Wie begint er ook met IUI/IVF deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Druufke, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hier nog twee foto's! Vandaag hopelijk weer snel naar d'r toe en zelf foto's maken! :D

Bijgevoegde bestanden:

2. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    O Tash... kippevel zeg.

3. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Tash : wat heftig meid !!!! Maar ze is er ! En wat een mooie meid ! Gefeliciteerd en geniet er van !

Xx

4. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Tash wat heftig zeg nou id je hebt er een geweldig mooi meisje voor terug geniet ervan en last je verwennen en doe rustig aan met herstellen

5. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Tash, wat een verhaal maar wat ben ik blij voor jullie dat ze er is! En wat fijn dat je in het ziekenhuis was al. Rust lekker uit en laat je vertroetelen, je hebt tijd nodig om te herstellen zo te lezen. Maar wat een prachtig mooi meisje!!!

Liefs,
    Aug.

6. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Tashie, allereerst van harte gefeliciteerd met deze prachtige Meis, wat een scheetje echt, zo schattig!

Maar Meis, wat heb je een heftige tijd achter de rug. Wat fijn dat nu alles goed gaat met, maar wat een eng begin zo zeg! Nu vooral goed uitrusten, op krachten komen en genieten van je prachtige Meisje en maar lekker veel foto's maken!

Liefs, Elvi

7. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Hier even fototje van mijn kanjertjes groen is Y en de ander L

Bijgevoegde bestanden:

8. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Wauw Benji!! Die zijn ook heel goed gelukt zeg! :D Wat een mooie kindjes! Ze zijn wel echt anders hè? Cool om te zien!

9. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Prachtig benji !!!! Hoe gaat het ?

Tash hoe is het met jou en de kleine prinses

Xxx jes van hier !

10. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Wat een moppies benjii!! Hier net van de ok af! Mijn galblaas is eruit gehaald ;) alles goec en morgen weer naar huis! Liefs

11. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ooooooooooooohh, Benji, wat zijn ze mooi Meis! Hoe gaat 't met je? Erg druk nu met twee kleintjes zeker? Lukt 't met drinken en zo allemaal?

Liefs, Elvi

12. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Gaat steeds beter hier! Ik al weer aardig op de been en Evi d'r suiker lijkt eindelijk onder controle te zijn. Als het nu weer zakt moet ze een glucoseinfuus. Dus hopen dat dat niet nodig is en we snel samen op een kamer mogen! Hier nog een fot van vandaag.... Skeetje

Bijgevoegde bestanden:

13. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Hai Elvi het is id even een ritme zien tevinden maar we proberen dingen uit verder gaat het super drinken en slapen goed met mij gaat ook goed vooruit alleen gisteren heel erg last van stuwing gehad (geef fles namelijk) daardoor ook nog flinke samentrekking van baarmoeder maar das vandaag al beter

14. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Hoe schattig dat duimen! Mijne stopt dr hele handen in dr mond haha heeft haar duim nog niet gevonden! Benjii lastig die stuwing maar flesvoeding lijkt me ook beter bij een tweeling!

15. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Tash : wat een moppie !!! En direct die duim zo lief ! Weet nog dat Kim dat voor de eerste keer deed ik smolt gewoon hihi fijn dat het nu goed gaat met je moppie :)

Elvi : wanneer ga jij bevallen ??? Ben nieuwsgierig hihi

Banji : stuwing is pijnlijk maar fijn dat je dat nu achter de rug hebt en dat het goed gaat met je droppies :) kun je al een Bertje ritme vinden met het voeden enzo ..

Druuf : hoe is het met jou ? Jij moet binnen kort weer naar dd toch ? Ik hoop dat dat spul ( kan de naam niet onthouden ) dat het heeft aangeslagen en dat ook jij eindelijk is een nieuw leven op de wereld mag zetten want jij en je mannetje hebben het ook verdient! En het wordt is tijd dat je je mama scils ook gaat uitvoeren :)

Liefs !

16. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    ja forever het ritme zit er aardig in ze komen wel echt om de 3 uurtjes maar dan pakken we eerst de gene die het hardst brult en de ander laten we liggen tot we klaar zijn met de ene en als dat in de nacht is dan als de ene bijna klaar is dan gaat de andere ouder de ander alvast verschonen en evt voeden snap je het een beetje hihihi

17. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Benji : ja ik snap hem nog hahahaha wat je ook zou kunnen proberen is hun verschonen en dan op bed tegen een kussen beetje omhoog leggen en dan kun je ze tegelijk voeden :) dat zag ik van een andere tweeling mama

Liefs

18. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi rommelt het al???

19. Grotebabywens

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, rommelingen van de buikgriep, hihi!! Ben er eindelijk weer vanaf, hield niks meer binnen, dus de eerste zwangerschapsvetrjes zijn er wel afgespuugd, lijkt mij zo!!
    Tashie, wat ziet ze er schattig uit idd zo met dat duimpje in haar mondje!
    Benji, jeetje, echt dubbel zoveel werk dus he, kom je nog wel een beetje aan slaap toe Meis?

Liefs, Elvi

20. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi, 10 december had ik voorspeld, das m

Deel Deze Pagina