Wie begint er ook met IUI/IVF deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Druufke, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Gaat heerlijk hier! Volop aan het genieten van ons skeetje! :D Arme ziel heeft wel veel last van krampjes nu.. Dus wil veel bij mama liggen (vind mama niet heel erg, hihi)! Vooral 's avonds veel last van. Nu met de infacol het ergste wel onder controle en slapen gaat 's nachts gelukkig weer goed (lees: voeding om 23.45, 5.00, 8.45)! Dus als ze dan in de avonduurtjes lekker wil clusteren geeft dat niks! Hoe is't met jou? Ben je het al zat? Of geniet je nog even van de laatste dagen zwanger zijn en alle tijd hebben??

2. Grotebabywens

Grotebabywens Fanatiek lid

18 jul 2011
    2.238
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Tashie, net heel bericht getypt, alles weer weg, dus ik hou 't kort. Klinkt supergoed toch, behalve van de krampjes, dat is altijd zo zielig voor die kleintjes, he!

Hier alles goed, wordt wel steeds zwaarder (ik), maar belangrijkste is dat alles verder goed is!! Ma. naar Z-huis om opties te bespreken van evt. inleiden e.d.!!

Liefs, Elvi

3. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Jeetje Elvi!! Dacht dat je beeb er nu wel zou zijn! Dacht zelfs toen ik zag dat je een bericht geschreven had: Jeej, Elvi's meissie is er! Maar nee hoor... Wordt het dan toch een kerstkindje?? Hier inmiddels de krampjes bijna helemaal onder controle met de infacol! Gelukkig! Volop aan het genieten dus.. Mannetje twee weken vakantie, dus kunnen lekker samen papa en mama spelen, hihi!

4. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @Elvi denk idd ook dat kerstkindje gaat worden hoop dat het toch nog iets eerder is en hopelijk ben je nu lekker bezig en anders weet je morgen een hoop meer hoor wens je heel veel succes en hoopdat je en super bevalling mag hebben dikke kus vn mij

5. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi, toch een kerstkindje? Of nog net op ee valreep niet? :D Je maakt het wel heel spannend hoor...

6. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Op de valreep Tash ;) op facebook had ze al geplaatst dat ze maandag bevallen is van haar dochter. Ze zal zelf nog wel verhaal plaatsen en naam en foto natuurlijk. Iedereen fijne kerstdagen gehad?? Hier wel hoor! Was gezellig maar ben ook wel beetje moe nu haha. Volgende week woensdag is mijn eerste werkdag weer! Zal wel vreemd zijn na 17 weken vrij hihi. Maar ook wel weer lekker om beetje ritme te krijgen en de oma's staan al te springen want die passen op ;) fijne jaarwisseling alvast en dan gaan we op naar druuf twins!! Liefs

7. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Lieve schatten! Ik wens jullie allemaal een prachtig 2013!! Dat alle wensen maar uit mogen komen (Druuf!) en alle kindjes overladen worden met liefde! We hebben er hard voor geknokt of zijn nog hard aan het knokken... Mijn wens voor dit jaar is dat iedereen hier het geluk mag vinden in een prachtig mooi en gezond kindje... En lieve Deb, als je dit leest, weet dat ik aan je denk en ik met heel mijn hart hoop dat jullie lieve, mooie engeltje jullie zal helpen met nieuw leven! Hele dikke knuff

8. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    Lieve meiden,

ik wil jullie graag alle goeds voor 2013 wensen en dat we elkaar maar vaak mogen tegenkomen hier om elkaar te steunen door lief en leed!! Ik heb veel aan jullie gehad. Ik merk aan mezelf dat ik eigenlijk nu pas het een en ander begin te verwerken. Ik hoef nu niet meer sterk te blijven en door te gaan om onze droom uit te laten komen. Ik ben best even op mijn snuit gegaan de afgelopen tijd.

Hoop dat iedereen oudjaar goed is doorgekomen. Deb, heb voor aan je gedacht de laatste tijd, ik hoop dat je veel lieve vrienden en familie om je heen hebt om deze tijd door te komen. Enne Druufie, dit wordt jouw jaar hoor! Alle ballen op onze Druuf!!

Dikke zoen voor jullie!
    Liefs,
    Aug

9. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Gelukkig nieuwjaar liefjes.
    Druuf dit wordt idd jouw jaar.
    Debbie ook hier denken we aan jullie. Dikke dikke knuffel.
    @all morgen weer naar de gyn. Even afwachten wat ze nu weer gaan zeggen. Spannend...

10. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Jullie ook allemaal lieverds! Deb ik hoop dat je je rust wat kunt vinden, ik heb veel aan jullie gedacht net als de andere meiden! En wat aug zegt ik heb ook erg veel aan iedereen gehad hier! Nu Druuf haar beurt! Ik duim mega hard en hoop dat je ook snel dit intense geluk mag gaan meemaken! @ queen, waarvoor moet je naar de gyn?? Hier vandaag eerste werkdag weer gehad. Zonder tranen! Best vreemd aangezien ik de laatste weken al iedere x in tranen ben als ze lief tegen me brabbelt, intens gelukkig! Maar werken was ook gewoon wel gezellig en leuk. Zijn ook maar met ze 4en op kantoor, hechte groep. Liefs

11. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    O Es blij dat je de dag goed door ben gekomen.
    Moet morgen naar de gyn voor mn endo. Zit nu aan de pik maar t gaat niet zo goed. Dus ik hoop dat ik geen operatie hoef.
    En morgen gaan we het maar eens hebben over hoe nu verder en kinderen.

12. augustus2009

augustus2009 Actief lid

3 jan 2011
    433
    0
    0
    @Queen, ik hoop dat je aan de pil zit en niet aan de pik. Mijn collega's vragen nu waarom ik zo zit te gniffelen... kus, aug.

13. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi, ben zo razend benieuwd naar je meissie! Hoe heet ze? Hoe is het gegaan? Hoe gaat het met jou? Foto..... :D Queen, hoe is't bij de gyn gegaan? Ben benieuwd.. Bij jou was het ook wel heel snel al weer mis hè? Heb jij trouwens borstvoeding gegeven? Hier gaat het geweldig! Gister naar cb geweest. Ze weegt nu 4180! Ik heb te veel melkproductie en dat gaan we proberen te verminderen omdat het bij Evi veel kramp veroorzaakt. Kleine meid heb ik vaak de hele avond bij me liggen en 's nachts ook regelmatig veel last. De infacol helpt al wel het ergste eraf te halen gelukkig! En dat lekker zitten met haar is heerlijk! En als er dan kramp komt kan ik meteen troosten. Heb nog een foto van ons moppie. Wel een foto van het computerscherm. En op de foto zit een haar (op de lens) Zo zonde!

Bijgevoegde bestanden:

14. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    tash : wat een mooie meid en die haar valt niet op hoor ! je zou ook de toeschiet wat kunnen verminderen door eerst te kolven dan krijgt ze het niet zo heel hard binnen (dus minder krampen)

liefs !

hier gaat trouwens alles goed met de grote meid hihhiihi want het is geen kleine meid meer :)

15. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @Elvi ook ik ben heel benieuwd hoop dat alles goed gegaan is bevalling verhaal en foto horen en zien we graag en hoop dat je heerlijk aan het genieten bent

16. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Hier even mijn kanjertjes spammen zijn alleen gedraaid de foto's hihihi

Bijgevoegde bestanden:

17. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Wauw Benji! Wat een mooie kindjes! Wat zullen jullie ook trotse zijn zeg! Gaat alles lekker? For, bedankt voor de tip! Heb gister een kolf gehaald en ga't zeker proberen. Tot nu toe alleen wat laten lopen voor de geven. Met de kolf van een vriendin wel twee keer gekolfd, maar dan helemaal leeg.

18. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Tash je moet kolven tot dat de borstvoeding langzaam loopt dus niet leeg maar gewoon tot dat er drupt :)

X

19. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Hoe doe ik dat dan met de handkolf? Want als ik maar een beetje vacuüm erop zet komt het eruit en dat blijft zo gaan. Pas als ik rond de 80 zit moet ik meer moeite doen maar loopt evengoed snel door tot de 100. Dat is dus als ik de borst leeg wil/moet kolven. Dan drinkt Evi aan de ene kant en andere kolven. Op cb zei ze dat ik ongeveer 30 moet kolven en dat weggooien. Heb dus eigenlijk geen idee wanneer het druppelt of hoe ik dat herken. Wil natuurlijk ook niet te veel weggooien, dus vind jou manier beter! Ben een beetje dommig de laatste tijd merk ik... Sorry

20. Siri1981

Siri1981 Actief lid

4 jun 2011
    130
    0
    0
    reisagent
    Ik heb op 22 december mn eerste IUI poging in eigen cyclus zonder hormonen ondergaan. Zit nu op hete kolen, want wil heel graag weten of het gelukt is. Ik kreeg als testdatum 7/1. Wachten nu is echt geen pretje en ondertussen heb ik een ontzettende menstruatiepijn. Ik vrees dat het niet gelukt is. Afwachten dus. We zijn al 3 jaar bezig. Ik hoop dat 2013 ons jaar wordt. Sterkte iedereen die ook bezig is in dit traject.

Deel Deze Pagina