Elvi, 10 december had ik voorspeld, das morgen al, ben benieuwd! 12-12-12 is eigenlijk een mooiere datum hihi. Succes alvast!
Heey Essie, nou 10 dec. gaat 'em denk niet worden, hoor!! Wie weet, misschien 12-12-12 wel idd, iedereen noemt dat als perfecte datum, haha, we gaan 't wel zien!! Spannend wel nu, wel veel voorweeen en zo, maar zet nog niet echt door dus!! Liefs, Elvi
Ohh wat spannend hoop dat je gauw je kleine meid mag vasthouden is het geweldigste gevoel dat bestaat heel veel succes gewenst alvast xxx
Dank je wel Lieve Benji, nog steeds geen nieuws hier hoor Lieverds!! Benji, hoe is 't met je twee knappe Kleintjes? Gaat 't goed met ze? En hoe gaat 't nu met jou? Goed aan''t herstellen, nu? Liefs, Elvi
Nog 5 dagen tot de uitgerekende datum elvi! Spannend he!! Je zult wel mega nieuwsgierig zijn naar jullie uk! Ik ben wel nieuwsgierig!
Haha, nope, ook vandaag gaat 'em niet worden hoor Lieverds!! Maareh 20-12-2012 is ook een mooie datum, toch? Wanneer zij komen wil, is ze welkom!! Ja, ben wel echt meganieuwsgierig ja, hoe zou ze eruit zien en hoe gaat ons leventje er straks met haar uitzien, zo leuk!! Liefs, Elvi
Lieve meiden, De vlokkentest gaf aan dat ons meisje trisomie 18 heeft en dus niet met het leven verenigd kan worden. Dit zijn hele zware afwijkingen. Kan is 1 op 8000, we laten wel bij ons zelf bloed onderzoek doen of het bij ons ligt of dat we helaas die ene van de 8000 zijn. Wij hebben dus de beslissing vandaag moeten nemen om de zwangerschap af te breken. Uitdragen en evt overlijden binnen een dag of week kunnen wij niet aan. Het is een moeilijke beslissing maar voor ons de beste. Omdat ik zondag 13 weken ben is een curretage niet meer mogelijk. Ons meisje is al te groot, en ik moet dus "normaal" bevallen. Via vaginale pillen worden de weeën opgewekt, maar dan nog kan het een dag duren. De gehele tijd moet ik gelukkig in het zh blijven. Wij zijn verscheurd...uitgeput...ontrootsbaar. Ons meisje hebben we Angel genoemd...en we hopen dat zei ons bescherm engeltje zal zijn in de toekomst. Lieverds ik verlaat jullie dus even...heel veel succes allemaal. Dikke knuff
Debby wat verschikkelijk! Ik zit met kippenvel op mijn hele lijf! Heel veel sterkte met dit vreselijke verlies!
Jeetje Deb, ik vind dit al verschrikkelijk om te lezen, laat staan dat je dit zelf door moet maken!! Ik heb hier geen woorden voor! Ik vind het vreselijk!!! Ik wil jou en je man heel veel sterkte wensen in deze verschrikkelijke tijd!!! Weet zeker dat Angel jullie beschermengeltje zal zijn voor de rest van jullie leven! Een hele dikke digi knuffel!!!
Oh Debby wat verschrikkelijk zit te janken op de bank voor jullie meid ! Ik wil jullie heel veel sterkte wensen in deze zeer moeilijke tijd ! En angel zal altijd in jullie hart blijven en jullie zeker beschermen ! Een hele dikke dikke knuffel voor jullie ! En we denken aan jullie Ook veel sterkte vanuit mijn man . Liefs !
Lieve deb vind het verschrikkelijk voor jullie wens jullie heel veel sterkte deze moeilijke periode hoop dat er voor jullie snel weer een licht puntje mag verschijnen en dat jullie mooie angel over jullie zal waken twijfel ik niet over en zal ook over jullie aankomende gezinnetje waken net als die van mij doet een hele dikke knuffel voor jullie zal een kaarsje extra voor je branden xxx
Elvi... Over 2 dagen ben je uitgerekend! Yeahhh kan niet lang meer duren voordat je jullie dochter gaat ontmoeten! Succes!
Debster, wat vreselijk Meis, ook ik heb er echt geen woorden voor! Ik hoop dat je veel steun aan je vriend en andere vrienden en familie hebt de komende tijd. In ieder geval een heeeeeeeeeeeele dikke digiknuf en kus van mij. Wat ontzettend naar dat dit nu juist moet gebeuren. Kwamen ze erachter nadat je een 12-wkn. echo en test hebt laten doen? Oooooooooohhhh lieverd, heeeeeeeeeel veel steun toegewenst en hopelijk spreken we je weer binnenkort! Dikke kus, Elvi
Deb, ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet, zo vreselijk vind ik het. Weet dat ik aan je denk en je vreselijk veel sterkte en liefde toewens. Liefs, Aug.