Wie begint er ook met IUI/IVF deel 3

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Druufke, 9 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Tash : Poe ja dan moet ik ffe nadenken ( bijna 9 maand geleden voor mij hihi). Ik deed het zo ik kolfde tot dat ik voelde dat het wat rustiger ging lopen dus dat is bij jou bij 80 bij mij was dat met 120 . En dan pas evi aan de gekolfde borst laten drinken . ( ze krijgt dan ook direct de vette melk dus groeit dan extra lekker kun je het langer volhouden) en onder tussen dat ze dan de gekolfde borst drinkt kun je de andere borst kolven tot 80 en evt daar ook laten drinken ( altijd twee borsten aan bieden) en gooi je gekolfde voeding niet weg is altijd handig voor een nacht voeding of voor tussendoortje ( als ze een maand of 4 is ) maar ook leuk om je man een keer een flesje te laten geven vooral de nacht een keer :)

Hoop dat je het nog een beetje snapt :)

Zo niet vraag gerust meer ik heb ook nog wel een hele handige site voor je maar dat moet ik ffe kijken hoe die ook al weer heet

Liefs

2. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    @Tash dank je wel voor het compliment zijn dan ook idd apetrots op beide ze doen het goed ondanks dat het in de nacht soms flink aan poten is zo zijn jullie met een goede half uur klaar en dan met ik er nog eentje en aangezien keertje er lekker de tijd er voor neemt dan ben ik en goed uur verder en dan 2 uur later komt de eerste weer soms wil zij een keertje door trekken en dat is dan wel lekker hoop dat ze het allebei gauw gaan doen het doorgeslapen xxx

3. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Wat een mooie beebs toch!! Lijkt me inderdaad druk een tweeling ;) mijn directe buren hebben een week na ons een tweeling gekregen en zijn inderdaad ook zolang bezig. Nu met bijna 3 maanden slapen ze van 23.00 tot 4.00 ;) hopelijk slapen ze bij jou langer ! Hier slaapt Joëlle al sinds 6 weken door. 18.30 tot 5.00 en daarna tot 8.30. En 2 dagen in de week slaapt ze helemaal door! @ elvi ben ook erg benieuwd naar je verhaal! Foto heb ik natuurlijk al op facebook gezien ;) liefs

4. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Knappe kinders dames. Wauw...
    Ik ga morgen de fertiliteit bellen voor een vervolg afspraak :)

5. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Queen! Gaan jullie al voor nr2??? Gaaf! Is dat mede door het gesprek met de gyn gekomen? En Benji, wat een drukte ja! Onvoorstelbaar... Wat zak het voor jullie een verademing zijn als ze door gaan slapen! Hier vandaag met Evi een soort 'fotoshoot' gedaan! Zijn echt prachtige foto's geworden. Helemaal beetje trots op mezelf (en ook op Evi natuurlijk)... :D

6. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Als het mogelijk is wel. Maar weet niet of ze eerst willen opereren ofzo.

7. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Spannend zeg!! Ben je er al helemaal klaar voor?

8. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Sorry, even snel want mijn schattekind heeft honger..
    Ik heb gister een fotoshoot met Evi gedaan! Ze deed het zo goed! Gelukkig een geduldig kind..
    De foto's heb ik in mijn fotoalbum gezet.
    Liefs

9. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Spannend queen !!!!

Tash lukt het inmiddels met de voeding ?

En wat een prachtige kindjes heb ik voorbij zien komen :)

Nou zwaai zwaai !!!

10. benji

benji Bekend lid

20 jan 2008
    680
    0
    0
    Tash wat een geweldige foto's zeg van jullie meisje waar heb je die laten maken

11. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    For, ga vandaag met het afkolven erbij proberen. Eerst een paar dagen minder gedronken om te kijken wat dat zou doen. Wil 1 ding tegelijk proberen anders weet ik niet wat welof niet werkt. En dat lijkt al wel beter. Heb ook niet het idee dat ze zozeer op mijn voeding reageerd. Waar ik ook achter ben is dat als ik haar op de rug te slapen leg, ze bijna elke keer binnen een kwartier weer wakker is. Als ik haar op d'r buik lig, moet ik haar gewoon weer wakker maken voor de volgende voeding!! In haar bed mag ze natuurlijk niet op haar buik, dus slaapt ze wat onrustiger. Meestal uiteindelijk wel goed, maar heeft soms even nodig. Zodra ik naar vanwege de erge krampjes even bij ons in bed neem, is ze meteen rustiger. Maar als ik'r terug leg is het weer pruttelen en huilen. In ons bed slaapt ze moeiteloos door... Maar ja, ze kan niet aldoor bij ons slapen. Net ook weer ff 'in paniek' en zodra ze op mijn borst ligt is het weer goed. Kan nu geen kant op, maar ze slaapt heerlijk! Vraag me af of dat wel echt met haar buikje te maken heeft of dat ze gewoon bij me wil. Bij ons en op d'r buik, dan is alles goed. Maar vanaf wanneer ben je aan het verwennen? Want het is heerlijk, maar ze leert niet in een veilige houding alleen te slapen... Zo... Sorry voor't hele verhaal! Benji, de foto's heb ik zelf gemaakt in de woonkamer. Schuifdeur dicht, kachel hoog en proberen maar! Heb nog veel meer ideeen, dus zal dit nog wel een keer gaan doen! Vooral als ze meer lacht!

12. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Tash : een baby kun je niet verwennen pas vanaf 6 maand volgens mij . Maar er kan ook zijn dat ze gewoon meer geborgenheid wil ... Wat je zou kunnen proberen is inbakeren .... En voor het buikje tja ik heb tot 6 weken een wissel ligging met Kimberley gedaan rechter zij rug linker zij maar als ze op haar buik beter slaapt waarom zou je dr dan niet op dr buik leggen het gaat overdag ook goed toch ? En ik snap dat dat eng is maar hier slaapt Kimberley alleen nog maar op haar buik vond ik ook heel eng in het begin toen ze dat deed maar ze snappen zelf wel dat ze adem nodig hebben ... En anders ga je toch wat vaker kijken :)

Pfff hier ook al zon verhaal hahahah

Liefs en succes !

13. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Heb ook aan inbakeren gedacht ja. Want als ze bij ons in bed ligt dan wikkel ik haar heel strak in een wikkeldoek. Morgen moet ik naar het cb, benieuwd wat ze daar zeggen. Inbakeren mag je niet zomaar doen toch? Moet toch in overleg? Bedankt voor je advies en steun! Dat buikslapen zou ze ook niet van een vreemde hebben, maar is idd gewoon eng.. Ik ga d'r ff lekker in bad doen! Liefs

14. f0rever

f0rever Fanatiek lid

22 mei 2011
    1.284
    0
    36
    zorg
    n brabant
    Klopt inbakeren mag je niet zomaar doen ... Moet in overleg met cb

Wat ook kan helpen is haar in bad doen voor de laatste fles of 1a laatste voeding zodat ze heerlijk ontspannen in slaap valt :) kan ook omgekeerd werken maar dat zul je uit kunnen proberen :)

En graag gedaan :) zo kun je mekaar helpen als mama zijnde

Liefs

15. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    @ Tash, wat een super mooie foto's meis! Ik blijf die grote ogen zo mooi vinden van jullie moppie!
    Joëlle sliep ook slecht in het begin op de rug telkens wakker. Heb toen een inbakerdoek gehaald en ze sliep meteen als een roosje. En ook gewoon meteen van 18.30 -5.00! Verwennen zeggen ze vanaf 12 weken, maar Joëlle begon het volgens mij bij 8-9 weken wel al echt door te krijgen. Ik heb trouwens niet overlegt met cb over het inbakeren hoor! Gewoon je eigen gevoel volgen!

Ik zal ook zo eindelijk eens wat uploaden nu ik weer achter een pc zit i.p.v. mijn phone!

Liefs

16. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Foto's staan erop! Degene die ik op facebook heb, hebben ze al gezien ;)

17. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Bedankt voor het compliment!!
    Waar heb jij die doeken vandaan gehaald Es?? En heb je die de hele dag/nacht door gebruikt of alleen 's avonds?

18. queenmeisje

queenmeisje Fanatiek lid

14 apr 2011
    2.134
    0
    0
    NULL
    Utrecht
    Girlies.. dikke kus.
    22e intake gesprek bij de fertiliteit. Gaan we weer...

19. Esther1983

Esther1983 Fanatiek lid

5 nov 2008
    2.861
    0
    36
    Noord Holland
    Spannend queen!! @ tash ik heb ze bij babydump vandaan 30 euro ofzo... Alleen in de nacht! Liefs

20. Tash

Tash Fanatiek lid

7 sep 2011
    1.996
    0
    36
    Noord Holland
    Elvi, ben zo benieuwd! Heb geen facebook....

Deel Deze Pagina