouder zeg, ik was alleen gebroken en had getest hoor, haha! Knap van je! Essie, Meis, het is echt een ongelooflijk knap Meisje, zo'n fijn gezichtje en van die mooie haartjes nu al! Wat zeggen ze op wie ze lijkt? Dikke kus, Elvi
Debby, wanneer had je kunnen testen dan? Es', wat een lekker grietje! Over die kramp, mijn schoonmoeder gaf als tip het water voor de fles te koken. Ik heb nu een kan met gekookt water op het aanrecht staan wat ik gebruik voor de voeding en de kramp is echt minder. Was net bij mijn moeder en heb gewoon water gebruikt, Loïs ligt nu te huilen in de box.. Xxxx Aug
Thanks voor de tip aug! Hier hebben we nu infacol op advies van kraamzorg en lijkt te werken! @ elvi, ze zeggen op mijn vriend , @ deb, knap dat je zolang kunt wachten met testen!
Aug...als ik me ei sprong aan hou ben ik nu 3 dagen na nod. Ik zit nu 11 dagen na terugplaatsing en de spanning stijgt! Morgen test ik!